maco30 Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 viete mi niekto povedať o kolko sa zníži zadná náprava pootočením o jeden zub? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 3,5 alebo 4cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valys-M Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 je u všech 206ek stejná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 osobne typujem že je u všetkých torzkach rovnaka ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Já bych řekl, že u všech stejná nebude...rozdílná bude asi tuhost ... jiná bude na SW a jiná bude u 3dv. .... Jinak pohledově je myslím stejná, co se týče snížení, tak je to furt o tom samým... vyklepat hlavní torzku ( míň přesný) nebo ty 2 menší ( přesnější způsob) a přesadit je .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valys-M Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 jak ty dvě \"menší\" poznám? respektive ´, kde přesně je najdu a jak je \"přesadím\"? jelikož pokud mi to auto o pár cm posadí tak se mi to hodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 Poznáš to lehko, když koukneš pod auto na zadní nápravu, tak uvidíš přes celou šířku 3 tyče - 2 slabší a 1 silnou. ty 2 slabší jsou ty, které máš na mysli a jsou označeny žlutým pruhem - jedna má jeden pruh, druhá má dva. Přesazení - u mně se to nepovedlo, je to většinou zarezlý jak prase Postup: sundáš kolo, uvidíš tam uložení těch torzních tyčí - odšroubuješ Torx (doporučuju nahradit normálním šroubem), vytáhneš aretační podložku a stahovákem tyč vytáhneš nebo jí vyklepneš přes trubku kladivem. Nastavíš si rameno, vrátíš zpátky a je sníženo. Takhle něják by to mělo být, u 106kařů jsem našel tenhle odkaz: http://translate.google.cz/translate?js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.suzukituning.com%2FPSA%2FSuspension%2FLowering.htm&sl=auto&tl=cs bude to hodně podobný, ne-li stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 napis si Woodymu nebo Gombimu ty uz to delali na 306 a mozna i 106 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valys-M Odesláno 3. červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. červenec 2012 hodně zajímavý asi zaúkoluju kamaráda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco30 Odesláno 5. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 tak ak som pochopil: keď sa vyklepne torzná, a pootočí sa dajmeomu o jeden zub tak auto klesne o cca 3,5 - 4cm. dnes som to kukol a keď dám 206 o 4cm dole tak zadok budm mať skoro, alebo úplne na dorazoch. To nemusí byť bespečné! Alebo pohoda? Môžem to tak dať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 5. červenec 2012 Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 3,5 - 4cm a na dorazech ? Tady na klubu je člen, který má zadek snížený o 10cm a myslím že je to v pohodě. Na otáčení o zub se vykašli - je to nepřesný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco30 Odesláno 5. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 presne tak, urobím foto. Myslím tie gumove ihlany čo mám na ramene, medzi ihlanom a plochou o ktorú dosadá je tak cca 6cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.