Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stěrače - kratujou


Mopař

Recommended Posts

Zdravim, je to asi tejden, co mi odešly stěrače. Po spuštění se rozjely šnečim tempem, když sem chcípnul motor a znova nastartoval asi o 20 minut pozdějc, už se nerozjely. Momentálně je mam sundaný a jezdim bez nich :roll Motorek sem přeměřil v práci, byl tam někde šlus ve vinutí. Strejda mi sehnal nějakej motorek z vrakáče, ale byl to zcela evidentně jinej typ, takže sem si akorát prohodil kotvu, vyčistil, zavřel a vrátil.

Jenže co čert nechtěl, při otočení klíčem v zapalování (pravděpodobně motorek nedojel do konce cyklu) to pálí pojistky 30A okamžitě. Z relátka sem sundal kryt (ještě dokud to běželo aspoň pomalu) a cvakalo jak vzteklý, dokonce tam lítaly i jiskry.

Někdo nějakej nápad kam na co ještě kouknout? Motorek byl při měření dobrej, uhlíky sou v cajku :myslim Relata sem prohazoval ty dvě fialový jedno za druhý a pochybuju že by byly vadný obě...

VIN: VF37BLFYE32881890

[upravil dne 17/6/12 12:29 od Mopař]

[upravil dne 27/6/12 22:26 od Mopař]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorek mimo auto funguje?

Místo pojistky dej žárovku H4, obě vlákna paralelně. Tak může pracovat na hledání a v případě zkratu se akorát rozsvítí žárovka.

Když relátka vyndáš, zkrat zmizí?

To jsou normální elektrikářské postupy, těžko se ty kroky vysvětlují ne-elektrikáři. Prostě to musíš rozdělit na sekce a lokalizovat, kde je chyba.

Je možné, že je spečený kabelový svazek anebo konektor, pokud tam dříve byl zkrat a došlo k přehřátí.

Taky by bylo dobré mít schema, když napíšeš VIN a hezky požádáš, tak tady někdo to schema zveřejní.

[upravil dne 18.6.2012 10:19 od P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za reakci, relátka vyndaný obě (fialový, nevim, který k čemu patří) zkrat nemizí... Motorek se píchlej přímo na baterku roztočí normálně, jakmile se ale vrátí do obvodu, prdne to zas... Konektor u motorku nejevil známky poškození, jak je to u pojistek nevim. Jinak VINko už sem dal, takže pěkně prosím prosím :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hřídele i všechen bordel je vyhozenej, jezdim bez toho. Motorek byl zkoušenej tak, že sem ho vždycky držel v ruce a čuměl, jestli se točí. Takže zátěž nulová, navíc táhla při otáčení matkou chodily relativně hladce... Už mě bohužel fakt napadá jenom ta kabeláž (do který bych se upřímně řečeno pouštěl fakt nerad), nebo ten dešťovej senzor, ale tam fakt nemam páru jak to funguje :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Prosím prosím, vážně už vás nikoho nic nenapadá? Nemohl by mi někdo pls hodit aspoň schémě, případně říct, co všechno je jištěný tou 30A pojistkou? Už sem fakt dost zoufalej a než rozeberu přístrojovku, tak chci mít 100% jistotu, že to nemůže bejt nic jinýho... :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...