Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 GTi-6, alebo postupný vývoj z ulice na trať


Ivkopivko12tka

Recommended Posts

Pěkné autíčko ;) Jen k tomu volantu. Bohužel máš replicu. Originální volant OMP Corsica má žluté švy a jsou šité vždy podelně a né cik-cak. Na to pozor! I klakson a logo je u Original Corsica jinačí. Dnes má bohužel skoro každý třetí v autě replicu a ani o tom neví :bojim Lajk by si toho ani nevšiml. Njn co se v dnešní době nekopíruje :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, díky za pochvalu, snažím sa :-)

K volantu, človeče, ten obrázek sem narychlo stáhel z netu jak ilustrační, ponevač sem to nejak neblejskel, tak ho skusím cvaknút a pak pridat. No, je nový a prišel pekne origo zabalený v krabici, všecko jak má byt.

A sú aj s červeným páskem, s červeným prešitím, žlutým prešitím, ale aj černým prešitím a já věrím, že je to tento:

VOLANT OMP CORSICA

Jebo jestli už toto neni origo, tak ten predtým musel byt nejaký úplný ultrafake :)

[upravil dne 24/7/14 15:50 od Ivkopivko12tka]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doktorééé, tu je ten volant.

10564732_10202635403668588_2055100358_n.jpg

10566423_10202635404948620_362819535_n.jpg

10570608_10202635404708614_1622389789_n.jpg

Ten stredový klaxon sem dal preč, nemám rád nápisy všeobecne :)

Jak sem povidal, ten volant je super, rozdíl oproti tej napodobenine je ve všeckém, v spracování, v šití, hlavne v pevnosti (jeden kus nejakej litiny) ... nechce sa mi verit, že je to napodobenina :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel je :( Jestli mi nevěříš napiš do omp. Rozhodně tento volant není od nich. Ale co. Jak říkám každej 3 člověk má repliku OMP z Chiny a ví prd jestli je to kopie nebo ne. Rozhodně je to docela slušně okopčený. Skoro by se tomu dalo věřit že je to fakt origo. Ale není. Taky sem si chtěl před lety koupit tento volant co máš ty. Ale něco mi říkalo že ta cena na OMP Corsica nějak nesedí tak sem začal hledat na google: OMP Corsica fake vs real a bylo to hned jasný :( Original OMP corsica bohužel vypadá jinak. Každopádně jestli ti někdo řekl že tento volant co máš stál 3-4tisice tak to je dobrej Joke :D Na ebay a aliexpress stojí 500-600kč. Promin asi ti tu zahlcuju vlakno :D Každopádně si stačí projet google ;) Ted se kopčí všechno :( Zrovna včera mi přišel Oil catch tank od D1 spec fake. Dokonce i odlehčený matice od D1 spec se kopčej. A ani okem bys nepoznal rozdil. Ale bohužel material bláto :( Ale to by tu bylo na dlouho :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v pohode, kludne sa rozepíš, já si rád prečítám zaujímavé veci :)

konec koncú, tento volant vyšel pár eur + výmena za takový ten 40 eurový fake, takže mňa to v zásade nejak vúbec nesere, len čumím že jak to s volantama funguje :D ale jak už sem psal - ten predchádzajúcí byl kožený, ale normálne práskal jako umělina či plasty ked sa člověk doňho trošku oprel napr. pri prudším brzdení a vúbec nepúsobil pevným dojmem ... tejto fake-corsice fakt nemám co vytknút.

normálne by sem poradil tým, co ho vyrobili, nech sa vyserú na falzifikáty a založá si vlastní značku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm tenhle volant je uplně na nic ;). A ještě k tomu ten klakson není originál :roll Škoda mluvit :bojim. Já osobně jsem si koupil volant od RRS. Za ty peníze vpoho volant. Pořád lepší než tyhle fake volanty z taiwanu ;) Třeba si časem pak koupíš origo :) A nebo taky ne :) Tvoje věc ;) Myslím že ten volant co máš ti nějakou tu službu udělá a něco málo určitě vydrží ;) Takže si z toho nedělej těžkou hlavu ;) Ale originál to není. Kdyby něco tak piš na sz.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 4 týdny později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 2 měsíce později...

Ahojte,

 

Na predaj budú sedačky, predné aj zadné (predné majú aj bočné airbagy).
Tu je inzerát http://auto.bazos.cz/inzerat/42558505/Kozene-sedackyinterier-Peugeot-306-S16GTI-6.php
Keby mi ho tu nejaký mod zmazal - inzerát najdete na bazoši (vyhledat Peugeot 306 S16 alebo 306 GTi-6, prípadne tu v sekcii "inzerce" hore v lište.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

22.5.2012, 137 800km

- Day 1

31.10.2012, 148 152 km

- kontrola vozidla
- kompletná výmena spojkovej sady
- výmena motorového oleja + filtra
- čistenie vzduchového filtra
- výmena bočného silentbloku motora
- oprava antény
- diagnostika

14.2.2013, 150 700 km

- kompletná výmena bŕzd (predné a zandé kotúče + doštičky, brzdová kvapalina)
- výmena Bitronu (RJ ovládania ventilátorov)
- výmena snímača rýchlosti na prevodovke
- Čistenie a plnenie klimatizácie
- výmena sviečok za Denso Iridium IK20
- STK + EK
- deflektor pod predný nárazník (lízátko)

8.4.2013, 153 401 km

- kompletná prehliadka
- výmena oleja + filtrov
- čistenie motora
- čistenie škrtiacej klapky
- oprava uchytenia bočného prahu (chýbal nejaký ten nit a trošku nedoliehal)
- nové stierače

3.6.2013, 158 622 km

- nový olej TOTAL QUARTZ RACING 10W50 + filter
- preplach motora
- dôkladná kontrola po 20 000km
- osobitná kontrola podvozku (prvky riadenia a vlasnte všetko ako víno, bez chyby)
- diagnostika (BSI, ABS, jednotka motoru, jednotka klímy bez uložených závad).

