vrtulnik76 Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Zadravím všechny, tak po roce mě zase opět auto stojí v servise natankoval jsem u Shell a už jsem neodjel. Auto startuje volnoběh běží a motor klape normálně ale jak se dotknu plynu tak zdechne a nejede. Podle servisu je to ERG ventil !!! Takže se chci zeptat vzhledem k cene co zas na me vytahly 8000,- Da se sehnat někde za lepší peníz? Nebo co to čištění pomůže že bych to od nich vzal přes výkend pročistil a v pondělí jim to dal na zkoušení. Prosím o radu fakt 8000,- jim nedám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Mrkni sem http://www.autokramek.cz/kategorie/dily-sani/3522407 . Měnil jsem ho a koupil tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Jj tohle by mohl dělat egr.....ano dá se kolem 5ti t sehnat.....výměna pro zručného se správným nářadím cca do hodiny.a potom nastavit na dia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrtulnik76 Odesláno 21. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. červen 2012 A co čištění to nepomůže podle mě se to zapacalo stači to ponořit do nějakého rozpoušťědla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Pokud pořád propouští a nezavírá tak nevím jestli tohle pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrtulnik76 Odesláno 21. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. červen 2012 To prave nevim auto na volnobeh jede a dokonce s nim popojedu tam 30-40m pak couvacka ale jako bez zivota na plnej plyn. Tak nevim ze by to tak kleklo najednou kdyz jsem ted den ujel 100 Km zajel na benzinku zhasnul motor a pak nastartoval a konec to je divne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 U 2.0HDi RHR to vobec nieje divne. Tam ked egr odide vacsinou to znamena koniec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacodlouhan Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 Měl jsem úplně stejný problém, akorát že mě to nejelo vůbec, pouze to chvilku vydrželo nastartované. Neměl jsem žádné příznaky (v zimě to teda hodně špatně startovalo, ale nevím, jestli to mohlo být už špatným EGR), prostě jsem se jednou na křižovatce rozjížděl a po zařazení 3ky najednou cukání a konec. Dle borce, který mi to opravoval, může být EGR poškozený třeba půl roku (já měl uvnitř ulomené ovládání) a nic na autu není znát, až se na konec ucpe a výfukové plyny se začnou tlačit zpět do sání a pak už to nejede. Cena opravy - nový ventil - byla přesně 8.000.- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 Ja som na svojom 2.0 HDi ten ventil jednoducho odstavil,auto ide krásne.Teraz som bol na emisnú,mal som obavy,ale v pohode prešiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 a jak jsi ho odstavil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 No to by mě taky zajímalo....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 hlavne tu cast \"jednoducho odstavil\" jsem ve spojeni EGR a RHR jeste nikde nevidel.... to jsi ho vevnitr zaslepil? (to by asi stacit nemelo, ne?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 zaslepil som na skúšku oceľovú trúbku od EGR do sania (sprosto síce ale účinne-drevený kolík namazaný motorovým silikonom do 300 stupňov),reku či to pomôže,odvtedy som nemal čas to vyriešiť inteligentnejšie,možno v lete,hlavne,že necuká a žije od podlahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 adam jasne ze nie... takych ziadatelov o odstavenie tu uz bolo viac... otazkou este bude kolko na ten \"odstaveny\" EGR najazdil km... takze hovorit o vitazstve sa este neda... lebo aj s vykuchanym fapom bez upravy v softe RJ sa da par km najazdit (~1500 mozno aj), ale potom pride nudzak a dovi dopo... ...hlavne,že necuká a žije od podlahy evidentne pricinu cukania si neriesil a nehladal, neviem no, ale tak ked jazdi tak nech sluzi... aspon vies ked ti hodi nudzak na ceste na dovolenku, mozes to drievko kedykolvek vyhodit [upravil dne 22/6/12 12:39 od Marcel00] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 wow, tak to je brutal.. to jsem zvědavý jak dlouho ti ten motor s dřevěným kolíkem bude sloužit, když ECU počítá s tím že ten EGR ovládá a že tím něco ovlivňuje.. jak dlouho to máš? měl jsi to i přes zimu? a čtu že máš FAP, nemá se při regeneraci otevřít EGR pro teplejší splodiny? [upravil dne 22/6/12 12:53 od adam.bogocz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 adam no ved toto :super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 Ale ste sa do mňa obuli!!!!!!Písal som , že som to tak skúsil na kolene,budem to riešiť až bude čas.Ináč si veľmi vážim starých harcovníkov,ktorí majú skúsenosti a pomáhajú nám,menej skúseným.Aj mne ste tu pomohli,tak vďaka:papa:papa:papa:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 Jak dlouho na to jezdíš a kolik km si ujel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 To Přema.cca 2 mesiace,4 000km A mám čisté sanie bez karbonu,predtým som mal v saní asi 5mm nános karbonu.Či som urobil dobre neviem,učíme sa aj na vlastných chybách:myslim [upravil dne 22/6/12 13:27 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 22. červen 2012 Sdílet Odesláno 22. červen 2012 obuli? jsi první výtečník co to zkusil a jezdí na to, tak se nediv že nad tím někteří vrtí hlavou a nebo se vyptávaj... takže se zeptám znovu: Měl jsi to i v zimě? už vidím, že to máš 2 měsíce takže jsi to v zimě něměl víš potíž s EGR je ten, že se musí v některých podmínkách otvírat.. ono by stačilo pokud by byl způsb jak nechat EGR otevřit jen při studenem startu nebo regeneraci, tam je ti jedno jak moc to je nebo není otevřené... ale totální zaslepení je prostě surovost a není se čemu divit že v sání nemáš karbon ale nabízí se jiná otázka: Je lepší nemít karbon v sání než regenerovat studeněji a startovat bez zahřátých splodin? No každopádně sem napiš jak průběžbně funguje a jestli se neco nepotento(např. regerace co 200 km) a pod.. [upravil dne 22/6/12 13:35 od adam.bogocz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.