MMMichal Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Ještě jsem neměl auto s klimatizací, teď ano ale ne s automatickou. Dá se nějak regulovat teplota na kterou je klimatizace nastavena. Musí se ještě něco dělat např. s nastavením regulace vnitřního a vnějšího vzduchu, teploty větrání a nebo nastavení rychlosti větráku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipistrel Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 no ked chces co najskor ochladit je dobre prepnut na vnutorny okruh a za par minut zasa na vonkajsi. a ostatne si regulujes uz len rychlostou vetraku. ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Čiže keď je napr. auto odstavené na slnku - vonku je 38 a vnútri nejak 50-60 tak je dobre prepnut na vnutorny okruh??? Nejak sa mi to nezdá... v čom spočíva táto \"výhoda\"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Nejak sa mi to nezdá... v čom spočíva táto \"výhoda\"? V ničem, ale Pipi chce vypadat důležitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipistrel Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 staci rypaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Tak sme mu to skazili... A k téme: Na manuálnej klíme sa teplota reguluje otočným ovládačom teploty. Jednoducho ak chceš chladiť tak dáš do modrého a ak chceš menej tak otáčaš ako keby si prikuroval a bude sa ti zmiešavať so vzduchom okolia... Vnútorný okruh je dobré zatvárať pri jazde za Aviami a podobnými vecami a taktiež pokiaľ už je interiér vychladený a vonkajšia teplota je rádovo vyššia. Ale nepreháňať to nakoľko nie je dobré cirkulovať stále ten istý vzduch vo vnútri vozidla. Pokiaľ chceš kompresor a klímu ako takú šetriť, je dobré pred predpokladaným dojazdom (domov, do práce, za milenkou...) cca. 5km prichladiť - prepnúť na vnútorný okruh - a vypnúť klímu... tým sa odstráni vlhkosť, resp. sa vyrovnajú teploty v potrubiach a výmenníku a nekondenzuje na nich vlhkosť... a taktiež nedostaneš facku od tepla po vystúpení z auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.