Mirda27 Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Ahoj. v mé 407SW 1.8benzín 16V rv2007. Po nastartování motor skoro chcípá a musím mu naložit trochu víc do otáček než se rozjedu. Pak po ohřátí se to trochu zlepší. Ale stejně rozjezdy a během jízdy se mu moc nechce.Není to zlé,ale prostě nemá moc výkon. Na dálnici jede celkem dobře, ale když se dostanu do kopce, někdo mne zbrzdí a spadnou mi otáčky , tak se pak dlouho sbírá. Žádné chyby na diagnostice nejsou. Filtry měním. Spotřeba kolem 8l. Měl jsem před tím 406 1.8benzín 16V rv98 a jezdila mnohem ostřeji. Tento motor by měl být výkonější s větším krouťákem a je to přesný opak. Předjíždění autobusu někde na okreskách je pak hra o život a jen závidím OktávkámTDI :-( Kde hledat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipino Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Ahoj Mirdo, vím přesně, o čem tu píšeš, měl jsem totiž to samé auto, tj. motor, rok výroby a dělo se mi přesně to samé. Auto jsem kolikrát nechával i v autorizovaném servisu prohlédmout za tímto účelem, jestli není někde něco, ale auto bylo v nejlepším pořádku. Náhodou jsem tu nedávno někde četl komentář od jiného uživatele, který měl tuto samou motorizaci a prostě a jednoduše napsal, že tento motor je slabý pro tak velké a těžké auto. Zamyslel jsem se nad tím a řekl si, vždyť je to asi pravda a já celou dobu hledál někde nějakou závadu. Měl jsem ho rok a půl a minulý pátek jsem ho vyměnil v bazaru za 2.0 hdi a ten rozdíl ti nemusím popisovat. Já jsem nikdy diesel neměl, moc se mi do něj nechtělo. Všechna moje předešlá auta měla benzínové motory, byla ale podstatně menší a lehčí, předposlední 406-ka byla velká a těžká s motorem 2.0 benzín, byl jsem s ní max. spokojen. Ale ta spotřeba. A jezdila mnohem líp než 407-ka. Jo, v obou případech to byli kombíci. Tak, teď jsem ti nasadil brouka do hlavy, co ? Popřemýšlej o tom ............................................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 už v 406 1.8 16V 85kW nenížadná hitparáda na normální ježdění stačí,ale 407 je ještě o 100kg nebo víc těžší než 406 a stejnej motor pak už je na hraně! měl jsi koupit 2.2 nebo 3.0 to by bylo o něčem jiným.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda27 Odesláno 26. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2012 Čau kluci. Díky za odpovědi. Hmotnostně je to nárůst 225kg (o 17%) (sedan 406 1.8 16v 1335kg na 407SW 1.8 16V 1560kg) což by ale měl kompenzovat nárůst točivého momentu z 155 NM / 4250 RPM na 170 NM / 3750 RPM ( o 10% v nižších otáčkách) a výkon z 81 KW / 5000 RPM na 92 KW / 6000 RPM (dost zbytečná informace, tak vysoko netočím. Když předjíždím tak jedu od 3000 do 4500). Každopádně subjektivní porovnání je pro 407SW dost prohra. Oceňuji lepší odhlučnění motoru ale víckrát by si ho nekoupil. Při rozjezdech na křižovatkách jsem doslova brzdou provozu. Všechny TDI oktávky mne tlačí před sebou nebo v druhém pruhu předjíždějí.... Opravdu tam nemůže být nějaký problém ??? Nějaká váha vzduchu? nebo já nevím co.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 26. červen 2012 Sdílet Odesláno 26. červen 2012 no mňa tdi oktávky predbiehali aj na 406 1.8 16V, tdi je diesel a má iný krútiaci moment, takže porovnávať 1.9 tdi (alebo nedajbože 2.0 tdi) s 1.8 benzín sa mi nezdá reálne:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojc Odesláno 26. červen 2012 Sdílet Odesláno 26. červen 2012 Čau kluci. Díky za odpovědi. Hmotnostně je to nárůst 225kg (o 17%) (sedan 406 1.8 16v 1335kg na 407SW 1.8 16V 1560kg) což by ale měl kompenzovat nárůst točivého momentu z 155 NM / 4250 RPM na 170 NM / 3750 RPM ( o 10% v nižších otáčkách) a výkon z 81 KW / 5000 RPM na 92 KW / 6000 RPM (dost zbytečná informace, tak vysoko netočím. Když předjíždím tak jedu od 3000 do 4500). Každopádně subjektivní porovnání je pro 407SW dost prohra. Oceňuji lepší odhlučnění motoru ale víckrát by si ho nekoupil. Při rozjezdech na křižovatkách jsem doslova brzdou provozu. Všechny TDI oktávky mne tlačí před sebou nebo v druhém pruhu předjíždějí.... Opravdu tam nemůže být nějaký problém ??? Nějaká váha vzduchu? nebo já nevím