rckain Odesláno 23. červen 2012 Sdílet Odesláno 23. červen 2012 Zdravim minuly tyden mi zustal Boxer v nemecku. Ridic rikal, ze auto nastartuje a po ujeti par metru hned chcipne. Pak lze znovu nastartovat az po cca dvou minutach. Vydal sem se za nim osobakem s vlekem. Kdyz sme prelozili naklad a nabral sem ho tak auto delalo porad to same. To bylo druhy den. Pro dodavku sme se vratili v patek- po trech dnech s platakem. Ja ji zkousel startovat ale vzdy po par minutach behu na volnobeh chcipla. Tak sem ji znovu nastartoval ze se s ni zkusim aspon otocit. Nez sem se s ni vymotal tak ani jednou nechcipla. Tak sem se s ni zkusil normalne rozjet a ona jela. Po ceste domu asi 500km mi chcipla asi 8x. Ale vzdy sla po par minutach natocit. Kolega s ni byl ted v peugeotu a rekli mu ze je v naprostem poradku. Ze ani v pc nic nevidi, coz me dost zarazi, protoze to auto preci vzdycky chcipnul pocitac ne? Bojim se ted aby zas nekde nezustala v zahranici. Nevite nekdo kde by mohl byt zakopanj pes? A jeste dotaz: kde najdu plovak? Ukazuje to same blbosti tak bych ho chtel zkusit vycistit. Diky ps mam rok 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rckain Odesláno 23. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2012 Jeste pro upresneni. Auto vzdy chciplo jako kdyz bych najednou vypnul klicek. A od te doby co to zaclo zlobit sviti symbol vstriku. Ten symbol ale obcas svitil i v minulosti taky i behem jizdy ale tohle nikdy nedelala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 23. červen 2012 Sdílet Odesláno 23. červen 2012 Ked svieti symbol vstreku tak na diagnostike musi byt predsa nieco vidiet nie? Ked to chciplo tak budiky a ostatne veci ostali svietit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rckain Odesláno 23. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2012 Ahoj ano zustali. Prave ze tam pry nic neni. Ze prej to mohlo byt horsi naftou... vic k nam tomu nerekli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rckain Odesláno 23. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2012 Volal sem kolegovi a ze prej tam jeste jede v pondeli a ze nejaky ovladac vysokeho tlaku by to pry mohl delat takze ho prej v po vycistej a nic jineho to pry byt nemuze tak uvidime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. červen 2012 Sdílet Odesláno 23. červen 2012 No je to FIat vstrikovani.Takze v Pezotu to moc nepichnou a tahaji te za nos...... Pokud je to vstrikovani SOFIM tak vymenit kabely ke vstrikum i s konektorama a pozlacenyma pinama. Pak se podivat na cerpadlo RAIL jestli netece (staci slabe) nafta kolem domku pistku. Dalsi moznost je cerpadlo v nadrzi je obalene bordelem a parafinem. Je asi musis trocha poucit v Pezotu.Kopyta.:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Ty konektory kabelů ke vstřikům mohou blbnout, ale to by vypadl třeba jen jeden vstřik a jelo by to na tři válce. Ono je otázka jakým způsobem to chcípá, jestli naráz a rychle, tak bych to viděl v nějakém ventilu nebo ve vysokotl. systému přívodu paliva v railu. Ale může to být dalších deset jiných věcí. Zkus si sám projít veškeré dostupné konektory, jestli nejsou styčné plochy nějak podezřele zatmavené. V autorizovaném servisu ti to nikdo prohlížet nebude, tam na to serou a přitom by to měla být prvotní věc. Pokud to dělá dlouho, tak unikající nafta by to být neměla, to by to už v motorovém prostoru bylo cítit a musel by si všimnout i nějaké loužičky pod autem. Jinak samozřejmě první otázka, co se tě kdo zeptá jestli máš vyměněný palivový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Něco podobného mi dělalo relátko od imobilizeru. Sice to bylo na VW, ale klidně by se to mohlo dít i u Ťukáta (relátko mělo přerušený tišťák a občas si samovolně odpojilo přívod nafty - auto chcíplo, pak zas chytlo a frčelo dál. Na dia nic nezjistili, páč když se relátko rozhodlo zlobit, tak bylo prostě celý auto bez proudu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 zasranej drv ventil pylinama z vyběhlího čerpadla vysokotlakýho a kdyby to napíchly tak to 100% napíše kontrola rozvodu tlaku paliva příliš vysoký tlak a nebo to napíše to samé ale na konci nízký tlak a to by propouštěl vstřik do spátečky ale moc se to nestává naprosto většinou to dělá ten drv ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rckain Odesláno 4. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2012 Ahoj tak nakonec to byla asi spatna nafta. Kupoval sem od kamose. Mechanik pry jen vycistil sitko v cerpadle nadrze a zhaslo to. Minuly tyden jsem dodavku pujcil a kdyz mi ji vracel tak vstrik zas sviti. Demontoval sem tedy zas cerpadlo a totalne ucpany sitko na nem zespoda. K memu uzasu jsem zjistil ze nejde sundat tak sem ho tak nejak kompresorem foukal z venku az se mi ho podarilo ocistit. Auto jelo perfektne ale vstrik nezhasl. Po dvou dnech sem zas cerpadlo vyndal a zas ucpane. Chtelo by to asi vycistit nadrz. Chci se zeptat je to problem ji sundat? A na co si dat pozor? Co vse se musi odsroubovat? Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.