hribe Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Hosi, co mate 2.0HDI, reknete mi, jestli jezdite 50km/hod po meste na 4-ku nebo na 3-ku? Ja na 4-ku muzu jet tak 55km/hod, 50-kou tak akorat treba z mirnyho kopce, jinak se motor podtaci a trochu jako vibruje-rezonuje cely auto. Tak vetsinou musim radit 3-ku. Me prekvapuje, ze ten motor je tak malo pruznej. Asi 5 let sem s dieselem nejezdil a mozna sem uz zapomel, jaky ma vlastnosti. Mival sem tenkrat 306ku 2.0HDI a myslim, ze si nechala libit vic, ale mozna uz ti to spatne pamatuju Diky za rekace, hribe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czech.Markus Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 to je jasný že za tři, já si ten motor šetřím, kdybych jezdil na čtyřku 50 tak už chodim pěšky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Taky jsem to tak měl, 50km/h jsem jezdil na 4 jen když jsem jel sám, a to ještě jak kdy, raději jsem jel o něco víc, abych nemusel dávat 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 ty to jsem myslel ze je HDIcko pruznejsi .... ja jezdim 50kou i na 5ku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 stajgrpavel: Nemá náhodou TD kratší převodovku? Pětku jsem nezkoušel s mým HDi, ale myslím, že už by se to válelo hodně na volnoběhu ... s holým dieselem to šlo, cca 1300 ot, ale to je jiná písnička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 30. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2012 tak je to asi normalni ... ja mel kdysi 306ku 1.9TD a taky si mysim, ze ten motor zvladal nizky otacky lip, pak sem mel 306ku HDI (66kW) a tam si taky nepamatuju, ze bych mel tenhle problem. Asi je tam 4-ka kratsi ... to je jedno, proste holt budu jezdit za 3, neda se svitit jinak celkove musim rict, ze me ten motor pride docela hlucnej, hlavne pri rozjezdu 1-2, pak od 60km/hod uz to neni tak zly. dik za reakce, hribe [upravil dne 30/6/12 20:56 od hribe] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusko201 Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 taki mam HDI 80kw a 50km/h jezdim v pohode na 4 tato tema sa tu uz niekde preberala neviem ci m to je ze jedni jazdia na 4 ini na 3 asi to bude motor jak moc cpiplej nebo jak by som to nazval:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Město jezdím za 3 - krásně díky tomu jezdím v povoleném limitu. Kdybych jezdil 4kou, určitě bych co chvíli jel 70 - 3ka při 50 má otáčky tak akorát, 60 už docela řve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
733thunder Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Mozno trepnem,ale nie je lepsie jazdit na trojke aj vzhladom k tomu ze pri podtacani motora moze horsie mazat turbo a taktiez ho zbytocne zanasat spalinami? [upravil dne 30/6/12 21:12 od 733thunder] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Já teda jezdím mírně nad 50 krásně na 4... Si to jen tak brumlá... Na 3 už to zbytečně točí... a když... tak si podřadím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
733thunder Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Optimalne otacky su medzi 2000 a 3000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Vláken o tomhle autě, motoru a rychlosti je tu spousta. Opakuje se poměrně pravidelně. Pokud má řidič cit pro auto tak jede podle toho jak se auto chová, takže někdy na 3 někdy na 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Red Devil Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Tak tak, presne ako napísal koblih:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Sice iny motor a ine auto ale mne tam automat 4ku dava uz pri 48km rychlosti a pri 60 tam dava 5ku. Az pri 90 radi 6ku. Samozrejme je to len pri pohodovej jazde, akonahle to zacnem nahanat, tak radi pri vyssich otackach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Tak já jezdím většinou za 3 pro tu 50-sátku je to tak akorát a hlavně když náhodou potřebuju zrychlit tak nemusím podřazovat ze čtyřky a jen si přidám a ten motor se hned hýbá. Ta 4-ka je na padesátku a spíš pod padesátku už moc. Má se jezdit max. 50km/h a ty měšťáci jak jedeš 55 už prudí takže jezdím spíš 45 a to je na trojku v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Optimalne otacky su medzi 2000 a 3000. Optimální na co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 na smrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Proč na smrt? Taky mi přijde, že se motor pod 2000 ot zbytečně trápí. Mému uchu je mnohem příjemnější slyšet motor v rozumných otáčkách než vnímat, jak se motor dusí - pravda, nebudu nikdy jezdit za 4,5 l/100 km, ale na to jsem si už zvykl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Já měl u 406 2.0 Hdi 66kw optimální otáčky 1700-2000 , teď u Partnera je to i 1500ot, záleží na každým typu auta, jak to mají zpřevodovaný. [upravil dne 1/7/12 09:41 od Šalda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 hlavne u 66 jsi mel kratsi prevodovku nez u 80kw. Ale pokud nekdo chce auto na spotrebu tak si prece nekoupi tezke auto jako je 406 a uz vubec ne 80kw s 2 hmotnym setrvacnikem. ja jsem vcera s ibizou jel po meste asi 3 km tam a pak 3 km zpatky a mel jsem na palubaku 4,5 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.