Michal.x Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 tranzistor ve větráku oluvuju sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 Ok.ja dúfam že to spojazdnim výmenou relatka ventilátoru, ktoré som našiel ľavým svetlometom. Ty to máš asi ale inak. ale v jiném vlákně ti psal Michal.x,že to tímhle relé není a tady ti odpověděl též,zaměř se na ten tranzistor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 Kontroloval jsi na diagnostice konfiguraci počítače motoru, klimy a BSI?nekontroloval,nejblíže s diag. je straki v CV,tak ho budu muset kontaktovat,od zítra mám dovolenou,tak až potom,myslel jsem,že to do tý doby zprovozním,ale nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 jako neřikam že to relátko nebude moct bejt ale on psal že ho spojí a vrtule poběží a na to sem odpovídal že nepomůžu spíš shnilý kabely nebo ten trandák že by byla ko jednotka nevěřim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 jako neřikam že to relátko nebude moct bejt ale on psal že ho spojí a vrtule poběží a na to sem odpovídal že nepomůžu spíš shnilý kabely nebo ten trandák že by byla ko jednotka nevěřim jj,už jsem si to přečetl pořádně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 dnes další poznatek-jen tak na zkoušku jsem vyndal konektor čidla chl. kapaliny,nastartoval,auto řvalo příliš vysoká teplota kapaliny a větrák se roztočil na vysokou rychlost,po vypnutí motoru,se točil na malou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastik Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 Tiez skusim. Myslis cidlo stavu chladiacej kvapaliny na expanzke alebo niekde inde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 na termostatu za filtrboxem,zelené na obr. č.9 [upravil dne 8/7/12 13:58 od pavloucha] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 takže poznatek vrtule fungujou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastik Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 Zeleny konektor termostatu som nasiel, ale nepodarilo mi ho dat dole. Neviem, ci je nato nejaka finta, alebo tam mam zlomeny zobacik s pacickov, ktory uvolnuje poistku konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 tak pojistka je zrovna zespodu,strčil jsem tam plochý šroubováček v ose toho konektoru a v pohodě vytáhl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastik Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 Skusim to este ten konektor ... caka ma za hodku cesta domov - 350 km . Tak chlapi drzte palce nech nebudu kolonie nech moc nevarim . Berem 20 l vody, ale teplota vzduchu vyzera v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastik Odesláno 8. červenec 2012 Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 Takže konektor ked odpojim netoci sa vetrak. Zatiaľ po ceste jedno vyvretie vody za dlhým prudkým stupanim pri Makove. Na diaľnici pri 130 vpohode teplota oleja okolo 120. Uz sme skoro doma.Takže dá sa. Kolóny bez pustenej klímy tiež pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 8. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2012 takže poznatek vrtule fungujou?ano,vrtule funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChodeC Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 Edit: můj problém je zcela jiný než jsem původně popsal. Jelikož se netýká těchto problémů, umazal jsem původní text a jen vložím odkaz na správný thread. [upravil dne 10/7/12 16:01 od ChodeC] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastik Odesláno 20. červenec 2012 Sdílet Odesláno 20. červenec 2012 Takze problem vyrieseny. Stary motor ventilatoru bol upeceny. Takze som kupil starsi ventilator s piatimi konektormi z P406 2002 (1500,- + postovne). Aktivovany v diagnostike ako ventilator s ovladanim zo stykacom (su tam dve moznosti). Toci sa v pohode ked sa pusti klima, alebo ked sa odpoji konektor k cidlu teploty chl. kvapaliny (zeleny). BTW novy original stoji okolo 9000,- (to je fakt hriestna cena) a replika na tie najnovsie p406 sa neda zohnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 20. červenec 2012 Sdílet Odesláno 20. červenec 2012 já doma ten motor mam ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 21. červenec 2012 Sdílet Odesláno 21. červenec 2012 Dole je pár obrázků z vadného ventilátoru chladiče s rozkresleným zapojením. Byl vypálený konektor na motoru, jinak všechno relativně v pořádku. Závadu jsem opravoval asi před čtyřmi roky. Demontáž motoru, rozdělení desky na elektroniku a uhlíkovou část. Z motoru jdou jen dva vodiče k desce elektroniky, která je přitlačená k hliníkovému chladiči v prostoru mezi baterií a světlometem. A pevné napájení kabelů do desky elektroniky. Přestože jsem po čase sehnal motor, tak jsem tento bastl ponechal a funguje. Závadu způsobuje vlhko, které se do motoru dostává, korodují a odchlipují se tišťáky, které jsou nedostatečně -spíš vůbec - pasivované. http://album.volny.cz/petulak/view.php?album_id=63182&view_page=31&browse_page=3#img http://album.volny.cz/petulak/view.php?album_id=63182&view_page=15&browse_page=1#img http://album.volny.cz/petulak/view.php?album_id=63182&view_page=14&browse_page=1#img http://album.volny.cz/petulak/view.php?album_id=63182&view_page=30&browse_page=3#img Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 31. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2012 zde je ten kód závady jak se mě na něj ptal Michal.x, díky členu HonzaZ za diag. a proměření kabeláže, hodně se tady píše o tom,že po zapnutí klimatizace se má roztočit větrák na malou rychlost,není tomu tak,má se točit na střední, dále jsme zjistili,ze relé sice sepne,ale nejde do něj proud,ale proč?, na to stále nemůžu přijít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 31. červenec 2012 Sdílet Odesláno 31. červenec 2012 to relé by mělo mít poistku pod jednotkou bsm jestli se nepletu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.