Vapno92 Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Máte niekto skúsenosti s monážou budíkov tlaku a teploty oleja na motor 1.9D? Jedná sa mi hlavne o to, ako sa umiestňujú tie čidlá a či je treba niečo vŕtať do bloku. Robím to bez nejakých tuzingových zámerov, teplota a tlak oleja sú pre mňa základné údaje potrebné k slušnému správaniu sa k autu. Napätie v rozvodnej sieti je zas užitočné pre ľudí, ktorí nechcú tlačiť:DTam je však montáž samozrejmá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 A co si koupit \"rozdvojku\" pod olejový filtr (předpokládám plechový filtr z vnějšku motoru). Tam by sis to mohl krásně napojit bez vrtání. Jinak s tím, že teplota je základ souhlasím. Spousta lidí si myslí, že když mají ohřátou vodu, tak už můžou prasit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306-Kubik-S16 Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 http://www.highperformanceparts.cz/adapter-pod-olejovy-filtr-m20-x-15.389 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 nejednodušší je tohle. místo čidla pro nízkej tlak se dá tahle redukce, kterou zvládna každej nástrojař. tam se dá tlakoměr a nízkej tlak. a teplota oleje se šroubuje místo výpušťáku oleje http://forum.205gti.org/download/file.php?id=8290&sid=76c4a55b7e452d2f6240c09ec8032fe8&mode=view Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 21. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Hm, teplotu stačí isto dať miesto vypúšťaka? V tom prípade by som už ten tlak oželel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 jo závity jsou stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 28. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Prosím vás ľudia aké rozmery má vypúšťak na tom motore? Je to M16? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Myslím že P405 má vypúšťak M16x1,5 ale čidlo teploty na motore je M14x1,25. (novšie 12x1,5) Originál je čidlo teploty oleja na vani tesne pri spodnom silentbloku. [upravil dne 28/6/12 23:21 od pastorek] [upravil dne 28/6/12 23:24 od pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 28. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2012 OK tak narovinu, mám možnosť zohnať budík s čidlom teploty /pôvodne vody/ pre Škodu 120. To je myslím tiež M14 ale neviem aké stúpanie:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. červen 2012 Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Škodovácky je taký istý ako mal P405 starý model a je to 14x1,25. Rozdiel medzi meraním teploty vody a oleja je v maximálnej teplote. Olejové bývajú do 140 stupňov ale na bežné používanie sa dá použiť i do 120. Ja som tak kedysi dorábal na Š120. Na vaňu som navaril maticu 14x1,25 a do nej dal čidlo. Mimochodom, ty nemáš na budíkoch i teplotu oleja? Ten ukazateľ úplne vpravo býva multifunkčný. Po zapnutí kľúčika sa rozsvieti stupnica a ručička ukazuje hladinu, no po naštartovaní sa prepína na teplomer. Ja to tak mám na oboch autách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 já jsem vycházel z toho, že u 205ky je s tímhle motorem výpušťák se závitem 16x 1,5 a čidlo pro budíky taktéž. má to tak u mi16 . Takže pokud je to jinak u 405ky tak pardon [upravil dne 29.6.2012 08:57 od vinorak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 29. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2012 Nie nie, mne to ukazuje len hladinu paliva. Predsa len 1.9 hladký diesel:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 já jsem vycházel z toho, že u 205ky je s tímhle motorem výpušťák se závitem 16x 1,5 a čidlo pro budíky taktéž. má to tak u mi16 . Takže pokud je to jinak u 405ky tak pardon [upravil dne 29.6.2012 08:57 od vinorak] Myslím že ide skôr o motor a nie model auta. Mi16 má inú hlavu a možno i teplotné čidlo, to neviem. Písal som o 1,9 benzín a diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 podle serviceboxu mají dýzly taky výpušťak 16x1.5 Tak asi hlavně jde o to, jaké chce použít budíky, jestli třeba z míčka a dát si tam svůj otáčkoměr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 29. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2012 Budík chcem prídavný, mám budík na teplotu ku ktorému je čidlo 14x1.5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 v tom případě mi to je jasný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 29. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2012 kua tak aký je tam závit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 podle mě jsou oba budíky zbytečné pro slušné zacházení s motorem, stačí si nastudovat něco o provozních podmínkách motorů a pak hlavně používat hlavu (myslím tu horní) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 29. červen 2012 Sdílet Odesláno 29. červen 2012 kua tak aký je tam závit? no ve vaně na výpušťáku určitě 16x1.5 je fakt, že pro většinu lidí to jsou zbytečný budíky, ale podle mě by měly být všude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 1. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Ten tlak ešte oželiem, ale teplota oleja je základ pre slušné zaobchádzanie s motorom. Bohužiaľ, trend je taký, že novšie autá už nemajú ani len budík na teplotu vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.