Zbyňa1 Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Zdravím všechny. Třetí rok v létě se mi opakuje stejná porucha. Jakmile je venkovní teplota nad 30°C, tak nesmím šlapnout na plyn. Bojím se předjet protože nikdy nevím, kdy to zdechne. Potom počkám min. a motor znovu naskočí a jede normálně i když svítí kontrolka diagnostiky. Když vypnu po ukončení jízdy motor klíčkem, tak při další jízdě už diagnostika nesvítí! Nevíte někdo co tomu je? Na diagnostice to hlásilo ztrátu tlaku?! Dělalo mi to již minulý a předminulý rok, ale jen v létě. V servise mi vyměnili čerpadlo v nádrži a protože to po několika dnech udělalo zase, tak měnili ty malé kroužky na DRV ventilu. Od té doby byl klid a já myslel, že je opraveno a ono to asi bylo tím horkem...Když není horko, tak auto můžu točit jak se mi chce a motor nevypne. Ještě jsem měnil v zimě po rožnutí diagnostíky snímač tlaku na rampě. Myslel jsem si, že to mělo nějakou spojitost, ale po včerejšku vidím, že ne! [upravil dne 19/6/12 15:23 od Zbyňa1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 rekl bych, ze to bude na novy DRV, ony ty \"opravy\" DRV nikdy nevydrzi dlouho... Jen nevim souvislost s tim teplem... treba nekdo poradi vic, ale muj tip je DRV... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zbyňa1 Odesláno 19. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Možná by to mohlo dělat nějaké čidlo nebo snímač, který je v motoru a vyhodnocuje teplotu okolního vzduchu nebo tak něco. Vůbec to nechápu, proč se to opakuje pouze v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zbyňa1 Odesláno 24. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2012 Nemohla by to dělat váha vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. červen 2012 Sdílet Odesláno 24. červen 2012 The electric EGR valve Very low opening settings are applied in the following climatic conditions (*) : l High altitude above 1600 m (atmospheric pressure lower than 850 mbars) l Temperature of the air inducted into the engine less than 0 °C (correction on the requirement) l Temperature of the air inducted into the engine higher than 45 °C (correction on the requirement) Možno EGR ventil otvorí viac ako má a motor sa zadusí vlastnými výfukovými plynmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanz11 Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 u HDi je téměř vše o s právném tlaku a komponentech s tím souvisejících, ale odpovědi typu: nemohlo by to být čerpadlo?,... nemohl by to být DRV ventil?, EGR?,... turbo?... rádio?? takového servismana bych fakt \"chtěl\"!... lidi vzpamatujte se!!! aniž bys to dal na diagnostiku a tím zjistil jakou chybu detekuje řídící jednotka (na základě které ti zhodí motor do nouzového režimu), tak je to střelba naprosto naslepo! a vyhozené prachy za komponenty které ve skutečnosti mohou být v naprostém pořádku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 hanz11 :super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanz11 Odesláno 25. červen 2012 Sdílet Odesláno 25. červen 2012 jaký chybový kód máš na diagnostice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. červenec 2012 Sdílet Odesláno 5. červenec 2012 Já měl stejný problém. Měl jsem zaslepený EGR ventil a vždy když sem chtěl předjet nebo sem šel rychleji po plynu tak to umřelo,zapípalo a ukázal se trojúhelník. Pak jsem normálně nastartoval a jel dál .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pat Odesláno 14. srpen 2012 Sdílet Odesláno 14. srpen 2012 Zdravím.Já jsem měl stejný problém před rokem.Auto normálně jelo,prudce sešlápl plyn a auto zdechlo:o:o.Zastavil a normálně nastartoval.Rožla se diagnostika,ale po chvíly normální jízdy zhasla.A zase jelo prudce přidal plyn a auto zase zdechlo.Pokud jsem nešlapal v tahu prudce na plyn auto jelo normálně...Tak a ted čím to bylo???No špatnej DRV ventil na čerpadle.Na 100%.Vyměnil a auto šlape jak noví..:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vymouš Odesláno 28. březen 2013 Sdílet Odesláno 28. březen 2013 Tak můj problém byl podobnej při jízdě do prudkého kopce, nebo při předjíždění na dálnici vysadil motor a svítily jen kontrolky. Naštěstí stačilo jen vypnout klíčky a znova nastartovat a jelo se dál, ale ty nervy a bezmocnost při předjíždění v dálničním provozu, to kdo nezažil nepochopí. Na diagnostice, jasná porucha vstřik. čerpadla, tak jsem sehnal jiný na repas a vyrazil do Poděbrad na Azalkovou ulici, kde to umí. Opravář čerpadlo přijal, ale pak jsme šli ještě okouknout a poslechnout mýho mazla. Po odzkoušení mi řekl, že čerpadlo je možná ok, a že to může dělat trocha vzduchu kterej se dostane pod jehlu a pak to vysadí a dává tyhle hlášky na diagnostice. Tak mi poradil vyměnit hadičky, a že zatím s opravou náhradního čerpadla počká. Místo origoš hadiček jsem dal průhledný koupený v metráži za pár šupů a od tý doby naprostá pohoda. Stačilo vyměnit jen od ruční pumpy ke kolínku a dolu (asi 30cm) a když i motorek brumlá, tak je krásně vidět, že jde nafta bez bublinek. Výsledek maximální pohoda, ušetřeno cca 25 tisíc a na dálnici k Hradci, když jsem si jel pro to už nepotřebný čerpadlo na repas, tak proběhla zkouška rychlosti a mazlík to vytáhl bez úprav na 219km/hod. Ps.: stalo se před pěti léty a od tý doby pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.