Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

MAP senzor


olgojc

Recommended Posts

mam pocit, ze je z predni casti saciho potrubi, pod skrtici klapkou, drzi na jednom sroubu a tesnicim O-krouzku

vypada to takhle http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#|VY4xhjwcN1ihDvxBY6aA4XeU4hnZbj2STgHUSTgqh57nrcN6lKbmOypNqelzxQ1q

[upravil dne 22/6/12 14:33 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt? To by mě nenapadlo. Myslel jsem si, že je to u Peugeota normální, ale teď řeším proč mi po nastartování studený motor chvílo drží otáčky tak jak má a pak to začne jakoby chcípat a nejede. To trvá jen chvíli a pak už jede dobře. V pondělí budu měnit zelený čidlo a tak mě napadá jestli to tím MAPem nebude taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, to chcipani mi ted posledni dobou delalo taky, ihned po nastartovani, jakmile se motor parkrat otocil, tak kdyz jsem neproslapnul plynovej pedal a nepridrzel motor v otackach, ined chcipnul, po vymene drzi predpisove 1100 otacek a pomalinku klesa, jak se zahriva, az na 800 ( u tveho motoru je tusim volnobeh dokonce jen asi 650-700 ot. )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to dělá, MAP budu měnit. Doufám, že to vyřeší i další problémy; prodlevu na plynu (přidám, sekundu/dvě se nic neděje, až pak se chytne a jede) a volnoběh. Drží mi cca 960 rpm, což je moc (nový krokáč i zelené čidlo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...