Guest jirkapp Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Pomoc ,za studena píská jako někde od rozvodu,řemenu nebo někde z té části. Myslel jsem že to je řemenice tak jsem ji vyměnil a ono to je pořád stejné. Nestalo se vám to někomu? Máte někdo placený přístup na servis box tam je na to nějaká servisní informace. Můžete mijí někdo přetlumočit? Děkuji. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Označ si remenicu kriedou od vnútornej časti cez tú gumu až po vonkajšiu časť. Naštartuj, zapni niektoré spotrebiče, a prihoď klímu. Pár krát pridaj plyn, vypni a skontroluj či sa ti rysky nezmenili. V 90% to robí práve remenica, aj keď ju máš novú. Blbý systém. Ja som vydlabal na štyroch miestach gumu z vonkajšej strany cca 2 cm do kríža. Vytvaroval som si 2 cm viazacie drôty na hrozno cca 3mm hrubé, natlačil ich do medzier a zavaril. Nepoznám iné auto kde by bola remenica z dvoch kusov. Keď sa tá guma vyšúcha viac tak ta vonkajšia časť odpadne a pri 3000 otačkach si viem predstaviť tú paseku v motorovom priestore. Pre istotu som nechal remeň voľnejší a paráda. Ináč asi z 10 peugeotov ktoré som počul 8 píska. Najprv len za studena a potom stále častejšie. Každý len uťahuje remeň a potom si odlifruje klímu a altík, teda ložiská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 potvrdzujem píska a píska. našťastie iba chvíľu po štarte za studena. ale s tou kriedou to vyskúšam. len čo získam, keď zistím, že je to posunuté. Vymením remeň, dotiahnem, alebo povolím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Remeň s tým nič nemá. Ešte raz, ramenica je z dvoch kusov! Medzi vnútornou a vonkajšou je cca 3 mm guma. Celé to je zlisované a tá guma povolí, prešmykne a to píska. Tá vnútorná je tromi skrutkami pripevnená k motoru, na nej je guma a nagume nalisovaná tá vonkajšia drážková časť. Remeň môžeš napínať koľko chceš. Nechápem ani ja prečo je na peugeotovi z dvoch kusov. Keď sa tie značky posunú tak vymeniť remenicu - cca 90 eciek, alebo stuple do usi - 15 centov, alebo nejako pospekulovat ako z tych 2 kusov urobit kvazi jeden. [upravil dne 28/6/12 07:40 od pehaf] [upravil dne 28/6/12 07:48 od pehaf] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest jirkapp Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 co máte za motor? já to mám na 1,6hdi 110hp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Než začnete měnit řemenice mázněte řemen mýdlem nebo nastříkejte mýdlovou vodou z rozprašovače. Pokud to přestane je vada v řemenu nebo v jeho napnutí... Řemenice u těhdle motorů odchází minimálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Remenica ma vydrž 80 - 130 tkm, ale piska skor. Prave ako som pisal oznacit kriedou a bude vediet ci mu presmykla remenica a ked nie tak dospobovat remen. Vätsinou to je bohuzial remenicou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 jo ale na 2.0 Hdi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 pehaf dik za radu je to remenica len neviem či vyšpekulujem niečo podobne ako ty alebo vymením remenicu najz. 177 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor73 Odesláno 30. červenec 2012 Sdílet Odesláno 30. červenec 2012 Mě to dělalo taky za studena takový divný třecí pisklavý zvuk ale jak se motor ohřál po pár kilometrech, tak klid a ticho.Myslel jsem také na řemenici ale omyl, jednoho dne jsem ho P 307 2.0 HDI 79 kw ráno nastartoval a šel jsem po zvuku ,povolil jsem nakonec i šrouby u horního plastového krytu u rozvodového řemene a ejhle tiho.Když jsem ho zas utáhl opět se zvuk vrátil.Ten kryt musí být naprosto přesně nasazený a dotáhnutý což jsem udělal a byl klid jinak to dělá neplechu.Nevím zda to je tvůj problém ale když to dělalo mě možná se to stalo i někomu jinému Takže nedovoluji si radit jen informuji ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtasUL Odesláno 3. srpen 2012 Sdílet Odesláno 3. srpen 2012 tak přesně tenhle problém jsem měl, než mi ulítla volnoběžka na alternátoru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeblo Odesláno 22. říjen 2012 Sdílet Odesláno 22. říjen 2012 Vcera som ciez riesil to piskanie, a nakoniec uspesne. Problem bol ako pise kolega hore s plastovym kritom ,ktory sa dotikal krutiacej remenice a to az tak ze v remenici ostala z vnutornej strany vydratata farba v tvare kruhu, prave z toho plastu. Pred rozoberanim som na to miesto cize medzi plas a remenizu nastriekal WD. Pokial som nato striekal tak to nepistalo, ked som dostriekal po 10 sek sa pistanie vratilo. Nakoniec som zhodil remenicu a zistil ze je z vnutornej strany vydrata farba. Ten plast na rozvodoch dokrutil a remenicu s plastom poutieral. Vratil remenicu spat a piskanie uplne prestalo. A vsak na uplnom zaciatku som si vsimol ze tu remenicu dost hadze, hadam aj 2 mm na kazdu stranu. To bol asi problem ze sa dotikala toho plastu a nasledne to vydavalo pisklavy zvuk. Teraz tu remenicu tak nehadze a ziaden zvuk nieje pocut. vlastne ani neviem ako som to opravil, len som zlozil remenicu dotiahol plast na rozvodoch vsetko vyutieral a zakrutil remenicu spat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.