benik1984 Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Tak bych se po nějakém čase rád vrátil ke 407. Už jsem měl tři roky 1.8 SW s plynem. Ale bylo to slabounké.. Mám teďka Touarega 3.2 benzín automat a proto se chci zeptat na benzínové motory 2.2. a 3.0? Od roku 2007/8 výše. Nějaké zkušenosti? Kvalita? Spotřeba? Poruchy? A nejlépe automat.. Ano/Ne? Kvalita a funkčnost?? Díky za info. [upravil dne 14/6/12 08:57 od benik1984] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 mám 3.0 rok 2005, najeto 150tkm, spotřeba 11-12, dálky se daj dát kolem 10, automat zatim bez problému, z motoru mi minulý léto začal chcát olej, tak se měnily 2 elektromagnetický ventily, jinak docela spokojenost. [upravil dne 10/6/12 19:45 od Ajdamek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benik1984 Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 A co 2.7 nafta??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Co chceš slyšet? 150kW ,440Nm , 8.5l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benik1984 Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Spíš zkušenosti, poruchovost, hlavní nedostatky a na co si dát pozor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Motor: OK od 2006. 2005 mívaly problémy, ale jde to spravit, někde to tu je (Straki007) - ten tomu po opravě ještě šlápnul na krk . Díky automatu nedostává motor tak zabrat nešetrným zacházením. Dále musíš myslet, že většinu věcí má ten motor 2x oproti V4, ale zato to jede, i když už mi to tak nepřijde proti tomu, když jsem to koupil. Převodovka: OK AUT 6st v podstatě bezproblémová, pokud s tím vyloženě nejezdilo nějaké prase. Poruchovost: já si opravdu nemůžu stěžovat. Liju do toho zatím jenom naftu a měním olej a doufám, že to tak zůstane. Někde jsem to tu už psal. Viděl jsem 607 2005 2.7 s cca 360tis a normálně jezdila Nevím, jak je to s ostatním ve 407. Více snad Milhaus65 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benik1984 Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Skvěléé, nějaké takové informace jsem potřeboval. Jak je na tom dvouhmota a vstřiky? Pohoda? Ještě předpokládám, že je tam také FAP filtr, ale řekl bych, že to je stará písnička... Někomu se to se*e, někomu ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Dvouhmota? Tohle u automatu nenajdeš P....t se samozřejmě může všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benik1984 Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Jé tak to je výborná zpráva... To je půl problémů pryč :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 A co 2.2 Hdi, ta nepřipadá v úvahu? Také si s tím autem poradí pěkně a spotřeba je jinde, jen nevím jestli ji dělali automatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benik1984 Odesláno 13. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2012 Co jsem se tak kde dočetl tak 2.7 je prý spolehlivější motor. S 2.2 jsem jich moc neviděl a s automatem vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllos Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Zdravím pežoťáky Taky přemýšlím o koupi 407 coupe, nechci zakládat nové téma, tak píšu sem. jednoznačně bych volil motor 2,7 HDI. (Případně 3,0 HDI) Zodpovíte mi prosím následující dotazy: 1) standartní rozměr kol je 235/45 R18, jaký rozměr (menší) by se dalo případně použít pro zimní pneu? Zimáky se v tomto rozměru pohybují okolo 5k/ks, což je docela investice. 2) chtěl bych rádio s navigací, na pravé straně těchto rádií je nějaký otvor, který vypadá jako na SD kartu, je to tak? 3) naproti tohoto otvoru na levé straně je červené tlačítko SOS. Co je to zač? 4) na těchto rádiích je napsáno GSM - to je handsfree? Řešeno přes bluetooth? 5) jak jsou řešené zadní sedačky, jdou sklopit celé, nebo jen střed s průchodkou na lyže? 6) elektronika v autě drží, nebo má tendenci umírat? Na co dát případně pozor? 