Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406-třetí léto, stejná porucha


Zbyňa1

Recommended Posts

Zdravím všechny.

Třetí rok v létě se mi opakuje stejná porucha. Jakmile je venkovní teplota nad 30°C, tak nesmím šlapnout na plyn. Bojím se předjet protože nikdy nevím, kdy to zdechne. Potom počkám min. a motor znovu naskočí a jede normálně i když svítí kontrolka diagnostiky. Když vypnu po ukončení jízdy motor klíčkem, tak při další jízdě už diagnostika nesvítí!

Nevíte někdo co tomu je? Na diagnostice to hlásilo ztrátu tlaku?! Dělalo mi to již minulý a předminulý rok, ale jen v létě. V servise mi vyměnili čerpadlo v nádrži a protože to po několika dnech udělalo zase, tak měnili ty malé kroužky na DRV ventilu. Od té doby byl klid a já myslel, že je opraveno a ono to asi bylo tím horkem...Když není horko, tak auto můžu točit jak se mi chce a motor nevypne.

Ještě jsem měnil v zimě po rožnutí diagnostíky snímač tlaku na rampě. Myslel jsem si, že to mělo nějakou spojitost, ale po včerejšku vidím, že ne!

[upravil dne 19/6/12 15:23 od Zbyňa1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

The electric EGR valve

Very low opening settings are applied in the following climatic conditions (*) :

l High altitude above 1600 m (atmospheric pressure lower than 850 mbars)

l Temperature of the air inducted into the engine less than 0 °C (correction on the requirement)

l Temperature of the air inducted into the engine higher than 45 °C (correction on the requirement)

Možno EGR ventil otvorí viac ako má a motor sa zadusí vlastnými výfukovými plynmi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u HDi je téměř vše o s právném tlaku a komponentech s tím souvisejících, ale odpovědi typu: nemohlo by to být čerpadlo?,... nemohl by to být DRV ventil?, EGR?,... turbo?... rádio??:myslim:D takového servismana bych fakt \"chtěl\"!... lidi vzpamatujte se!!! aniž bys to dal na diagnostiku a tím zjistil jakou chybu detekuje řídící jednotka (na základě které ti zhodí motor do nouzového režimu), tak je to střelba naprosto naslepo! a vyhozené prachy za komponenty které ve skutečnosti mohou být v naprostém pořádku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Já měl stejný problém. Měl jsem zaslepený EGR ventil a vždy když sem chtěl předjet nebo sem šel rychleji po plynu tak to umřelo,zapípalo a ukázal se trojúhelník. Pak jsem normálně nastartoval a jel dál ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím.Já jsem měl stejný problém před rokem.Auto normálně jelo,prudce sešlápl plyn a auto zdechlo:o:o.Zastavil a normálně nastartoval.Rožla se diagnostika,ale po chvíly normální jízdy zhasla.A zase jelo prudce přidal plyn a auto zase zdechlo.Pokud jsem nešlapal v tahu prudce na plyn auto jelo normálně...Tak a ted čím to bylo???No špatnej DRV ventil na čerpadle.Na 100%.Vyměnil a auto šlape jak noví..:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Tak můj problém byl podobnej při jízdě do prudkého kopce, nebo při předjíždění na dálnici vysadil motor a svítily jen kontrolky. Naštěstí stačilo jen vypnout klíčky a znova nastartovat a jelo se dál, ale ty nervy a bezmocnost při předjíždění v dálničním provozu, to kdo nezažil nepochopí. Na diagnostice, jasná porucha vstřik. čerpadla, tak jsem sehnal jiný na repas a vyrazil do Poděbrad na Azalkovou ulici, kde to umí. Opravář čerpadlo přijal, ale pak jsme šli ještě okouknout a poslechnout mýho mazla. Po odzkoušení mi řekl, že čerpadlo je možná ok, a že to může dělat trocha vzduchu kterej se dostane pod jehlu a pak to vysadí a dává tyhle hlášky na diagnostice. Tak mi poradil vyměnit hadičky, a že zatím s opravou náhradního čerpadla počká. Místo origoš hadiček jsem dal průhledný koupený v metráži za pár šupů a od tý doby naprostá pohoda. Stačilo vyměnit jen od ruční pumpy ke kolínku a dolu (asi 30cm) a když i motorek brumlá, tak je krásně vidět, že jde nafta bez bublinek. Výsledek maximální pohoda, ušetřeno cca 25 tisíc a na dálnici k Hradci, když jsem si jel pro to už nepotřebný čerpadlo na repas, tak proběhla zkouška rychlosti a mazlík to vytáhl bez úprav na 219km/hod.

Ps.: stalo se před pěti léty a od tý doby pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...