10.10.2013, 166 152 km

- výmena oleja TOTAL QUARTZ RACING 10W50
- výmena prevodovkového oleja Motul Racing Gear 300
- Montáž skráteného radenia ,,Short Shift"
- výmena tyčí mechanizmu radenia
- výmena teplotného čidla
- čistenie filtra + škrtiacej klapky
- nový palivový filter
- namazanie spojkového mechanizmu
- celková prehliadka auta

5.4.2014, 170 000 km

- Výmena oleja Total Quartz Racing 10W50,
- Rozvody + vodná pumpa,
- výmena sériových brzdičov za brzdiče Brembo 4 piestkové z Coupé + platničky ATE, ( 2,5kg kus vs 5kg sériový) + odvzdušnenie a nastavenie bŕzd
- Tuhostne a výškovo nastaviteľný podvozok KW variant 2 Inox, (úspora cca 2kg predný tlmič s pružinou vs sériový podvozok)
- Disky OZ Ultraleggera 7x15 ET25 , (5.2 kg kus vs 8.5 kg cyklón predtým)
- Duralové rozširovacie podložky pod kolesá 20mm dopredu aj dozadu (dobudúcna asi 25-30mm dozadu).
- športový volant OMP
- kontrola a doplnenie klimatizácie na leto
- výmena nesvietiacej žiarovky v prístrojovke + premazanie pískajúceho kabínového ventilátora
- demontáž a zaslepenie zadného stierača
- zahladenie znakov vpredu aj vzadu + lakovačka maska + kapota + kufrové dvere
- lakovanie predného nárazníku, bol pomerne obitý v porovnaním so zvyškom auta,
- novinkou je nalakovaná strieška/krídlo zadných dverí

24.7.2014, 175 850 km

- Volant OMP Corsica semiš
- S16 badges, r.v. 2010 a 2011 (lokalita Bulharsko, Severné Škótsko)

6.4. - 28.7.2015, 179 250 km

Mechanické diely
- Samosvorný diferenciál QUAIFE
- Kované vysokokompresné piesty Wossner 86,5mm
- Kované H-kové ojnice PEC
- Ostré vačky NewmanCams 264°
- Kované ventily Supertech výfukové + Osvat sacie
- Tvrdé uloženie motora, Vibratechnics Fast Road + Competition Uprated Gearbox mount
- Ojničné a klukové ložiská, Tesnenie driekov ventilov, výfukové sacie tesnenia, tesnenie skrinky termostatu, tesnenie pod hlavu Reinz
- Klukové, Vačkové, Prevodovkové tesnenia, všetko pre GO motora.
- Regulátor tlaku paliva
- Olejový Termostat
- Olejový chladič + hadice- Otvorený sací koš + KN valcový filter
- Odlahčená duralová remenica
- Horná a spodná rozpera OMP
- pancierové brzdové hadice
- OBP quick shifter / skracovač radenia
- Záslepky namiesto mlhových svetiel - Rallye blanks

Interiér
- OMP WRC-R HA-773 FIA športové sedačky
- OMP 802f, 6-bodové pásy FIA
- MOMO deformačná nába volantu
- Odstrojenie interiéru, tapacírov, koberčekov, stropníc a iné
- striekanie interiéru - čierna matná farba

Náplne
- Prevodovkový Olej Motul 75/90 limited slip 2L
- Zábehový olej Total Quartz 10W40 prvých 600km
- chladiaca kvapalina- Brzdová kvapalina Millers, bod varu 310°C

Práca
- kompletná GO motora
- Výbrus motora o 0,5mm
- Zrovnanie hlavy
- Zväčšenie prietoku škrtiacej klapky na CNC
- čistenie, mechanická dekarbonizácia
- Odstránenie mlhových svetiel, klimatizácie, interiéru
- striekanie interiéru čiernou matnou farbou
- kopec iného na čo si nespomeniem

8.8.2015 , 179 800km

- výmena zábehového oleja za Millers Oil NanoDrive 10W50
- výmena čelného sklad + slnečná clona Peugeot Sport

10.8.2015, 179 900km

- Remap ECU v MMRacing + meranie na záťažovej brzde

24.8 -12.11.2015, 182 224km

- Nové pneu TOYO Proxes R888 Semi-Slick, jar 2015
- Nový snímač podtlaku sania (MAP sensor)
- Nový snímač polohy škrtiacej klapky (TPS sensor)
- Nový snímač rýchlosti pre tachometer
- Nový motorček stieračov VALEO
 

25.11.2015

 

- Nová Lambda
- Nové sviečky NGK Iridium
- Výfukové zvody AMA 4-2-1, výfuk AMA priemer 70mm

Zima 2015/ Sezóna 2016

 

- keramicá spojka

- Brembo Max kotúče + Ferodo DS2500

- Hrubší torzky a Stabilizátory

- možno lahší zetrvačník/skrátený stálý prevod

 

Auto sa má OK, funguje.

 

WP_20150726_12_49_58_Pro.jpg

 

12017644_10153565870527200_7239384910862

Adobe_Photoshop_Express_4b7b66d6007a48d0

 

Upraveno uživatelem Ivkopivko12tka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...