Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě 407 coupé benzín/nafta/automat


benik1984

Recommended Posts

Tak bych se po nějakém čase rád vrátil ke 407. Už jsem měl tři roky 1.8 SW s plynem. Ale bylo to slabounké.. Mám teďka Touarega 3.2 benzín automat a proto se chci zeptat na benzínové motory 2.2. a 3.0? Od roku 2007/8 výše. Nějaké zkušenosti? Kvalita? Spotřeba? Poruchy? A nejlépe automat.. Ano/Ne? Kvalita a funkčnost?? Díky za info. :papa

[upravil dne 14/6/12 08:57 od benik1984]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor: OK od 2006. 2005 mívaly problémy, ale jde to spravit, někde to tu je (Straki007) - ten tomu po opravě ještě šlápnul na krk :D . Díky automatu nedostává motor tak zabrat nešetrným zacházením. Dále musíš myslet, že většinu věcí má ten motor 2x oproti V4, ale zato to jede, i když už mi to tak nepřijde proti tomu, když jsem to koupil. :mrk

Převodovka: OK AUT 6st v podstatě bezproblémová, pokud s tím vyloženě nejezdilo nějaké prase.

Poruchovost: já si opravdu nemůžu stěžovat. Liju do toho zatím jenom naftu a měním olej a doufám, že to tak zůstane. Někde jsem to tu už psal. Viděl jsem 607 2005 2.7 s cca 360tis a normálně jezdila :D

Nevím, jak je to s ostatním ve 407. Více snad Milhaus65 ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pežoťáky

Taky přemýšlím o koupi 407 coupe, nechci zakládat nové téma, tak píšu sem.

jednoznačně bych volil motor 2,7 HDI. (Případně 3,0 HDI)

Zodpovíte mi prosím následující dotazy:

1) standartní rozměr kol je 235/45 R18, jaký rozměr (menší) by se dalo případně použít pro zimní pneu? Zimáky se v tomto rozměru pohybují okolo 5k/ks, což je docela investice.

2) chtěl bych rádio s navigací, na pravé straně těchto rádií je nějaký otvor, který vypadá jako na SD kartu, je to tak?

3) naproti tohoto otvoru na levé straně je červené tlačítko SOS. Co je to zač?

4) na těchto rádiích je napsáno GSM - to je handsfree? Řešeno přes bluetooth?

5) jak jsou řešené zadní sedačky, jdou sklopit celé, nebo jen střed s průchodkou na lyže?

6) elektronika v autě drží, nebo má tendenci umírat? Na co dát případně pozor?

7) jaká je celková spokojenost s autem?

Děkuji předem za odpovědi

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Nejmenší gumy co se tam vejdou jsou sedmnáctky...

2. To je na simkartu, RT4 a RT5 umí usb

3. Telefon pro případ nouze

4. Bluetooth má jen RT5

5. U coupe netuším, ale podle mě by měli jít sklopit

6. žádné drama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni otazku kterou bych si polozil pred koupi tohoto modelu?

Kolik stoji nahradni dily kdyz v podstate neexistuje druhovyroba a s beznou 407 ma dilu pramalo spolecnych?

Pokud se nepletu predni tlumice 5tic,-/kus zadni 11tic,-/kus. Par drobnosti v automaticke prevodovce 25-30tic/kus. Zadni tlumic vejfuku 20tic O prednich svetlech nemluve 45tic/kus zadni 5tic kus. atd atd.

1.jinak nejmensi kola jsou 17\", schvaleny pro provoz je rozmer 215/55/R17 max naopak 19\" 235/40/R19 (v nabidce jen u 3.0 HDI)

5. Sedacky se daji slozit ne do uplne roviny delka je pak cca 180cm na ktere se da i spat a po sklopeni prednich sedacek dopredu je tam i spousta mista na batozinu.

6. kdyz vse funguje jak ma tak je spokojenost velka ale to je astejne u kazdeho auta.

Jinak auto je to krasne a jestlli tam bude RT3/4/5 je uz to nejmensi. Osobne niz jak pod RT3 bych nesel. :papa

Preju hodne stesti s vyberem. :super:papa

Jinak dalsi prakticke info asi Vlado-77:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To negrbob: Nevystrašil jsi ho moc ;).

Je pravda, že ceny vnějších karosářských dílů jsou pálka, proto doporučuji auto dobře pojistit. Výfuk je také drahý, protože má x větví a různých tlumičů, takže komplet stojí origo 40tis. Zase na druhou stranu na autě vydrží v pohodě tipuju 7 let. Můj má pět a je stále v kondici. Tlumiče AMVAR jsou take dražší, ale částka neni nijak závratná, pokud je měniš po 150tis, možná že dají i 200tis. Ostatní díly podvozku se prakticky shodují ze sedanem. A ceny i origo dílů už také slezly dolů.

Hlavně při koupi v Čechách je potřeba důkladně prověřit historii vozu. Bez důkladného prověření na diagnostice, bez servisky, řádném projetí a prohlednutí v servise bych auto nebral. Chce to trpělivost při vybírání. Slušných kousků v čr bazarech příliš není. Tím nechci tvrdit, že se tu koupit nedají, dají ;).

Jinak je to velice praktické a prostorné auto, zadní sedadla nejsou žádná nouzovka. Místo před koleny je dostatek, nad hlavou tak do 175cm. Sedačky jsou sklopné do roviny. Je tam průvlak na lyže. Jen kufr má menší vstupní otvor.

Je to poctivé GT, žádný trhač asfaltu. Pokud k němu budeš tak přistupovat, nezklame tě. Je úžasně tiché, komfortní a kultivované. Prostě žehlička :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Negrbob má pravdu a ví, o čem mluví :cool:

Asi nejlepší motor na svezení bude 3.0HDI, ale tam je opravdu nahraně převodovka ještě víc než u 2.7HDI, a dá se předpokládat, že kdo si koupil tohle tak to nemusel taky šetřit. Škoda že se nedávaly 3.0HDI do 607, alespoň podle toho co se mi podařilo zjistit.

AMVAR je znát, pokud můžu porovnat 607 s a bez. A po přepnutí do sport také patřičně ztuhnou včetně posilovače. Předpokládám, že to bude i u 407 stejně.

Rádio RTx určitě není důležité ,ale dává interiéru šmrnc, nehledě, že při budoucím prodeji je to jedno velké +.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...