Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

All Blacks 2,2HDi


AnabolRock

Recommended Posts

Zdravím,tak jsem si splnil svůj sen!

407sw 2,2HDi,150 000km - servisovanou v Peugeotu

Přivez jsem si jej před 2 dny,a cestou domu (340km) jsem se do něj zamiloval :mad:

Zatím foto z mobilu,pak až v ponděli hodím značky,ve čtvrtek rozvody,naplně,filtry,tak to pořadně naleštím a cosik malo pofotím.

Zatím jezdím a vše šlape jak má,tak uvidíme co a jak bude probíhat.Dnes jsem olepil to U na zadním okně bo to rachotilo(dočet jsem se zde).V plánu mam po další vyplatě hodit to na jiné kola,a snad spokojeně jezdit.

Později se tu rozepíšu co a jak,,nahodím fotky atd.

post-45017-14109625025462_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky hoši,včera jsem zjistil jak se maže trip,takže dneska do prace 5,8l/km,pohodová jízda,v 50 +-70kmh , v 90 +-105km/h 4 kruhače,2 semafory a nějake kopce a s vyplou klimou...takže velka spokojenost,protože toto mi na ježdění do práce vyhovuje.

Jak budu mít další možnosti,tak napíšu jaka spotřeba v jakých podmínkach.Ale teprve se učím jezdit s dieslem,předtím jsem měl 6 roku benzín a občas řidil 2,0Tdi DSG automat

jinak potřeboval bych radu,jak zapnu automatické rozsvícování světel,zatím mi to funguje jen za tmy a šera,ale jak se rozední musím ručo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Pechy.......

Ja osobne doporucuji original.

Mam na svem aute porad jenom originaly disky a doporucuji.

Trefil jsem diru a odnesla to pneu a zlomeny tlumic.Disk se ani nehnul.

S DOTZ to asi nezazijes.....

Jiank si uzivej auti.

Na spotrebu ale zapomen,ze budes pokracovat v 5,8 a pokud ano tak si to odnese setrvak a FAP.

Poradne si chovani motoru nastuduj a hlavne jizdu s dieselem:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta nafta mě začíná bavit čím dál víc.Ale pořád se učím.

1.necham 5 minut před jízdou zahřát motor,vím že to nepujde pokažde,ale když je možnost,tak aspoň 2 minutky a zezačatku než se zvedne ručička tak jen pozvolna lechtam plyn.

2.Když jedu a přeřazuji,nenechávám spadnout otáčky pod 1200ot/min,ale jezdím v rozmezí 1500-2000 ot./min,přeřazuji nad 2200ot/min.

3.když dojedu,nechávám běžet ještě 30s motor aby se dochladila turba

je něco co bych měl ještě dělat nebo co mám ještě dělat jinak?

po rozvodech a vyměně oleju a filtru koupim do oleje nějake aditivum,možna i něco do nafty,a uvažuji že nechám vyvážit a vyčistit turba abych měl všechno na 100%

chci to udělat pro klid svojí duše pouze,i když to možna nebude třeba,protože motor jede krasně,klidně,bez zakehokoliv škubaní,vrzání,pískaní,všechno reaguje snad jak má,ale i tak mu chcu dopřát maximalní peči aby vydržel co nejvíc a nejdýl

post-45017-14109625049298_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pechy:hodiny bez závád,rano 5 musím být v práci,bylo přijemných 17 stupňu
ja to točím občas do 3000,většínou ve 2500 přeřazuju,ale ono to v těch otačkach jak jezdím jezdi dost rychle a ma odpich,kdybych jezdil ještě svižnějí tak to už bude hodně rychlá jízda,to abych 50km/h jezdil na dvojku :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...