Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 snížení podvozku


Valys-M

Recommended Posts

Použij hledání, o snižování konkrétně 206tky je tu snad milion témat :) Máš na výběr sport pružiny s určitým snížením, pevně snížený podvozky nebo si můžeš vybrat nějákej ten stavitelnej podvozek :) Na zadku ti nezbude nic jinýho než přesadit torzní tyč :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Milanem akorát při větším snížení doporučuju vyměnit i tlumiče na zadku :)

Na jednom webu mají teď podvozek -55mm za 3tis. Kč, kdybys měl zájem, pošlu ti odkaz...

Osobně bych ale radši přidal nějákou kačku a koupil stavitelnej podvozek :) ceny se hýbou od 4500 Kč výš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snížit auto bez toho aby jsi koupil aspon pružiny nejde!!!a řezat je no to se dělala možna u favorita:D hold za všechno se platí...já taky kupoval stavitelnej podvozek a zadní nápravu jsem snížil na torzkách(Bohu dík že to šlo!!!:P) A PARÁDA :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevystreluje ale pri vetsim hrbu je slyset jak pruzina dre o misku navic ta miska je pak zatizena na jednu stranu protoze pruzina nema dokonceny zavit. Na prvnim aute jsem mel rizle pruziny a neco jsem s tim najel ale je to fakt volovina navic vytekli tlumice pohodli slo nekam pryc a jizdni vlastnosti asi taky. Pokud chce nekdo snizovat tak jen komplet tlumice + pruziny a pocitat s tim ze nevydrzi to co serie. A ty levne sety co se nabizi to je total hruza co to ztrati na jizdnich vlastnostech tak to dozene na tvrdosti. Jedine co se zlepsi je vzhled!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen jdi do toho, každýmu autu snížení prospěje :) jak vzhledově, tak s komplet podvozkem i co se týče jízdních vlastností :)

Vítek1: Když tady haníš levný sety... kolik jsi na nich najezdil ? :) Já mám hodně levnej stavitelnej set od JOM, nejlevnější stavák na trhu... Oproti sérii jsou to nebe a dudy, co se týče jízdních vlastností, tak i vzhledu... Ten podvozek je možná tvrdej ale během chvíle si člověk zvykne a neřeší to ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak zrovna JOM je ta silenost je to tvrde jako prase nic jineho tlumice odejdou asi tak 4x rychleji nez u serie. A na okruh to taky neni. Je to jen o vzhledu. Ono samo o sobe mluvi ta cena za to koupis serii 4x tlumic. Neznam ani jednoho cloveka kterej by si kvuli okruhu vymenil JOM za serii. Nenajezdil jsem na nich nic to stejne jako jsem nikdy nemel v aute treba radio eonon nebo si nekoupim boty na trznici.....

edit: tak jsem to hodil do seznamu a tady vysledek :Dhttp://search.seznam.cz/?q=podvozek+jom+forum&sId=CWRMXoccwCwQI8GSNCCk&aq=-1&oq=podvozek+jom+forum&sourceid=top&thru=

proste na vzhled OK na jezdeni a jizdni vlastnosti koupit nove tlumice a myslim ze vetsina lidi bude prekvapena

[upravil dne 20/6/12 20:25 od Vítek1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JOM, vyjde na stejný peníze jako TA Technix, Raceland přes Ebay a FK....

Jasně, kvůli okruhu si nekoupíš JOM, tak jsem to ani nemyslel ale rovnou se sáhne po něčem kvalitnějším KW varianta 2 apod. ;)

Na zkušenosti ostatních ohledně tohohle podvozku a značky JOM nedám, většina lidí v životě od nich nic na autě neměla a jen povídají o něčem, co někde přečetli nebo slyšeli...Vím o lidech, který natočili na JOM staváku i 20 000 km a bez problémů, připouštím, že se stalo, že po pár kilometrech někomu vytekl - vadný kus, série...stát se může cokoliv. Známýmu vytekl zadní tlumič Raceland po 1500 km, prostě vadnej kus...

Prostě tohle chce osobní zkušenost, ten stavák JOM konkrétně není tak špatnej, jak spousta lidí píše a říká... Já jsem s ním spokojen, mám ho na každodenní ježdění a nemám proti němu ani slovo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20000km to je teda fest porce KM :D rikam tak 4x min nez serie znam cloveka co ho koupil misto tlumicu protoze to bylo za stejnou cenu a jeste udelal tuning - auto tvrde jak prase na dovolenou se v tom nedalo na popojizdeni do prace tak z nouze pres koleje krokem atd... Jednalo se o VW polo a myslim ze najel max 5000 km a podvozek sel na aukro i s nacatyma tlumicema. Ja osobne jsem chvilku jezdil na cem si podobnem v Kadettovi GSI no proste hruza po Brne se to nedalo jakekoliv koleje tragedie. A uz vubec nechapu jak tomu nekdo mohl dat nazev sportovni podvozek a ten sportovni vyfuk (bolehlav) bylo to stejne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží hodně co člověk preferuje, já jezdím hodně okresky, zbytek město a v některých zatáčkách jsem se sérií lítal od strany ke straně, JOM mě zatím vždycky podržel...a když vyteče, tak vyteče a koupí se jinej podvozek...ale v životě už bych nešel do origo tlumičů... ikdyž jsou nový, tak auto se na můj vkus dost naklání a nedrží tak pěkně :) Navíc je auto jak koza ...

Hold je to otázka peněz a preferencí...

Jinak bolehlav mám na autě taky, jsem relativně mlaďoch, tak mi to nevadí..třeba časem ta dám z5 originál... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...