Michal.B Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Zdarec,mam takovej problem,dnes jsem měnil všechny čepy na řizeni a pořad tam něco klepe nevite co by to mohlo byt ? Nebo jestli je to v řizeni jestli se to da ještě nějak vymezit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 No takto od PC ti asi ťažko niekto bude vedieť identifikovať kde máš vôľu a kde to klepe, skôr dať to na zdvihák a prezrieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 17. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Pravě že vypada někde v řizeni ale tam mam všechno vyměněne tak se ptam jestli se to neda i nějak vymezit vule přimo na hřebenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 V hrebeni sa vola vymedzit neda, jedine repas alebo ine z vrakaca. Ja som menil tiez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 17. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2012 No taky jsem přemyšlel o repas.a na kolik to vyjde? A je složite vyměna jestli to zvladnu doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 Na 405 jsem měl vymlácený přímo kloub, který spojuje tyč řízení na hřeben ta sranda stála 5300,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 24. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2012 Jsem si ted hral s řizenim a zjistil jsem že to klepe jen když chci natočit do prava a pustim volant tak to klepne a do druhe strany nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. červen 2012 Sdílet Odesláno 24. červen 2012 axiální táhla jsou taky měněna? jsou to ty tyčky, co trčí z manžet převodky řízení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 11. září 2012 Sdílet Odesláno 11. září 2012 Ahoj, mám podobnou starost. Při jízde cítím mírné bouchání někde od předku. Napřed jsem myslel, že jsou OPĚT v háji tyčky stabilizátoru, jenže ty jsem relativně nedávno měnil. Zkontrolováno, jsou OK. Navíc to bouchání cítím i ve volantu. Při jemném cukání volantem střídavě doprava a doleva je cítit ve volantu vůle. Čepy řízení jsou OK, jenže když mi pomocník cuká volantem a přiložím ruku na táhla z převodky řízení, je ta vůle cítit dooooost hodně, víc levá strana. Zdá se mi, že se vůle objevila celkem náhle, nejde o dlouhodobější zhoršující se problém. Ještě v červnu bylo vše v pohodě, to jsem zrovna byl na STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 cune to jsou ta axiální táhla, jde to vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maymo Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 Zdravím ťa, podľa toho čo píšeš, že sú čapy v poriadku a predsa je tam vôla, si myslím, že pôjde o spojovaciu tyč medzi volantom a riadením ako takým. Neviem ako sa to odborne volá, ale vzhľadom to pripomína malý kardan. V mojom prípade som na to prišiel tak, že keď som pohyboval volantom do strán, tak do cca 0,5-1cm, tak sa kolesá nepohli ani o mm. Čapy a riadenie boli dobré. Najlepšie by bolo, pozrieť to na dviháku. Popros niekoho, nech ti v aute otáča volantom a ty sleduj, či sa časti kardanového kríža hýbu súčasne. (tak som to riešil na Berlingu a pomohlo, aký prístup zdola je z pod 407 zatiaľ neviem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 Ahoj, díky za příspěvky. Až bude chvíle, zkusim se na to podívat. Teď jsem si všimnul, že jsem v diskusi P407 Až někdy bude čas (doufám, že co nejdřív, jsem furt někde pryč), omrknu to a napíšu co jsem zjistil. Teď taková otázečka... : ať to budou ty táhla nebo ten kardan - jak moc je nutná výměna? Jak moc na opravu pospíchat? Nezabiju se v tom autě když to nebude hned? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 těžko říct, nemělo by se stát nic, jen se vůle budou zvětšovat...,ale je to řízení, takže čekat na to až mi auto pojede jinam, než točím volantem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 No vony ty axiální táhla nejsou nijak drahý, ale nestane se asi nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 13. září 2012 Sdílet Odesláno 13. září 2012 Dnes jsem měl auto na rampě a měnil jsem olej. Při té příležitosti jsem se mrknul na to řízení. Zde je výsledek zkoumání: 1. Při velice velice jemném pohybu volantem do stran je cítit slabá vůle JEN v kloubu na \"tyči\" co vede od volantu do převodky. 2. Při větším pohybu volantem je klepání už i slyšet a to někde od převodky a navíc po přiložení ruky na levý axiální táhlo je cítit klepání - špíš směrem k převodce, na čepu řízení nic. 3. Když jsem rukou zabral za levý axiální táhlo, šla cítit vůle (opět spíš od převodky) a je slyšet malé klepání. Pravý táhlo ani prd, ani ťuk. I když jsem zkoušel dělat co nejmíň nejmeší pohyby volantem, vždy byla vydět nějaká reakce kol, takže ta vůle neni taková, že by šel volant kousek \"na prázdno\" bez pohybu kol. Problém je asi jasnej, že? Na ty táhla jsem koukal, fakt to neni žádnej ranec. Jen ta výměna asi nebude na domácí počínání (navíc geometrie). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.