Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výkon 2.0i 100kW + porovnání/změření


pre.vit

Recommended Posts

Nevím jestli to u tohohle motoru tak prostě je, ale zdá se mi strašně líný. Když ho porovnám se svým služebním Roomsterem 1,2TSI 66kW, tak Roomster je podle subjektivního pocitu o dost výkonnější.

Tak mě napadlo to buď porovnat s dalším autem, které má stejný motor anebo změřit výkon. Takže nevíte náhodou o někom z Liberce, kdo by měl 307SW 2.0i (100kW)?;) Anebo jestli je možnost dynamické válcové brzdy někde blíž než až v Praze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked si zoberies do ruk stopky a skusis zrychlenie 0-100km, tak neverim ze 1.2 bude rychlejsia, a ak ti to bude +- sediet podla papierovej hodnoty, tak je tvoje auto ok. Obcas jazdim firemnou Kia Ceed 1.6 benzin 92kW a po odmerani 0 na 100 to vie tato Kia za 10,5 sekundy, co nieje vobec zle ale napriek tomu sa mi to zda lenive. Holt, aj slabsi turbomotor bude mat vzdy sympatickejsi prejav ako atmosfera.

[upravil dne 25.06.2012 13:44 od DanculD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ono jde i o \"vyšší rychlosti\". Zrychlení mezi 90-130km/h je podle mě dost pomalé, Roomster to zvládá rychleji a to má o 34kW méně. OK, beru že je lehčí, atd., ale ten rozdíl výkonu u dvoulitru by podle mě měl být znát. Měl jsem předtím Audi A6 2,5TDI 132kW a to bylo nebe a dudy.

Prostě si furt říkám, jestli třeba něco není s motorem nebo nevím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidis a v tom je problem (nepodradeni) ty mas na 2.0i maximalny tocivy moment 190Nm az pri 4100 otackach, kdezto 1.2TSI ma maximalny tocivy moment 175Nm uz pri 1550 a az do 4100 neklesa. Takze ked pri 70km podradis na Peugeote do dvojky a trojku tam das tesne pred obmedzovacom (maximalny vykon mas az pri 6000), tak musis byt rychlejsi. Uz som pisal, ze nemozes porovnavat turbomotor s atmosferou. Ked chces od atmosfery aby isla, tak musis viac radit a ovela viac vytacat. Inak, tvoje auto ma v papieroch napisane zrychlenie 0-100 za 10,2 sekundy. Takze ked to zvladne do 11 sekund, tak ho mas myslim v poriadku.

[upravil dne 25.06.2012 16:58 od DanculD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci jsem to tu četl, tak jsem to cestou domů vyzkoušel, a stovku jsem dal za 10.3. Věřím, že kdybych moc chtěl, tak to asi pod 10 dám, ale nebudu motor trápit. Jinak jsem s projevem motoru spokojen, a vím od začátku, že benzínový motor bez turba se musí točit, toči, točit, pokud chce člověk maximální výkon. Ale já stejně jezdím v klidu.

Pokud se dá v 70km pětka, tak je to na pohodovou jízdu, a žádný ohromující výkon tam není. Při sportovní jízdě s maximem výkonu se dvojka točí na 90km/h.

A jak již napsal DanculD:papa, nejde srovnávat motor s turbem a bez turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

atmosféru s turbem srovnávat jde,ale musíš mít obsah 3.0l a víc a pak má i obsah pěknej krouťák i od nízkej otáček....:D:D

Ta ano, sef ma Mercedes S500 s 5.8 litrovym atmosferickym benzinom a to je parada, ten zatah hned od volnobehu ma fascinuje. Reakcia na plyn okamzita, ziadna diera vo vykone, navyse na sedmicke to pri 130 toci iba 1600 otacok a v aute je ticho, ze aj muchu pocut lietat, akurat spotreba ma uz tolko nefascinuje. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Jezdím Combem co má benzín 1,6 55kWa proti tomu mi moje picasso 1,8EW 85kW přijde jako lenochod, při rozjezdech je tam největší rozdíl. Combo se odpíchne a tohle se tak nějak odlepí. Ve vyšších otáčkách je to jiná písnička, ale to je u MPV už mimo běžně užívaný rozsah. Jel jsem s tím motorem v třídvéř VTSu točil to a jelo to super v pikaču se to spíš plazí a žere, řekl bych že u 307 je to dost podobné a EWčka 1,8 a 2,0 jsou si podobná také...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žrát?:D:D:D Když jedu klidnou jízdou do 90km/h, vesnice na pětku při 55km/h, tak dokážu jet za 6l. Když motor nevytáčím, dá se s ním jet opravdu úsporně. Ale spotřeba mě díky LPG netrápí. Takže když tomu opravdu šlapu a jedu sportovní jízdou, spotřeba jde přez 11l.

K tomu projevu, 306 1.6 se mi také zdála živější, je taková pružnější, ale ve vyžších rychlostech ztrácí dech, zato 2.0i v 307mě má dost výkonu i při 130km/h:roker.

Pro manželku bych chtěl také dvoulitr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žrát?:D:D:D Když jedu klidnou jízdou do 90km/h, vesnice na pětku při 55km/h, tak dokážu jet za 6l. Když motor nevytáčím, dá se s ním jet opravdu úsporně. Ale spotřeba mě díky LPG netrápí. Takže když tomu opravdu šlapu a jedu sportovní jízdou, spotřeba jde přez 11l.

K tomu projevu, 306 1.6 se mi také zdála živější, je taková pružnější, ale ve vyžších rychlostech ztrácí dech, zato 2.0i v 307mě má dost výkonu i při 130km/h:roker.

Pro manželku bych chtěl také dvoulitr.

55km/h na 5 ? to sa páči tvojmu motoru ? na dízli je to trápenie nieto na benzíne... kebyže máš krátku prevodovku tak nepoviem ale na sw asi nebudeš mať :myslim to čo ušetríš na benzín si časom odnesú podpálené ventily atď...

[upravil dne 25.6.2013 20:56 od riderRLM]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzín má o hodně kratší převodovku, i SW v dvoulitru. Porovnával jsem to s nafťákem, a ten toto nemá šanci dokázat. V těch převodovkách je velký rozdíl. Podpálených ventilů se nebojím, motor si přede necelých 1800otáček. Kdo nevěří, toho svezu.

Ůplně stejně to zvládala 306 1.6, najel jsem s ní 100000km, a žádné podpálené ventily, motor je v bezva stavu, těď ji sedlá kamarád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...