podgy4 Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Zdravím.Dnes ráno, když jsem potřeboval rano jet, tak mi pezot nahnal strach.Při startu to normálně naskocilo a asi po jedné vteřině v tom zachrastilo jako kdyby šel ventil n tvrdo, jako kdyby o sebe mlatil kov.nemáte někdo s tímto zkušenost?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Tak dobrý by bylo napsat jestli tomu něco je, nebo není. Motor běží, nebo neběží? Běží pravidelně? Udělalo to znovu atd, takhle se těžko radí, křišťálovou kouli tady zrovna nemáme;) Ale jedna z možností by byla že se nevratil pastorek starteru a to byl ten zvuk, ale jak pišu vyše, bez dalšiho popisu těžko radit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podgy4 Odesláno 10. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2012 udělalo to poprve, motor běží a necuka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Tak to mohl klidně být ten starter, stejný jako kdyby jsi chtěl nastartovat při běžícím motoru, to taky zarachotí kov na kov jak se zuby pastorku opřou do věnce setrváku Jak jsi vlastně přišel na to že by to mohl být ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podgy4 Odesláno 10. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2012 no myslel jsem, že by mohl protékat a tak by neudržel tlak a vlastně při startu, než by se začal mazat tak ze by to mohlo byt ono, ale nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Taky bych to viděl na ten startér. Chtělo by ho vyndat a překontrolovat aby ještě nepoškodil věnec v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podgy4 Odesláno 10. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2012 že by startér?ale vyset nezůstava, to by byl asi jiny zvuk.tohle bylo jako by písty narázely do kovu, tak mi to prislo, takový zvuk by delal i starter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Kdyby písty naráželi do kovu tak by ten motor už asi neběžel Píšeš že to bylo tak vteřinu po startu tak se tam ten pastorek mohl na chvilku zadrhnout. Zvuky to vydává taky dost nepřijemné. Měl jsem tohle u felicie a pak jsem musel měnit i věnec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superjoe19 Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 aj mne to uz parkrat spravilo, jeden moj znamy mechanik na to povedal, ze je to zvuk ako 5 minut pred rozsypanim ale nevedel to presne urcit, skor to vravel tiez na ten pastorok. predsa len ten starter je tam povodny... [upravil dne 10.6.2012 20:26 od superjoe19] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 15. červen 2012 Sdílet Odesláno 15. červen 2012 No tak ten kovovy zvuk ti robi cerpadlo zle nastavenie presvstreku mechanicka zavada a dost casta u tychto cerpadiel. Pozeram ze by si to rad chipol tento motor skor si zacni zhanat prasule na druhe cerpadlo alebo nechaj toto rychlo opravit inak to casom uplne znicis a potom ti to nik nespravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podgy4 Odesláno 17. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2012 chipovat už jsem to nechal ale už se s nima soudím, protože mi ten chip žádný výkon nenavýšil ale zaplatit si nechali, to se musi totiž předem, pak při opakovaném volání už mi to nikdo nebral.Bacha na společnost ABC chiptuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 17. červenec 2012 Sdílet Odesláno 17. červenec 2012 Taky bych to typnul na startér. Měl jsem podobný problém - nestávalo se při každém startu jen občas ale měl jsem pocit, že jsou to poslední chvilky motoru. Problém byl v malých otáčkách startéru = malý tlak na čerpadle a (jak mi řekli v servisu) nějak se vrací tlak zpět a je to na odpis čerpadla. Výměna startéru problém vyřešila. Je taky fakt, že při teplotách pod \"0\" jsem měl problém vůbec nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.