Dave_GTI Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Měl bych pár dotazů: 1. při zapnuté klimě je trubka vedoucí do chladiče dle informací naprosto horká. Je to normální (dle mě ano) 2. auto má 100 °C a ventilátor nesepne. Dnes to sestře vyvřelo na dálnici (kolona). Nevíte kde hledat chybu? čidlo? Po otočení klíčkem se vrtule protočí (asi půl otáčky - beru to jako nějaký test) [upravil dne 16.6.12 17:45 od Dave_GTI] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 vyřešeno. Totální oxidace relátek od chlazení. Nevím který ko*ot to umístil na takové místo, kde na to jde veškerý bordel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco30 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Ja som mal podobný problém, zadrený ventilátor. Skús ho poočiť rukou, musí ísť ľahko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Psal jsem vyreseno ;-) Ventilator se na zacatku, pred startem motoru vzdy protoci. Takze ten jsem vedel, ze je OK :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 jj relatka byvaji problemem, nekdy navic uhnijou i draty zezadu patice relatek, zrovna tuhle jsem to opravoval u jedny 206 CC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Ja bych si I vsiml problemu s teplotou, ale stalo se to sestre na dalnici. Kazdopadne jsem rad, ze to byla jen takova cypovina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 16. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2012 Takže pokračujeme. Dnes jsem si vzal auto na víkend: - auto má těsně před červenou zónou na budíku a sahara se ani nehne. Ani když zapnu klimu. Prostě nic... To protočení na začátku taky nedělá. Vrtuli jsem zkoušel na přímo - jede bez problémů Relátka jsou očištěna a vzájemně jsem je i zkusil prohodit (mají stejné číslo) - pochybuji, že by odešly obě zaráz... Pojistky v motorovém prostoru (v té pojistkovce vedle baterky) jsem všechny proměřil.. Kde může být zrada? Zítra odjíždím a nechci aby sestra jezdila v tomto počasí bez vrtule.... Případně, kde najdu čidlo, které spouští vrtuli? U mých dřívějších aut bylo na chladiči a když se propojily jeho dva póly, tak vrtule začala běžet. Tady žádné čidlo na chladiči není. Abych to mohl zkusit takto. Předem děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 16. červen 2012 Sdílet Odesláno 16. červen 2012 Aky mas rok? Pri mux su poistky aj zospodu poistkovej BM34 tie si pozeral?Mux to riadi cez RJ motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 16. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2012 je to rok 2000, nemá MUX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 16. červen 2012 Sdílet Odesláno 16. červen 2012 Mal by si mat zelene a hnede cidlo pri termostate a hnede by malo byt na saharu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 16. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2012 zítra kouknu, děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 19. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2012 snad vyřešeno - uvolněná kostra vrtule dole na příčce. Hřálo se to tam jako prase (studeňák) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.