co.... Ahoj, nevím jestli ti to pomůže, ale stejný problém jsem do dneška řešil a snad vyřešil. Byl vadný MAP senzor. Teď to jede fakt pěkně, táhne z nízkých otáček. Předtím to bylo jako u tebe. Mám 406 1.8 85 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Formel Odesláno 26. červen 2012 Sdílet Odesláno 26. červen 2012 Ja mam ten isty motor a je v pohode, myslim 1.8 16V 92kW. Neda sa to urcite porovnat s dieslom, ale ked ho zacnem vytacat, tak ide celkom slusne. Skoda ze to nema turbo, to by bola bomba potom. Inak zatial bez poruchy a mam 120000km, kupoval som pri 7000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 MAP senzor u atmosferickeho motoru? Nemas na mysli spise MAF - vahu vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Ano, MAP senzor u atmosféry. Bývají s tím problémy u těch starších 1.8 16V (LFY a 6FZ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda27 Odesláno 27. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Tak jsem tem MAP senzor objednal. Za tícku mi ten pokus stojí :-) . Mimochodem v nabízených dílech na řízení motoru jsou dále :snímač otáček kliky , snímač polohy vačky a snímač teploty chladící kapaliny.Předpokládám že to jsou senzory co nejčastějí odejdou. Nevím jak se tyto jednotlivé snímače projevují když začnou odcházet. A jestli jsou hned v chybách na diagnostice. Nebo začnou plíživě odumírat??? Nějak si nemůžu vysvětlit že po nastartování nemůžu skoro rozjet, jak se motor zmítá kolem volnoběhu úplně bez síly. Musím ho poslat do otáček s vyšlápnutou spojkou do otáček a pak už se umoudří a dá se normálně rozjíždět z křižovatky.Něco vás napadá??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 dej to nekomu, kdo tomu rozumi, muze to byt cokoli, muze to nekde prisavat falesnej vzduch, jestli to ma vahu vzduchu, tak to muze bejt ta, praskle svody, KO lambda ................. atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 anebo skrtici klapka, btw jak je na tom vzduchovy filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 jeste koukni sem http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=22818&page=2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda27 Odesláno 27. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Vzducháč a svíčky měním, v tom to nebude. Ta klapka mne napadla, ale v internetovejch náhradních dílech jsem jí nikde nenašel, tak buď se nesere a druhovýrobně se nevyrábí a nebo tam na ní žádnej potenciometr není a poloha se snímá jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 klapka tam je a urco s potenciometrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda27 Odesláno 27. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Někde jsem vyčetl že 407 má \"elektronickou škrtící klapku\". Tak to bude asi něco složitějšího než jen potenciometr na klapce. Asi nějaké servo co klapkou hýbe. Tak to asi bude díl jen v originále za pěknou dardu. Proto to asi také nemá ten krokový motorek co řídil na 406kách volnoběžné otáčky tím že otvíral a zavíral obtokový kanál kolem škrtící klapky když byla v poloze zavřeno. Ten zlobil jako čert... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 jasne je tam elektromotorek, ale jako zpetna vazba tam urcite bude potenciometr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 http://www.worldcarparts.co.uk/tabid/144/CategoryID/409/ProductID/2311/language/en-GB/Default.aspx http://www.profesionalni-autodily.cz/hrdlo-skrtici-klapky-vdo-1670224.html [upravil dne 27.6.2012 15:09 od jaykay] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda27 Odesláno 27. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2012 dík za odkaz, to je ale pěkná věcička :-) no bude to asi pěkné hledání... čím začít? senzor tlaku vzduchu, kontrola lambdy, senzor otáček kliky a polohy vačky, zapalovací rampou a na závěr asi nová klapka. to je dohromady tak za 13 000.- plus práce :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 zacal bych kontrolou sani jestli to nekde neprisava falesnej vzduch, kouknout na svody esli neni nekde prasklina, lambdy jdou promerit a skrtici klapka by mohla jit rozebrat a vycistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.