Jump to content

peugeot 306 r.v. 1998-1999 1.4 55kw


kissmi
 Share

Recommended Posts

Zdravym

Nemoh by někdo poradit? Nemohu ze svého miláčka dostat víc jak 2000 ot. pak se to začne dusit a najednou papá asi 16l. Najel sem na pul nádrže 150km. Prosim pomožte budu vděčnej za každou radu. Předem díky. Nechci se ho vzdát.:(

[upravil dne 12/6/12 19:54 od kissmi]

Link to comment
Share on other sites

Jak se takovej katalyzátor profukuje ? :D Možná by bylo fajn kdyby se ten \"co ti to dělá\" někdy kouknul na to jak ten zapanej katalyzátor vypadá...

Bez informací se nedá radit. Jede motor na 4 válce? Třese se vibracemi? Chová se stejně za studena i teplý? Není někde prasklá nějaká podtlaková hadice?

Link to comment
Share on other sites

Guest StibTo

nerad bych se mylil ale mam za to ze tenhle motor váhu vzduchu nemá ... já mám teda KFW (TU3JP) a malinko mladší tak nevím ...

Link to comment
Share on other sites

nerad bych se mylil ale mam za to ze tenhle motor váhu vzduchu nemá ... já mám teda KFW (TU3JP) a malinko mladší tak nevím ...

Ja si tiež nie som istý, ale presne toto robila kámošovi na Corse váha vzduchu, proste ten motor nešlo vytočiť. Ale veď \"snímač tlaku vzduchu\" nie je \"váha vzduchu\"?:

Kissmi - skús to čidlo s pozíciou 9 odpojiť, čo to povie...

[upravil dne 13.6.2012 20:05 od ferrari]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...