Raweon Odesláno 5. červenec 2012 Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 me se zdaj na prvni pohled uplne stejny,jak je tam teda udelany lepsi odstinení? levnejsi urcite pac KN sou dovazeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. červenec 2012 Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 Přemyšlím co ti to auto asi provedlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raweon Odesláno 5. červenec 2012 Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 nic, auto je v poho akorat me mrdlo,nuda byla a musel sem neco delat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sport Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 me by spis zajimalo jestli je nejaky rozdil oproti origo sani....at k horsimu nebo lepsimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 14. říjen 2014 Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 Jen pro zajímavost, informaci. V jedné bakalářské práci jsem našem vcelku zajímavé informace týkající se problematiky sání vzduchu u spalovacích motorů v přímé souvislosti s výkonem. Osobně mne potěšilo, že v testování byl právě P106. Závěry zkoušek mohou býti pro někoho užitečné či nápomocné při rozhodování se ve věcech ,,tunění vlastního vozu". https://dspace.upce.cz/bitstream/10195/51636/2/T%C5%99e%C5%A1%C5%88%C3%A1k%20M_Vliv%20filtru_JP_2013.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 30. říjen 2014 Sdílet Odesláno 30. říjen 2014 (upraveno) Zajímavé čtení Možná bych jen vytkl ten uni. sportovní filtr (hruška). Určitě měl být pro ten 2 litrový motor rozměrově větší než pro litrovou 106ku. Proto to při měření výkonu u Roveru ubralo a u Pugu přidalo. Jednoznačně to bylo rozměrově pasující na 106ku a kdyby se pro 2.0 naftu použil rozměrově adekvátní, tak by výsledek vypadal zase jinak Dál je velká škoda, že se nepoužily ty nové běžné papírové filtry od stejných značek, jako ty staré zanesené, protože technologie a použité materiály mohou být malinko odlišné a tím se mohl změnit odpor nasávanému vzduchu... To jsou jen takové moje postřehy k té práci a je možné, že to někdo cítí jinak. Práce je to sice pěkná, ale nemyslím, že by to mělo nějakou zásadní vypovídající hodnotu. Upraveno 30. říjen 2014 uživatelem FiFa_cze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 31. říjen 2014 Sdílet Odesláno 31. říjen 2014 Já momentálně jezdim "na prasáka" bez filtru a vůůbec mě to netrápí. Maximálně dám přes trumpetky jakési sítka na opravdu hrubé nečistoty a tím to hasne. Experimentováním se sáním už jsem si prošel a jediná změna byla vždycky akorát zvuková. Ikdyby jsi filtrem nahnal třeba 3-4hp (o čemž silně pochybuji), tak stejně u cca1000kg auta nic nepoznáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.