Otaznik1 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 Dobrý den přátelé, rád bych u vás jako u odborníků na Peugeoty konzultoval závadu se kterou si nevím rady nejen já, ale ani některé servisy. Mám P 806 r.v. 1997 dovezený z Holandska a koupený v autobazaru, s benzínovým motorem 2.0i 85 kW, typ RFU. Když jsem auto koupil, tak motor byl úplně super, parádně startoval i při relativně slabé baterce, i když už od počátku se mi stávalo, že mu někdy kolísaly otáčky na volnoběh. Ale jinak naprosto pohoda. Kolísání otáček se celkem dalo snést až do té doby co jsem si nechal opravit těsnění pod hlavou a spojku. Pravda je, že auto opravoval sice servis specializovaný na francouzská auta, ale majitel servisu byl už tehdy nemocný, takže mi nějaké věci dělal jeho automechanik, ale bez kontroly majitele a posléze jiné majitel, který nebyl vůbec fit. Od té doby se mi stává, že z ničeho nic poklesnou volnoběžné otáčky z 1000 na 500, nebo se mi stane, že při jízdě ráno s automatickým sytičem drží volnoběžné otáčky nesmyslně vysoko, třeba na 2000 - 2500 ot./min. Taky startování už není tak parádní, protože někdy mám po prvním ranním nastartování pocit, že motor zase chcípne, protože neběží rovnoměrně. A někdy to i udělá, že chcípne. Teď v poslední době, a to i přesto, že jsem nechal auto prohlídnout a opravit jak u pana Jiřího Máši v Rajhradě (můžu ho silně nedoporučit) nebo u firmy Fedor v Prostějově (ačkoli jsem je taky žádal, aby se tomuto problému věnovali, tak to taky nepomohlo - pravda je, že se závada objevuje jen někdy) se ta závada nenadálého poklesu volnoběžných otáček motoru projevuje relativně častěji a přidalo s k ní i jemně opožděné reagování na sešlápnutí pedálu plynu, že cítím, že auto najednou poskočí. Netuším čím by mohl být problém způsobený, možná nějaké čidlo, možná nějaká prasklá hadička, nevím. Měl by někdo nějakou radu co s tím? Díky moc za rady Jiří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 příde mi to že zapoměli zapojit hadičku podtlaku nebo jí nekde natrhly začal bych těsností sání a všech podtlak hadiček vč mapsenzoru kterej to má nad motorem nabojenej hadičkou tendle motor je celkem jednoduchej ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkolac Odesláno 23. červen 2012 Sdílet Odesláno 23. červen 2012 Trochu to tady pročti,je toho psáno dost ale málo kdo kolisající otáčky vyřešil,i mne to občas nepravidelně houpalo když jsem měl 806,pročti sekci 806 možná něco najdeš,jak píše michal,tak podtlak klidně skoukni,hadička může být jen někde naprasklá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otaznik1 Odesláno 25. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2012 V úterý to jde ke čtvrtému borcovi, tak mu to řeknu a uvidíme. Přečtu si i ty diskuze o téhle tematice. Člověk nikdy neví. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 Já měl podobný problém i když mi to zase samo přidávalo a bylo to vadné čidlo teploty chladicí kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.