P607Olda Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Jedná se o 1007, 1,4 benzín, r.v. 05. Motor je na to auto dost slabý. Emise jsou OK, spotřeba podle jízdy okolo 7,5 l. V některých tematech čtu, že velmi pomohlo vyčistit MAP senzor (čidlo tlaku v sání), v jiných je zase psáno, že je to zbytečné. Zřejmě se jedná o tenzometrické čidlo tlaku, což ze zkušenosti vím, že je velmi choulostivé. Jaký je Váš názor? Pouštět se to toho, když auto normálně jezdí? Jaká jsou rizika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Vyčistit ho můžeš, ale asi se nic nezmění. Pokud ho vytáhneš a nebude vyloženě nátrubek polnej bordelu tak není moc co dál čistit. Doporučuju do toho nešťourat ani nefoukat nějkaým čističem. Když tak jen vyprat v benzínu nebo lihu, třeba v ultrazvukové čističce. Spíš bych vyzkoušel přehození z jiného auta. Jinak ano je to klasický tenzometr, při podtlaku pomerně odolný, ale na přetlak ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Díky za odpověď. Asi ho jenom prohlídnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Jinak asi klasika - vyčistit škrtící klapku, kouknout na vzduchovej filtr ... to znáš další v pořadí je lambda, čidlo teploty chladící kapaliny, svíčky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Sorry za OT mam podobnej problém, když ho odpojím tak se auto chová furt stejně, takže bude asi KO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 No tak to je buď KO nebo OK ... né vážně podle toho bych se neorientoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Sakra, nechce s mi vyhazovat 500,- jestli je v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 No tak někdy bývá rozumnější aby se někdo před diag kouknul na live-hodnoty a pak se teprve nakupovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 4. červenec 2012 Sdílet Odesláno 4. červenec 2012 Jedná se o 1007, 1,4 benzín, r.v. 05. Motor je na to auto dost slabý. Emise jsou OK, spotřeba podle jízdy okolo 7,5 l. V některých tematech čtu, že velmi pomohlo vyčistit MAP senzor (čidlo tlaku v sání), v jiných je zase psáno, že je to zbytečné. Zřejmě se jedná o tenzometrické čidlo tlaku, což ze zkušenosti vím, že je velmi choulostivé. Jaký je Váš názor? Pouštět se to toho, když auto normálně jezdí? Jaká jsou rizika? Ten motor je na to tak akurát. Nie je to závoďák a na to že má skoro 1,3 tony je tá spotreba dobrá. Je to benzín, nie diesel... Tu je naša spotreba s tým istým motorom od doby čo zapisujeme: -=KLIK=-. Žena jazdí prevažne mesto (90%) a občas dlhšiu trasu cca. 100km mimo (10%). MAP senzor som pri kúpe čistil v tech. benzíne. Neviem či to pomôže ale keď ho vyberieš tak uvidíš ako vyzerá (celé od oleja z odvetrania kľukovky). Normálne demontovať a namočiť do techničáku a jemne očistiť vatovou tyčinkou. Takisto som čistil klapku a samozrejme meniť vzducháč je základ... Ešte jedna vec, ktorú som spravil po bývalej majiteľke bol reset BSI aby si načítala nové hodnoty podľa štýlu \"našej\" jazdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.