Jump to content

50km/hod na 4-ku po meste s 2.0HDI (80kW) ?


hribe
 Share

Recommended Posts

Hosi, co mate 2.0HDI, reknete mi, jestli jezdite 50km/hod po meste na 4-ku nebo na 3-ku? Ja na 4-ku muzu jet tak 55km/hod, 50-kou tak akorat treba z mirnyho kopce, jinak se motor podtaci a trochu jako vibruje-rezonuje cely auto. Tak vetsinou musim radit 3-ku.

Me prekvapuje, ze ten motor je tak malo pruznej. Asi 5 let sem s dieselem nejezdil a mozna sem uz zapomel, jaky ma vlastnosti. Mival sem tenkrat 306ku 2.0HDI a myslim, ze si nechala libit vic, ale mozna uz ti to spatne pamatuju

Diky za rekace, hribe.

Link to comment
Share on other sites

stajgrpavel: Nemá náhodou TD kratší převodovku? Pětku jsem nezkoušel s mým HDi, ale myslím, že už by se to válelo hodně na volnoběhu ... s holým dieselem to šlo, cca 1300 ot, ale to je jiná písnička.

Link to comment
Share on other sites

tak je to asi normalni ...

ja mel kdysi 306ku 1.9TD a taky si mysim, ze ten motor zvladal nizky otacky lip, pak sem mel 306ku HDI (66kW) a tam si taky nepamatuju, ze bych mel tenhle problem. Asi je tam 4-ka kratsi ...

to je jedno, proste holt budu jezdit za 3, neda se svitit ;)

jinak celkove musim rict, ze me ten motor pride docela hlucnej, hlavne pri rozjezdu 1-2, pak od 60km/hod uz to neni tak zly.

dik za reakce, hribe

[upravil dne 30/6/12 20:56 od hribe]

Link to comment
Share on other sites

Sice iny motor a ine auto ale mne tam automat 4ku dava uz pri 48km rychlosti a pri 60 tam dava 5ku. Az pri 90 radi 6ku. Samozrejme je to len pri pohodovej jazde, akonahle to zacnem nahanat, tak radi pri vyssich otackach.

Link to comment
Share on other sites

Tak já jezdím většinou za 3 pro tu 50-sátku je to tak akorát a hlavně když náhodou potřebuju zrychlit tak nemusím podřazovat ze čtyřky a jen si přidám a ten motor se hned hýbá. Ta 4-ka je na padesátku a spíš pod padesátku už moc. Má se jezdit max. 50km/h a ty měšťáci jak jedeš 55 už prudí takže jezdím spíš 45 a to je na trojku v pohodě.:)

Link to comment
Share on other sites

Proč na smrt? Taky mi přijde, že se motor pod 2000 ot zbytečně trápí. Mému uchu je mnohem příjemnější slyšet motor v rozumných otáčkách než vnímat, jak se motor dusí - pravda, nebudu nikdy jezdit za 4,5 l/100 km, ale na to jsem si už zvykl.

Link to comment
Share on other sites

hlavne u 66 jsi mel kratsi prevodovku nez u 80kw. Ale pokud nekdo chce auto na spotrebu tak si prece nekoupi tezke auto jako je 406 a uz vubec ne 80kw s 2 hmotnym setrvacnikem. ja jsem vcera s ibizou jel po meste asi 3 km tam a pak 3 km zpatky a mel jsem na palubaku 4,5 l/100km :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...