Guest Jirka 1985 Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 špatné těsnění pod hlavou Peugeota 406 old = problémy se startováním? Díky [upravil dne 27/6/12 23:41 od Jirka 1985] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 najlepsie zmerat tlaky, ak prefukuje pod tesnenim je mozne,ze nie su dobre kompresne pomery, tym padom auto tazsie startuje, ale nemusi to robit hlava,mozu to byt zhavice,cerpadlo vstreky a pod... ak sa tomu moc nerozumies radsej to daj orpavit mechanikovi,kym neni velky pruser.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 měl jsem taky fouknutý těsnění pod hlavou, tlakovala se mi nádobka. Po sundání hlavy a poslání na tlakovou zkoušku a srovnání zjistili že byl ohlej jeden ventil. Občas se stalo, že mi mazlik chytil na 3 válce a pak se po chvilce přidal čtvrtý. Přisuzoval jsem to žhavicím ale ten jeden válec netěsnil tak jak měl, takže tam nedošlo k tak velkému tlaku aby se nafta sama vznítila. Takže tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka 1985 Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 tam je právě prů.er v tom,že se mi z chladiče rychle ztrácí voda,každý 4-5 dní dolévám až 1,5 l vody a hlavně mě příjde,že ta voda maže olejem...Lepší už je snad hodit to ze skály nebo to rozprodat na díly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 co to je za auto? motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka 1985 Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 406 old, 1,9 Td zjištěno z Citroen Xantia...furt do toho jen rvu peníze!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Taky jsem u jednoho firemního auta musel cca půl roku jezdit s prasklou hlavou (firma neměla peníze na servis a dokud auto nekleklo, tak muselo jezdit), ale nikdy jsem kvůli tomu neměl problém se startováním. Každopádně u svého auta bych takovou závadu řešil co nejdříve, dolívat denně litr vody je fakt dost (je otázka, zda se to v Tvém případě fakt nevyplatí zrušit - slušnej 1,9 TD motor se shání blbě, samostatná hlava taky ....+ tlaková zkouška + výměna.....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 30. červen 2012 Sdílet Odesláno 30. červen 2012 Dymí? Ak áno, akou farbou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.