Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vztah těsnění pod hlavou a startování??


Guest Jirka 1985

Recommended Posts

měl jsem taky fouknutý těsnění pod hlavou, tlakovala se mi nádobka. Po sundání hlavy a poslání na tlakovou zkoušku a srovnání zjistili že byl ohlej jeden ventil.

Občas se stalo, že mi mazlik chytil na 3 válce a pak se po chvilce přidal čtvrtý. Přisuzoval jsem to žhavicím ale ten jeden válec netěsnil tak jak měl, takže tam nedošlo k tak velkému tlaku aby se nafta sama vznítila.

Takže tak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Jirka 1985

tam je právě prů.er v tom,že se mi z chladiče rychle ztrácí voda,každý 4-5 dní dolévám až 1,5 l vody a hlavně mě příjde,že ta voda maže olejem...Lepší už je snad hodit to ze skály nebo to rozprodat na díly...:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem u jednoho firemního auta musel cca půl roku jezdit s prasklou hlavou (firma neměla peníze na servis a dokud auto nekleklo, tak muselo jezdit), ale nikdy jsem kvůli tomu neměl problém se startováním. Každopádně u svého auta bych takovou závadu řešil co nejdříve, dolívat denně litr vody je fakt dost (je otázka, zda se to v Tvém případě fakt nevyplatí zrušit - slušnej 1,9 TD motor se shání blbě, samostatná hlava taky ....+ tlaková zkouška + výměna.....)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...