Topka Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 pls nejde mi ventilátor(větrák) na topení. Pojistky jsou všechny v poho. Prej je na něm tepelná pojistka ale nevim kde a jak se k ní dostat.Už jednou nešel ale pak se rozběhl asi po dvou dnech ..... nemáte nějakou radu? Díky moc [upravil dne 25/6/12 06:06 od Topka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regan Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Já bych to tipnul spíš na ten hnědej konektor co je do toho ventilátoru píchlej. U mě větrák jede podle toho jak ho vydrncám na silnici. Když pro něj najdu vhodnou polohu tak jede větrák jak za mlada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 bud ten hnedy konektor alebo tie silove kable ktore su napichnute cez klasicku napichovacku na uhlikoch ventilatora vie to tam zaoxidovat to je najcastejsia pricina [Edited on 25/6/12 10:01 by krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 25. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Tak jsem pohejbal všema drátkama a některý i rozpojil a spojil a nic jak se dostanu na ten hnědej drátek až u ventilátoru jak tu píšete abych ho rozpojil a jukl na ty konektory? to budu muset sundat ventilátor? je to až tam nahoře a tam nevidim ale hejbal jsem s nima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regan Odesláno 26. červen 2012 Sdílet Odesláno 26. červen 2012 Když se podíváš na ventilátor tak jsou tam dva dráty červenej a černej a vedle červenýho je hnědej konektor(se 4ma kablíkama). Tak ten. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. červen 2012 Sdílet Odesláno 26. červen 2012 jj taky bych to videl na nej, tuhle jsem zrovna priohybal kontakty, protoze mi taky ventilator vynechaval, zvlaste ty kontakty u silnych dratu v tom hnedem konektoru se rady vyhrejou (je tam velkej proud a kdyz se zvysi prechodovej odpor uvolnenim kontaktu, je na problem zadelano) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 26. červen 2012 Sdílet Odesláno 26. červen 2012 a jakej je to rok? byli totiz dva druhy ventilatoru jeden mel v sobe regulator a druhej ne. Chtelo by ho sundat a mrknout se co dela kdyz je venku otazka 5 minut, odsunout tapec a pak 3 srouby. Muze bejt blbej ten kontak nebo regulator a nebo uz kratke (pridrene) uhliky Kdyby bylo potreba mam tady jeden bez regulatoru volnej jsou tam nove uhliky ale ma trosku vuli tak je malinko slyset ale nechal bych ho za 250kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 27. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Tak rok výroby 2000 mám tam 2 velký konektory a 1 malej. Všechno jsem prohejbal i s nastartovaným autem a nic.Pak je tam přímo do ventilátoru z boku konektor s 2 silnýma drátama a ten asi vede k těm uhlíkům a je takovej zaprášenej tak ho zítra zkusim prostříknout kontaktolem a uvidim. Jo ty konektory velký jsou zelený a černý a v jednom jsou 2 silný dráty a v druhým 3. Tak nevim co to může bejt. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 tak bych osobne sazel na ten regulator co je primo v nem. pokud kabely nepomohly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 2000 rok už má regulátor bokem nalevo od větráku blbě přístupnej vedou do něj 2 zelený konektory 4pin a 2 pin a dost často odchází neni opravitelnej jen novej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 vypadá takto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topka Odesláno 28. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2012 jj takovej tam je na boku dole. do něj jdou snad všechny kabely. Nevíte někdo cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 tady na foru projet odkazy na díly určitě ho někdo bude mít jinak cena cca 1800 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smudla_22 Odesláno 28. leden 2013 Sdílet Odesláno 28. leden 2013 Nevíte někdo kolik má mít pojistka k tomu ventylátoru (je možné že má 40A?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. leden 2013 Sdílet Odesláno 28. leden 2013 tu mas tabulky poistiek old aj new model Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smudla_22 Odesláno 4. únor 2013 Sdílet Odesláno 4. únor 2013 tady na foru projet odkazy na díly určitě ho někdo bude mít jinak cena cca 1800 Tak cena tohohle \"kramu\" je uz 2000Kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 Neměnil někdo ten tranzistor v regulatoru na new model? Našel jsem toto http://mikrokoszalin.pl/huf75344g3-to247-tranz-551b-p-4731171.html ale nejsem zas takovej odborník. Je to ono? Našel jsem celý http://www.autodilyjimmy.com/products/regulator-ventilatoru-topeni-peugeot-4061/ . [upravil dne 24/8/14 21:18 od p406b] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.