Jump to content

motor roka 1.0l trojvalec 92kW


dodo407sw
 Share

Recommended Posts

Jen nechápu proč to není čtyřválec, na každym řadku pišou jak je složitější uchycení kvuli vibracím, jak třivalec vibruje, jak je problem s tim nebo s onim protože je to třívalec. Kurnik proč to teda dělaji když pak musejí vymejšlet další kraviny okolo, jestli by nebylo lepší použít celkem kultivovaný čtyřválec s podobným vykonem:myslim

Link to comment
Share on other sites

njn to je ten downsizing, každá automobilka se snaží udělat co nejmenší obsah s největším výkonem, jen aby ten motor pak něco vydržel jako třeba starý tdi který když najedou 500 tisíc tak je akorát zajetý :D

Link to comment
Share on other sites

na tomhle jsou zarážející tři věci:

1.je to tříválec(pro mě to není motor, možná motorek stěračů, ale ne víc)

2.litr?(pane bože kde je doba kdy 1,4 byla nemenší běžnej objem)

3. a to nejdůležitější FORD?!(pokud na slavný tdci platilo fordem tam a vlakem zpátky-vlastní zkušenost, tak co potom tohle):D:D:roker

Link to comment
Share on other sites

Jen nechápu proč to není čtyřválec, na každym řadku pišou jak je složitější uchycení kvuli vibracím, jak třivalec vibruje, jak je problem s tim nebo s onim protože je to třívalec. Kurnik proč to teda dělaji když pak musejí vymejšlet další kraviny okolo, jestli by nebylo lepší použít celkem kultivovaný čtyřválec s podobným vykonem:myslim

to je jednoduche: bo ve skutecnosti to s tema vibracema neni tak hrozne, ale v nasich koncinach kazde male dite vi -zejmena ze zkusenosti s dvoutaktnima, pripadne TDI 3valcema-, ze trivalec vibruje, tak je nutne pri prezentaci dukladne zvelicit jeho sofistikovane ulozeni.

na tomhle jsou zarážející tři věci:

1.je to tříválec(pro mě to není motor, možná motorek stěračů, ale ne víc)

neber si to osobne, ale takovyhle argument bych chapal od uzivatele V12 :roker

2.litr?(pane bože kde je doba kdy 1,4 byla nemenší běžnej objem)

to je pomerne dobre vysvetlene hned v prvnim odstavci toho clanku -Ford tradičné heslo \"zdvihový objem ničím nenahradíte\" modifikoval na \"objem nasávaného vzduchu ničím nenahradíte\"

[upravil dne 6|7|12 11:47 od .mycTD]

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Radek Hurvajz: Jediné, co napadá mě (logicky), je nižší třecí odpor, méně pohyblivých částí, tím pádem nižší třecí ztráty, lepší spotřeba a nižší emise, než u čtyřválce se srovnatelným objemem.

To ale neznamená že tyhle polomotory začnu mít rád. :D

[upravil dne 6/7/12 11:49 od Džůny]

Link to comment
Share on other sites

lem aby to nebol nakoniec motor na rok :D

Budeš mať pravdu, zaujímalo by ma koľko ten motor testovali alebo testovanie prenechali na zákazníka a nakoniec aj servis musí zarobiť :D

Link to comment
Share on other sites

Osobne nejak nechapu, proc dale rozviji celkem vyrazne ztratovy 4-taktni motor. Precejenom uz z fyzikalniho principu je 2-takt a wankel daleko efektivnejsi volbou. Staci nejakym zpusobem vyresit jejich nedostatky, ktere jsou celkem snadno identifikovatelne. Precejenom pri vyreseni spohlehlivosti se z wankela da dostat pomerne solidni vykon o minimalnim obsahu :) Ja teda z objemu 1.3l a vykonu 188-206kW (Mazda RX-7 treti generace) celkem hykam nadsenim :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

švejk: Moje řeč. Zrovna nedávno jsem uvažoval nad tím, proč firmy jako Mercedes a BMW nerozvíjí tuhle oblast. Prostředky na to určitě mají.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...