Přejít na obsah
Vapno92

1.9D DJZ - Budíky na tlak a teplotu oleja

Recommended Posts

Máte niekto skúsenosti s monážou budíkov tlaku a teploty oleja na motor 1.9D? Jedná sa mi hlavne o to, ako sa umiestňujú tie čidlá a či je treba niečo vŕtať do bloku. Robím to bez nejakých tuzingových zámerov, teplota a tlak oleja sú pre mňa základné údaje potrebné k slušnému správaniu sa k autu.

Napätie v rozvodnej sieti je zas užitočné pre ľudí, ktorí nechcú tlačiť:DTam je však montáž samozrejmá.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A co si koupit \"rozdvojku\" pod olejový filtr (předpokládám plechový filtr z vnějšku motoru). Tam by sis to mohl krásně napojit bez vrtání. Jinak s tím, že teplota je základ souhlasím. Spousta lidí si myslí, že když mají ohřátou vodu, tak už můžou prasit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nejednodušší je tohle. místo čidla pro nízkej tlak se dá tahle redukce, kterou zvládna každej nástrojař. tam se dá tlakoměr a nízkej tlak. a teplota oleje se šroubuje místo výpušťáku oleje :cool:

http://forum.205gti.org/download/file.php?id=8290&sid=76c4a55b7e452d2f6240c09ec8032fe8&mode=view

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že P405 má vypúšťak M16x1,5 ale čidlo teploty na motore je M14x1,25. (novšie 12x1,5)

Originál je čidlo teploty oleja na vani tesne pri spodnom silentbloku.

[upravil dne 28/6/12 23:21 od pastorek]

[upravil dne 28/6/12 23:24 od pastorek]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Škodovácky je taký istý ako mal P405 starý model a je to 14x1,25.

Rozdiel medzi meraním teploty vody a oleja je v maximálnej teplote. Olejové bývajú do 140 stupňov ale na bežné používanie sa dá použiť i do 120.

Ja som tak kedysi dorábal na Š120. Na vaňu som navaril maticu 14x1,25 a do nej dal čidlo.

Mimochodom, ty nemáš na budíkoch i teplotu oleja? Ten ukazateľ úplne vpravo býva multifunkčný. Po zapnutí kľúčika sa rozsvieti stupnica a ručička ukazuje hladinu, no po naštartovaní sa prepína na teplomer. Ja to tak mám na oboch autách.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

já jsem vycházel z toho, že u 205ky je s tímhle motorem výpušťák se závitem 16x 1,5 a čidlo pro budíky taktéž. má to tak u mi16 . Takže pokud je to jinak u 405ky tak pardon :super

[upravil dne 29.6.2012 08:57 od vinorak]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
já jsem vycházel z toho, že u 205ky je s tímhle motorem výpušťák se závitem 16x 1,5 a čidlo pro budíky taktéž. má to tak u mi16 . Takže pokud je to jinak u 405ky tak pardon :super

[upravil dne 29.6.2012 08:57 od vinorak]

Myslím že ide skôr o motor a nie model auta. Mi16 má inú hlavu a možno i teplotné čidlo, to neviem. Písal som o 1,9 benzín a diesel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ten tlak ešte oželiem, ale teplota oleja je základ pre slušné zaobchádzanie s motorom. Bohužiaľ, trend je taký, že novšie autá už nemajú ani len budík na teplotu vody.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×