Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přechod z benzínu na naftu


filipino

Recommended Posts

Zdravím vás kolegové, uff, nevím jak začít, snad suchým konstatováním, že toto moje současné auto s benzínovým motorem nemá dostatečnou dynamiku ani výkon a proto že jsem se ho rozhodl vyměnit. Rozměry a hmotnost vozu jsou zkrátka moc velké sousto pro takovýto motor a pro řidiče jako já, který má rád dynamickou a rychlou jízdu, nedostačující.

Měl jsem vždycky benzínová auta, ale od dvoulitrových obsahů výš, toto bude, v pátek, můj první diesel v životě. Uvítal bych proto nějaké rady, na co si dávat do budoucna pozor, na co teď při koupi,co a jak často se mění. Před samotnou koupí, v pátek, si ho nechám prohlédnout v peugeot servisu. Tady je odkaz:

http://www.aaaauto.cz/cz/peugeot-407/car.html?id=2365557&body=C&make=92&model=1251&palivo=2&ymin=2009&ymax=2013

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nielen koža na páke ale aj volant nič moc:myslim

celkovo sa mi zdá ten interiér dosť \"použitý\" na to ,že to má len toľko km:o

ja osobne by som do áčiek nešiel, ale to je môj názor...

tiež je 407 môj prvý diesel, maximálna spokojnosť :super:super

len je veľmi dôležite, kto a hlavne ako na tom pred tebou jazdil a ako sa o to staral, čo tankoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja len nerozumiem tomu, ze chces lepsiu dynamiku a ides z 1.8-ky 92kw do 2.0Hdi 103kw...

no myslim, ze z dieslom ovela viac dynamiky nedosiahnes... ani by som nepovedal, ze to bude zivsie nez benzin, hlavne v rozbehoch... skor by som siel do 2.2HDi alebo 2.7Hdi... tam uz bude viac dynamiky, popripade 3.0L benzin :):papa

[upravil dne 18/6/12 20:55 od dodo407sw]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodo: je to živější, a o dost, jak jsem psal, dnes jsem si to projel a ten rozdíl je opravdu znatelný. 2.2 hdi byla původně první volba, ale nikde se nenachází, teda nějaký novější model. No a 3.0 benzín ? Na to nemám finance :D Mám to v plánu hned ještě očipovat, vím, že to tady někdo dělá, ale nevzpomenu si, pomůžeš mi?

Jo a ještě jedna věc mi není jasná, jak je to s tím označením rt4, rd4, rt5.............tento model má co? :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

elton: díky, budu je popř. kontaktovat

kobliha: jak píšu výš, byl jsem v peugeotu se zatím zeptat a auto bylo poměrně nedávno na garančce po 40-ti tisících, ta řadička se mi taky nelíbí, volant ve skutečnosti není tak hrozný, asi v tom jezdilo nějaký prase................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No viete ako to robia niektori, auto ma chodit na garancky napriklad kazdych 20 000km. Ked maju velky rocny najazd napriklad 60000, tak olej daju po kazdych 20 000 vymenit znamemu za par eciek. Ked ma auto realne nabehane 60 000km tak ho daju stiahnut na 20000 a sup do autorizaku akoze na prvu vymenu. A takymto sposobom ma auto po dvoch rokoch nalietane 120 000km ale na tachometri, v servisnej knihe a v systeme Peugeotu ma len 40 000km a vsetko sedi, aj faktury zo servisu. V mojom okoli poznam dvoch ludi co takto menia auta kazde dva alebo tri roky a predavaju to ako vonavky. Je to svinstvo ako mraky a nikto im to nedokaze. Netvrdim, ze je to pripad aj tohto auta ale moze byt podla tej radicky a volantu. Ja mam na mojom 188 000km a volant nemam vobec osupany. Ruky by som za to lamal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlopi, riešite blbosti. Auto z bazaru je stočená na 99,9%. Auto sa dnes nehľadá podľa stavu tachometra. Zdvihnúť na zdvihák, skontrolovať zo spodku - to veľa napovie, nie ako vyzerá interiér, ten vyluxujete k dokonalosti:P Skúste to však s čapmi tlmičmi, nábojmi koleies, .... Prejsť po našich super cestách, a hneď viete, či je všetko v poriadku

Potom poriadne prevetrať motor, a prevodovku. Nízke otáčky, vysoké otáčky, turbo. Diagnostika mnohému napovie. FAP - ja ho našťastie nemám už od výroby:aut

Interiér riešim až úplne nakoniec.

Čo sa môže dosrať u peugeotov je elektronika, tu je to vždy lotéria.

Toť môj názor a žiadne očumovanie riadiacej páky Vám nepomôže, to o aute nehovorí nič!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

očumovanie riadiacej páky má dosť veľkú výpovednú hodnotu, hovorí o vzťahu majiteľa k vozidlu, ak sa niekto nestará o interiér a auto má ako chliev, je malý predpoklad, že s ním zaobchádzal slušne aj po technickej stránke a teda veľa chýb, ktoré pri obhliadke nenájdeš, sa môže objaviť čoskoro.

interiér môžeš luxovať, koľko chceš, ak je zničený alebo opotrebovaný...

podľa mňa prvý dojem z auta je dosť dôležitý:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno konkrétne k tej riadiacej páke, ja som kupoval auto pri 102 000 km, všetko typ top bez ošúchania. Ja som na ňom najazdil 40 000 km a páka vyzerá ako na obrázku:P Mám proste taký zvyk, že pravú ruku mám neustále opretu na riadiacej páke,:)

K interiéru. Vozím auto tri ratolesti plus polovičku, prvého pol roka som auto luxoval ako blbí. Načo? Je to na používanie, teraz len občas utriem, vysajem a streknem prípravok na ochranu plastových častí

Čo sa týka dôležitých vecí, tu som puntičkár. Olej plus všetky filtre mením po roku a je jedno, že najazdím 10 000 km. Dva krát do roka geometria, aj keď auto neťahá. Tak raz za štvrť roka kontrola nábojov a všetkých čapov. Preventívne vymenené všetky tlmiče. Karosériu ošetrujem pravidelne. Toto všetko by ste ale z môjho interiéru asi ťažko zistili:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja netvrdím, že to platí paušálne, len si myslím, že interiér dosť napovie...

píšeš, že ho občas vysaješ, strekneš, niekto to neurobí za celý rok a potom je to poznať:o:o

videl som naozaj zničené interiéry na relatívne nových autách a ja osobne by som také nekúpil aj keby bolo technicky o.k.

ale to je len môj názor:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...