7) jaká je celková spokojenost s autem? Děkuji předem za odpovědi Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 nemám coupe ale k bodu 2: je to otvor pre SIM kartu a z toho vyplýva aj odpoveď na bod 4: GSM znamená, že je tam zabudovaný mobilný telefón k bodu 3: sos \"po stlačení sa aktivuje hovor adresovaný záchrannej službe (112)\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 no body co som vedel su zodpovedane, mam to tak na 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefano Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Veľa vecí sa dozvieš aj v príručke : http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 1. Nejmenší gumy co se tam vejdou jsou sedmnáctky... 2. To je na simkartu, RT4 a RT5 umí usb 3. Telefon pro případ nouze 4. Bluetooth má jen RT5 5. U coupe netuším, ale podle mě by měli jít sklopit 6. žádné drama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawllos Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Děkuju za odpovědi. V příručce se píše o rádiu RT4, takže můžu MP3 pouštět z USB? Je tam někde konektor? Pod loketni operkou? Toto umí jen rádio s navi, nebo i to menší? P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
negrbob Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Prvni otazku kterou bych si polozil pred koupi tohoto modelu? Kolik stoji nahradni dily kdyz v podstate neexistuje druhovyroba a s beznou 407 ma dilu pramalo spolecnych? Pokud se nepletu predni tlumice 5tic,-/kus zadni 11tic,-/kus. Par drobnosti v automaticke prevodovce 25-30tic/kus. Zadni tlumic vejfuku 20tic O prednich svetlech nemluve 45tic/kus zadni 5tic kus. atd atd. 1.jinak nejmensi kola jsou 17\", schvaleny pro provoz je rozmer 215/55/R17 max naopak 19\" 235/40/R19 (v nabidce jen u 3.0 HDI) 5. Sedacky se daji slozit ne do uplne roviny delka je pak cca 180cm na ktere se da i spat a po sklopeni prednich sedacek dopredu je tam i spousta mista na batozinu. 6. kdyz vse funguje jak ma tak je spokojenost velka ale to je astejne u kazdeho auta. Jinak auto je to krasne a jestlli tam bude RT3/4/5 je uz to nejmensi. Osobne niz jak pod RT3 bych nesel. Preju hodne stesti s vyberem. Jinak dalsi prakticke info asi Vlado-77: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 To negrbob: Nevystrašil jsi ho moc . Je pravda, že ceny vnějších karosářských dílů jsou pálka, proto doporučuji auto dobře pojistit. Výfuk je také drahý, protože má x větví a různých tlumičů, takže komplet stojí origo 40tis. Zase na druhou stranu na autě vydrží v pohodě tipuju 7 let. Můj má pět a je stále v kondici. Tlumiče AMVAR jsou take dražší, ale částka neni nijak závratná, pokud je měniš po 150tis, možná že dají i 200tis. Ostatní díly podvozku se prakticky shodují ze sedanem. A ceny i origo dílů už také slezly dolů. Hlavně při koupi v Čechách je potřeba důkladně prověřit historii vozu. Bez důkladného prověření na diagnostice, bez servisky, řádném projetí a prohlednutí v servise bych auto nebral. Chce to trpělivost při vybírání. Slušných kousků v čr bazarech příliš není. Tím nechci tvrdit, že se tu koupit nedají, dají . Jinak je to velice praktické a prostorné auto, zadní sedadla nejsou žádná nouzovka. Místo před koleny je dostatek, nad hlavou tak do 175cm. Sedačky jsou sklopné do roviny. Je tam průvlak na lyže. Jen kufr má menší vstupní otvor. Je to poctivé GT, žádný trhač asfaltu. Pokud k němu budeš tak přistupovat, nezklame tě. Je úžasně tiché, komfortní a kultivované. Prostě žehlička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Negrbob má pravdu a ví, o čem mluví Asi nejlepší motor na svezení bude 3.0HDI, ale tam je opravdu nahraně převodovka ještě víc než u 2.7HDI, a dá se předpokládat, že kdo si koupil tohle tak to nemusel taky šetřit. Škoda že se nedávaly 3.0HDI do 607, alespoň podle toho co se mi podařilo zjistit. AMVAR je znát, pokud můžu porovnat 607 s a bez. A po přepnutí do sport také patřičně ztuhnou včetně posilovače. Předpokládám, že to bude i u 407 stejně. Rádio RTx určitě není důležité ,ale dává interiéru šmrnc, nehledě, že při budoucím prodeji je to jedno velké +. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.