j.kiwi Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 už jste někdo čistili na 1,6 Hdi EGR ? Pokud ano prosím o pracovní postup. Auto mi začalo kolem 1800 ot cukat a kolega co má forda se stejným motorem měl stajný problém a vyčištěním to přestalo - bohužel to dělali u forda a on postup neviděl. [upravil dne 11/6/12 17:23 od j.kiwi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 opravdu nikdo? Taky by mě toto téma zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 No tak 1,6 sice nemám, ale asi otevřít kapotu vyndat EGR, vyčistit, namontovat a zavřít kapotu ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 hmm, dobrá rada nad zlato j.kiwi asi myslel více rozepsat hlavně tu část práce s názvem \"vyčistit\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 tak ale co k tomu dodat? musíš koupit něco na rozpouštění karbonů... pak vím že k čidlu polohy se u EGR v 2.0 HDI snad nedostaneš... ale v podstatě tam není co vymýšlet, jak psal koblih, prostě to vyčistit... nechystáš se operovat člověka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 jasný, tomu rozumím, ale i j.kiwi asi myslel nějaké rady na co si dát pozor, co je k tomu potřeba, nářadí, těsnění, prostě cokoliv. Takže rada typu vyndat a vyčistit je taková bezcenná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 napriklad takto :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 a kdyby jsi chtel chemii tak tu Marcel: to cigárko nemá chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 Na Karbon používám čistič krbů, osvědčil se mi jak na Turba tak na EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.kiwi Odesláno 20. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2012 myslel jsem přesně co jardas napsal - prostě jak na to a na co si dávat pozor a co nakoupit - nerad končím, když něco rozeberu, že mi chybí nějaká blbost za 3,50 a je sobota odpoledne a vše je zavřeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 No já chápu, že je ot takhle pohodlnější, ale někdo prostě musí být ten kdo to udělá 1. nafotí a popíše, takže jedinečná šance jak se zviditelnit. Nehledejte v tom vědu, pokud to půjde povolit tak problém nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 to není o pohodlnosti a hledání vědy, ale o připravenosti na práci Je tu spousta lidí, kteří mají mnoho zkušeností a rádi se s ostatními o ně podělí a pak člověk přivítá radu typu \"budeš potřebovat těsnění\" nebo \"klidně to rozeber, nic na tom není a v pohodě to zase dáš zpátky\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 hlavne si kup v Peugeotu sroubovaci sponu co spojuje EGR a chladic spalin, pac ta co je tam origo je jen na specialni kleste a kdyz uz se ti podari ji vycvaknout, uz ji tam nedas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 a je tam pristup jak k penezum:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 Tohle je taky zajímavý i vysvětlený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palldo77 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 Ahojte. Mám prosbu, mal by niekto foto, kde sa nachádza ten EGR ventil na 407 SW 1,6 HDI a mohol by to sem hodiť? Nemôžem to nejako nájsť. Vopred ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 No pokud ho nemuzes ani najit tak budes mit obrovsky problem ho vybrat............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 tak zrovna pred chvili jse to dodelal, vyndal jsem EGR, rozebral ho vycistil a hodil zpet, je tam teda pristup jak k penezum, tak trosku polamane ruce ale hotovo EGR na 1.6HDI najdes, kdyz otevres kapotu, na motoru zezadu na prave strane, kousek za palivovym filtrem, musis shodit trubky sani a filtrbox a palivovej filtr si hodit bokem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaykay Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 tady mas obrazek, jo a bacha na tu svorku mezi EGRem a vymenikem, az ji sundas, uz ji asi nenandas, tak je dobre si pred tim v Peugeotu koupit sroubovaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palldo77 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 jaykay, ĎAKUJEM To tesnenie si mam kúpiť nové či je nejake plechove a dá sa použiť? S tým sánim už mám skúsenosť, tak snáď to zvládnem Koncom týždňa by som sa chcel do toho pustiť Za každú radu som vám vďačný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.