Fieldy-cz Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Ahoj. Přemýšlím o montáži tajného vypínače (proti nastartování) na svojí 406, r.v. 2000. Potřeboval bych poradit, který kabel nebo co se vlastně má přerušit. Máte někdo nějakou odzkoušenou variantu ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Osobne mám vyskúšané 4 varianty. 1 - prerušenie kábla na ovládanie štartéra. Jednoduché a lacné riešenie no dá sa ľahko obísť. 2 - prerušenie kábla na zapaľovanie. Jednoduché a lacné riešenie pri ktorom všetko funguje ale nehádže iskru. Pri niektorých motoroch môže byť problém keď nehádže iskru a je vstrekované palivo. 3 - Prerušenie kábla k palivovému čerpadlu. Účinné riešenie no vyžaduje vypínač stavaný na väčšie prúdové zaťaženie. 4 - Palivový ventil. Na hadicu prívodu paliva sa nasadí elektroventil ktorý sa po privedení prúdu otvorí a umožní prietok paliva. Pre prípad poruchy je možné ventil otvoriť i manuálne. Toto je najbezpečnejšie riešenie ale i najdrahšie. Slabým článkom týchto riešení býva ovládanie. Už som videl montáže kde bol \"tajný vypínač\" viditeľný pri nastupovaní do auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fieldy-cz Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Paráda, díky za nápady. A některé z těchto řešení takové, že by nebylo zjistitelné na diagnostice ? Přeci jen, když už, tak už Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Dobra vec no uz sa malo kradnu taketo auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 osobne doporucuji starter. Kdyz das to cerpadlo tak se muze za jizdy stat docela pruser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fieldy-cz Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 A když bych tedy uvažoval o tom startéru... Znamená to říznout nějaký kabel od zapalování anebo nějaký ten silný, co jde přímo ke startéru ? Co se auto-elktriky týče, jsem úplně v lese. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fieldy-cz Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Slyšel jsem o řešení, kdy motor při podrženém klíčku nastartoval, ale hned jak se klíček pustil, motor zhasl... Nevěděli by jste, jak na něco podobného ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 To je riešenie s odpojením zapaľovania cez relé. Vypínačom odpojíš zapaľovanie ale vypínač je obídený relátkom ktoré spína pri štartovaní. Takže keď dáš kľúčik do polohy štart tak zopne relé a pustí i prúd do cievky zapaľovania. Keď prestaneš štartovať tak sac i relé rozopne a motor zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fieldy-cz Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 A k tomuhle se využívá nějaké už zabudované relátko nebo je třeba přidat. Co ty osobně říkáš na tohle řešení, i ohledně bezpečnosti ? Mě přijde asi nejsympatičtější. A jak by se na tohle tvářila diagnostika, poznala by o co jde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Pridáva sa relé. Diagnostika neviem čo bude na to hovoriť ale maximálne to vyhodnotí ako poruchu. Mne sa to zdá zbytočne prešpekulované a preferujem palivovvý ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Ja som to riešil preruš.kábla č.15(ide zo spin.skrinky-je pod prúdom len pri štartovaní).Miesto vypínača použ.mikrorelé,kroré je spínané magnetom(magnet namiesto nepraktického vypínáča).Bez priloženia magn.na mikrospín.auto nenaštartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 To jazýčkový relé (na magnet) bych doplnil časákem a relátkem se samodrží. Fungovalo by to tak, že krátce přiložíš magnet, časák to podrží (třeba 10 s) a pak by to, pokud se nenastartuje, odpadlo. Který obvod přerušit je už na zvážení. Optimálně několik, to už se obchází decela blbě. Dále.. možná bych místo magnetu uvažoval o nějakém jiném, sofistikovanějším systému.... Přikládací čip, karta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Vím že jsme to kdysi udělali přerušením té 15tky..od toho se natáhli kabely pod manžetu řadící páky, připojil se knoflíkovej vypínač a bylo hotovo Náklady minimální, práce taky moc nebylo a v případě poruchy vypínače přijedeš do práce o minutu později (jednodušeho ho vytáhneš a dráty natvrdo spojíš) Jinak se mi hodně líbí řešení Edisona, i když je to náročnější a hlavně to chce použít kvalitní relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.