Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

hydroštely ???


palec17

Recommended Posts

zdravím, mám taký dosť problém s motorom. Keď som šiel na aute tak mi z ničoho nič začal motor búchať, a akoby šiel tak nepravidelne na 3 válce, a nemal ťah (zajtra to skúsim aj nahrať) Tak som s autom došiel domov a odstavil som ho. Keď som ho potom naštartoval tak chvílku išiel motor OK a potom to zase začalo najskôr miernejší buchot a potom dosť velký. Naskôr ma napadlo či fungujú správne vstreky tak som ich vymenil za druhé čo som mal v druhom aute a potom pre istotu aj medzi sebou, no stále to pokračovalo. Tak ma napadlo či vôbec čerpadlo do všetkých tlačí naftu tak som ich vyskrutkoval z hlavy a otočil hore nohami a štartérom som točil motor a zo všetkých striekalo naftu rovnako tak v tom chyba asi nebude. Ako som tak čítal na internete tak býva dosť často problém s hydroštelmi len neviem ako ich vyskúšať či sú dobré. Vie mi niekto poradiť??? respektíve môžu ten rachot spôsobovať tie hydroštely?

Motor mám 2.1 TD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes mi prišlo aditívum na zdvihátka, ako píšeš pravdepodobne nebude chyba v nich ale pre istotu to chcem skúsiť kým motor rozoberiem alebo vymením čerpadlo. Len na obale je napísané že účinok sa prejaví až po niekolkých hodinách len to neviem či motor prežije lebo ked je už dosť zahriaty tak chce pomáli vyskočiť von. Prikladám video síce zvuk nič moc ale môzno niekto zvás niečo spozná a poradí mi. Rozmýšlam že by som to auto zobral na diagnostiku, myslíte že tá chybu odhalí ak je napríklad v čerpadle? Ešte ma napadlo môže byť chyba v čerpadle ked motor ide v pohode takých 5 minú kým sa zahreje ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D no paráda ... svieti odkedy som kúpil auto a to ma predávajúci prakticky podviedol pretože ked mi ho ukazoval ziadna chybova kontrolka nesvietila a viete prečo? .... pretože vybral z budíkov žiarovky teda iba s určitých kontroliek :D:D:D takže mi svieti ABS, airbagy a táto :D . Hmm asi to dám veru čím skor na diagnostiku lebo čo som kupoval auto na ND tak majitel mi povedal že jemu sa tiež ta kontrolka rozsvietila a potom za urcity cas sa mu stretol piest s ventilmi .... :roll
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jak se to vezme záleží co tam dal za řemen. Je to o kvalitě a o penězích. Když někdo koupí levný řemen a chce ušetřit tak 70000 je hodně. Může to i vzniknout z toho že někdo si myslí že auto má určitý počet ujetých kilometrů a přitom někdo před ním ty kilometry stočil na menší počet. A pak to nesedí a ten řemen nemá najeto 70000 ale třeba 130000 a průšvih je na světě. Je lepší když si koupím ojeté auto tak ty rozvody včetně vodní pumpy nechám hned vyměnit bez ohledu na to co mě bývalý majitel řekl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ešte ma napadlo nemôže to robiť nejaké čidlo ??? lebo mám podozrenie že niektoré nemusím mať správne pripojené. Napríklad ked som dával dole sanie tak mi zostal jeden konektor v ruke, boli pretrhané kábliky, označil som ho na foto. Na čo slúži??? a pokial by takýto zlý chod motora môhli sposobiť nejaké čidlá tak mi prosím napíšte ktoré a kde sa nachádzajú. za rady velmi dakujem ;)

post-41454-14109624997111_thumb.jpg

[upravil dne 13/6/12 16:20 od palec17]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked prestane pršať tak to natočím ešte raz. Dymiť čo ja viem povedal by som že to je v norme moc to nedymi. A ono to klepanie najskor nič potom začne tak ťukať a nakoniec to zosilnie akoby vynechával a čím dlhšie je to pustené tým viac rachotí. Ale napríklad má také chvílký že rachotí a akoby sa sám napravil a na cca 5 sekúnd ide v pohode a potom zas začne ale takých chvílok je málo.

Ten káblik z trysky mám vypojený lebo som si vymenil trysky z hruhého auta a tam bol odcvaknutý. Ale môžem tam dať naspäť tú s konektorom a zapojiť. A z trysiek netečie.

A to či mi netlačí do vody tomu nechápem to ako myslíš??? :mad:

[upravil dne 13/6/12 16:48 od palec17]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

crazybiker myslí, jestli ti to netlakuje vodu při běhu motoru (známka prasklýho těsnění v lepším případě, v horším prasklý hlavy).

Když je ta prasklinka zezačátku mikroskopická, tak ani neubývá voda, ani nejde do oleje, jen hadice při ohřátí motoru znatelně ztvrdnou. Postupuje to tak, že je pořád větší přetlak ve vyrovnánací nádržce a voda i při normálním provozu uchcává přepadem. V další fázi, když to ohřeješ bez víčka vyrovnávací nádržky, leze při přidání plynu hladina nahoru a v předposlední fázi při větším přidání plynu z toho máš gejzír.

[upravil dne 14/6/12 10:48 od hugo.v.r.]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...