dodo407sw Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 http://autoviny.zoznam.sk/cl/100203/1303656/Focusu-staci-litrovy-trojvalec tak to uz je ina technologia, 1.0L trojvalec a 125koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luky\307 Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Viděl jsem to v autosalonu nebo v něčem v telce, to je neskutečnej mazec! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidd Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Nemám rád malý motory! ale ano je to motor kterej má budoucnost!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 hustyyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Jen nechápu proč to není čtyřválec, na každym řadku pišou jak je složitější uchycení kvuli vibracím, jak třivalec vibruje, jak je problem s tim nebo s onim protože je to třívalec. Kurnik proč to teda dělaji když pak musejí vymejšlet další kraviny okolo, jestli by nebylo lepší použít celkem kultivovaný čtyřválec s podobným vykonem:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Nedělá Fiat dvouválec? Tam to je snad ještě složitější, než? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Kam ten svět spěje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 lem aby to nebol nakoniec motor na rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GooFy Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 njn to je ten downsizing, každá automobilka se snaží udělat co nejmenší obsah s největším výkonem, jen aby ten motor pak něco vydržel jako třeba starý tdi který když najedou 500 tisíc tak je akorát zajetý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 na tomhle jsou zarážející tři věci: 1.je to tříválec(pro mě to není motor, možná motorek stěračů, ale ne víc) 2.litr?(pane bože kde je doba kdy 1,4 byla nemenší běžnej objem) 3. a to nejdůležitější FORD?!(pokud na slavný tdci platilo fordem tam a vlakem zpátky-vlastní zkušenost, tak co potom tohle):D:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Jen nechápu proč to není čtyřválec, na každym řadku pišou jak je složitější uchycení kvuli vibracím, jak třivalec vibruje, jak je problem s tim nebo s onim protože je to třívalec. Kurnik proč to teda dělaji když pak musejí vymejšlet další kraviny okolo, jestli by nebylo lepší použít celkem kultivovaný čtyřválec s podobným vykonem:myslim to je jednoduche: bo ve skutecnosti to s tema vibracema neni tak hrozne, ale v nasich koncinach kazde male dite vi -zejmena ze zkusenosti s dvoutaktnima, pripadne TDI 3valcema-, ze trivalec vibruje, tak je nutne pri prezentaci dukladne zvelicit jeho sofistikovane ulozeni. na tomhle jsou zarážející tři věci: 1.je to tříválec(pro mě to není motor, možná motorek stěračů, ale ne víc) neber si to osobne, ale takovyhle argument bych chapal od uzivatele V12 2.litr?(pane bože kde je doba kdy 1,4 byla nemenší běžnej objem)to je pomerne dobre vysvetlene hned v prvnim odstavci toho clanku -Ford tradičné heslo \"zdvihový objem ničím nenahradíte\" modifikoval na \"objem nasávaného vzduchu ničím nenahradíte\" [upravil dne 6|7|12 11:47 od .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Radek Hurvajz: Jediné, co napadá mě (logicky), je nižší třecí odpor, méně pohyblivých částí, tím pádem nižší třecí ztráty, lepší spotřeba a nižší emise, než u čtyřválce se srovnatelným objemem. To ale neznamená že tyhle polomotory začnu mít rád. [upravil dne 6/7/12 11:49 od Džůny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Osobně proti tříválci nic nemám, pro mě je to úplně normální motor a to, že z toho vytáhli tolik poníků beru jako úspěch, byť je to u Fordu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy1 Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Souhlasím s robozv.Stačí vzpomenout motory TSI.Né nadarmo se říká Fordem tam,vlakem zpátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Zrejme potrebujou mit obsah kazdeho valce prave tech 330ccm, aby z toho dostali pozadovany vykon. A s mensim obsahem by to slo tolik dolu, ze ani dalsi valec by nepomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Zrejme potrebujou mit obsah kazdeho valce prave tech 330ccm, aby z toho dostali pozadovany vykon. A s mensim obsahem by to slo tolik dolu, ze ani dalsi valec by nepomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 lem aby to nebol nakoniec motor na rok Budeš mať pravdu, zaujímalo by ma koľko ten motor testovali alebo testovanie prenechali na zákazníka a nakoniec aj servis musí zarobiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Aby se ten počet válců nesnižoval až příliš: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 Osobne nejak nechapu, proc dale rozviji celkem vyrazne ztratovy 4-taktni motor. Precejenom uz z fyzikalniho principu je 2-takt a wankel daleko efektivnejsi volbou. Staci nejakym zpusobem vyresit jejich nedostatky, ktere jsou celkem snadno identifikovatelne. Precejenom pri vyreseni spohlehlivosti se z wankela da dostat pomerne solidni vykon o minimalnim obsahu Ja teda z objemu 1.3l a vykonu 188-206kW (Mazda RX-7 treti generace) celkem hykam nadsenim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 6. červenec 2012 Sdílet Odesláno 6. červenec 2012 švejk: Moje řeč. Zrovna nedávno jsem uvažoval nad tím, proč firmy jako Mercedes a BMW nerozvíjí tuhle oblast. Prostředky na to určitě mají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.