švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Kluci,už nevím co s tím.... Bráchovi neustále ta motorka vynechává. Jel jsem na toM,vše v pořádku,ale občas se prostě stane,jako kdyby se vyplo zapalování - klíčkem,jen deceleruje a během 3-5sec. opět naskočí. Svíčky jsme měnily už 3,všechny fungl nové,Brisky i NGK. koupili jsme nové zapalování,základovou desku s cívkama a přerušovačem,ind. cívku s kabelem i fajfkou... I karburátor jsme několikrát vyvařili v octu.... V krámě mi jeden prodejce tvrdil,že prý v karbecu jsou údajně nějaké kanálky,které se občas zanesou a nejdou vyčistit,tak nevím. Má prosba zní,zda-li by byl tady na klubu někdo tak hodný a půjčil mi na zkoušku karburátor 16N - 1. Jelikož už jsem do toho zahučel nějakou tou korunou a stále nic :-/ a další tisícovku za krbec,kteRým to nemusí být se mi dávat nechce. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 kondenzátor je tam jaký? I když jak to čtu znovu tak to vypadá na přicpaný vrstupní ventil paliva. Bývá zanesený bordelem a nestačí dotíkat benzín... [upravil dne 12/6/12 20:51 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Nemyslím si že by vynechávání zpusoboval karbec, ale každopadně tím že ho rozebereš a vyčistíš nic nepokazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Je součástí toho zapalka,není na desce.Zap. je bezkontaktní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Zkontroluj ten vstupní ventil a kanálky protáhni silonem nebo licnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Kanálky i trysky pročištěný drátem z drát kartáče a profoukány kompresorem,skrze vše je vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Drátem z drátěného kartáče? No tak to asi koukni na aukro na nový karbec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Krátké jako z kartáče,ale spíše ocelová struna.Uvnitř nění vidět žádná rýha,nebo poškození.Jak říkám,20 km to jede perfektně a pak najednou kuc-kuc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 tipoval bych tu fajfku, dej jinou, žes dal novou nevadí, může bejt špatná. Zkus jak to jiskří, když přiložíš svíčku ve fajfce k hlavě motoru a našlápneš musí to jiskřit jako blázen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Zkoušeno.Jiskří to a \"chrčí\" jak divé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Co takhle špatně seřízená jehla v karb.? Mě to dělala babeta... Ono ti tam nateče beznín, jak mile to vynechá tak začne docházet a během těch pár sekund opět nateče.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 To že venku něco jiskří je jedna věc, co se děje při tom tlaku uvnitř je věc druhá. Je potřeba trochu popsat kdy se to stane. Pokud je to při větší zátěži ale i zastudena pak to může být málo benzínu. Pokud při dlouhé zátěži zatepla může se to přidírat ... jehla nemá s výškou hladiny žádnou souvislost [upravil dne 12/6/12 21:08 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 S tou jsme taky už laborovali a posouvali ji postupně ve všech drážkách.Lámali si na tom hlavu staří i mladí,zkoušelo se možné i nemožné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 jehla reguluje \"jen\" přechody. Plný plyn je hlavní tryska a volnoběh je volnoběžná + nastavení bohatosti šroubkem... ale to se neprojeví náhodně po několika km. [upravil dne 12/6/12 21:15 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 pozrel si sa uz ci nemas pripchaty ten vstupny ventil z nadrze? Mal som nieco podobne na CZ 175 .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Koupili jsme kompletně nový palivový ventil... a je tam průhledná hadička,kde jde vše vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 ..... a co tak nejaky predraty kablik co by mohol skratovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Na Sifonech občas blblo tyristorové zapalování,bylo v kastlíku,myslím na straně,co je výfuk,taková jakási nažloutlá krabka a vedlo z ní asi hodně drátů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Všechny jsem \"prozváněl\" i mechanicky kontroloval ( popraskání,poškození izolace a nic )... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 To co píšeš v 1. příspěvku je opravdu nedostatek benzínu. Tedy buď ucpaný kohout, palivový filtr, vstupní ventil karburátoru ovládaný plovákem a nebo špatně nastavená hladina v karburátoru. Prostě ti dojde benzín, chcípne to a mezi tím doteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.