LORD_mapiv Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 ahoj, mám tu od známýho 307 2.0HDI 66kw 2002 na servis.. udělal jsem na tom rozbvody a ejhle, první co jsem viděl, že byl skočený řemen na čerpadle o zub.. říkal jsem si, že to nějak málo jelo a spotřeba byla taky docela vysoká nehledě na víc rachotící motor.. nicméně, rozvody jsem udělal, nastavil je správně a ejhle, auto sice jede hezky, spotřeba vypadá taky docela dobře, ale od 2000 do 3000 tís. ot. v zátěži mlátí vstřiky jako traktor.. na volnoběh nic, bez zátěže to taky neudělá.. koukal jsem tady na fóru, že v těchto otáčkách to přidává před vstřik, což mi dneska potvrdila i diagnostika, kdy opravdu těsně po 3000 tis. ot. vypíná jednotka předvstřík.. koukal jsem ještě na korekce vstřiků, který byly ve chvilkách k 5, ale to si myslím, že by ještě nemělo bejt tak strašný.. otázka je tedy, jestli to odnesli opravdu vstřiky (to jsem našel tu na fóru) nebo něco jinýho.. eventuelně jaký je postup opravy? komplet nové vstřiky nebo stačí repase? s tímto mám zatím zkušenosti jen na TDčku, ale čekám že to bude v podstatě stejný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 hdičku je jedno jak se postavý vysokotlaký čerpadlo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 jestli je korekce vtriku 5, tak sou uz asi po smrti. 66kW verze muzou mit ruzny vstrekovaci system, siemens, nebo bosch. Siemens sa repasovat neda, takze jedine nove. Bosch se da, ale zalezi na tom, jak je na tom ten vstrek, ci se budou menit jen spicky, alebo cely... jo a este kolik mam najeto?? [upravil dne 13/6/12 20:13 od foxo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 měl by tam být bosch systém.. co se týče repase, tak o tom něco vím, už jsem to párkrát nechával dělat ale na TDčku teda.. má to najeto asi 156 tis. km, ale myslím, že těch posledních a bezproblému si tipnu, že to má tak o 50-100 tis. km víc už podle toho rozvodu, když jsem to měnil a v neposlední řadě i stavu, nehledě na to, že to bylo cca asi v dubnu bouraný.. co se týče rozvodů, tak jsem to bral podle značek, který tam udělal někdo přede mnou fixou.. vačka seděla, čerpadlo bylo přeně o zub posunutý.. [upravil dne 13/6/12 20:48 od LORD_mapiv] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 U HDI je opravdu jedno jak je nastaveno vstřik.čerpadlo. Důležitá je klika a vačka. U starých TD bylo zaaretováno kvůli horní úvrati, tady už to řídí elektrika. A korekce 5 je asi fakt hodně, a v čem je udávaná? Některé diag zobrazují v mm3, jiné v gramech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 gramy to nejsou, je to v mm3.. jinak vačka s klikou jsem si 100% jistej, že to sedí.. [upravil dne 13/6/12 20:59 od LORD_mapiv] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 a kolik byla korekce před rozvodama? A jak to startuje? Točí to o něco déle? Také jsme měli pár HDi s vyšší korekcí, tak se shodilo čerpadlo a vstřiky. Vše se rozdělalo, vyčistit ultrazvukem. V čerpadle vyměnit veškeré těsnění, a pak to bylo v pohodě. A motor do nouzáku nepadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 kolik byla korekce před nevím, to jsem se nedíval..startuje to tak na 2-3 otočení, což se mi zdá, že je trošku dýl.. i moje TDčko chytne o chlup dřív.. do nouzáku nejde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 My ještě třeba trysky zkoušíme na klasické zkoušečce, taková kde si člověk u starých TD šteloval přesný tlak, a viděl jak tryska rozprašuje, tak tam dáme vstřiky a vidíme jestli těsní, nebo ukapávají, když je člověk natlačí. Tím by to mohlo i déle točit, že budou už chycené, proto v točkách jsou hlučnější a nerozprašují jak mají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 ok, tak já je asi vytáhnu a odvezu k jednomu pánovi tady v nmnm.. dost velkej machr na nafotvé čerpadla a vstřiky.. už jsem tam byl asi dvakrát a vždy maximální spokojenost.. tyhle mašinky na to všechny mají.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.