Diesel Odesláno 9. červen 2012 Sdílet Odesláno 9. červen 2012 Zdravím Vás.Prosil by som od Vás jednu radu.Nedávno som riešil opravu vstrekovacieho čerpadla Bosch na mojom 1,9D P306.Padanie nafty sa odstránilo výmenou tesnenia,puzdra a páky.Nastal však jeden problém,ktorý nevedel vyriešiť ani chlapík čo mi to opravoval.Totiž zvýšili sa mi volnobežné otáčky asi na 1000 a nemôžem ich znížiť tými zadnými skrutkami ani ničím iným.Ten chlapík tvrdil,že keď pootočil tú páku na tom tisíchrane hriadelky,tak boli otáčky veľmi malé.Teda otázka. nedá sa to nastaviť na tej páke?Tam sú akésy naznačené rysky a dá sa po povolení aretačných šroubov s tým pohnúť. Díky za odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 len pre istou, vylucil si zavadu alebo zle nastavene lanko termosytica? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Čau.Verím že to zložil dobre.Podľa mňa,čo sa týka poskladania toho víka veľa možností tam nie je.Naviac niekde som to tu čítal,že má niekto podobné problémy ale nemôžem to už najsť ako to bolo vyriešené. Samotní servisáci sa nastavenia čerpadla boja a radšej ho celé dajú na repas.A odborníci z týchto dieľní sem informácie samozrejme nedajú.Asi budem musieť ísť do takéhoto podniku,kde ma poriadne ošklbú. Tak ako v Hodoníne,kde chcel za tú opravu tesnosti víka 6000 Kč bez materiálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Neviem ci sa rozumieme.. Termosytic, je zariadenie, ktore upravuje parametre cerpadla, ak je mortor studeny (navonok sa tym zvysia volnobezne otacky). Niektore nazory su, ze len zvysi otacky volnobehu, ini hovoria, ze upravi okamih predvsterku, .... neveim , pytal som sa tu na fore, ale nikto mi na tuto otazku zatial jednoznacne neodpovedal. Ak je termosytic vadny, moze sposobit stale vysoke otacky volnobehu aj ked sa motor zohreje. Na cerpadle sa nastavuje len fixovanie lanka termosytica aby bol aktivny len pri studenom motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Čau. Ten termosnímač,alebo regulátor volnobežných otáčok mám davno klaknutý.To lanko z neho je uplne volné a nereguluje to tiahlo na čerpadle.A práve ani reguláciou dorazových skrutiek na tom tiahle zvýšených volnobežných otáčok sa dajú otáčky iba zvýšiť,nie znížiť.Po tom som išiel ako po prvej možnosti zníženia.Ako píšem hore,nedá sa to žiadnymi prvkami vonku znížiť.Irituje ma iba poloha hlavnej ovládacej páky,ktorá ako mi tvrdil ten môj mechanik,že ak ju prehodil na tom tisíchrane o jeden skok,tak to malo veľmi nízke otáčky.Tak mám za to,že tými skrutkami na tej páke by sa malo dať niečo regulovať.Ale ako vidím tak mám tento problém iba ja.Dúfam že ho vyriešim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Spatne slozene. Rozlozit hlavici a nastavit v ni paku pro plynove lanko. Podle vseho to posunul o zub a tim padem zvedl volnobeh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 12. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Dobre,ale on mi tvrdí,že to späť zložil o jeden zub a otáčky boli zase moc malé.myslíš,že potom ich bolo treba upraviť na tých regulačných šrouboch vzadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastafa Odesláno 3. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2012 Zdravim, ja mam podobny problem ale z mojou 405 1.9D . ostavaju mi vysiet otacky volnobehu pri starte 1200ot po zahriati 1000ot. ked som zatiahol za lanko termosytica tak som ich vedel znizit na tych 950ot { lanko som zatial nepovoloval } teda pocitam ze treba len nastavit lanko, alebo bude zly termosytic. Ale chcem sa spytat na dalsi problem s otackami. menil som trysky a menil som rozvody. 1, po vymene rozvodov sledujem ze auto toci vo vyssich otackach, a to tak ze pred vymenou som jazdil 100km pri 2700ot a teraz pri 100km toci cca 2900-3000km. cim to moze byt? Moze to byt tym ze ten termosytic nepusti pri zohriati nizsie otacky ako 1000ot teda rozdiel od klasickeho volnobehu bude tych 150-200ot. a tym padom sa otacky aj pri tej rychlosti 100km vacsie? Alebo treba nastavit otacky na cerpadle? Nemoze to byt nieco zo zle vymenenymi rozvodmi? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 7. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2012 ...pred vymenou som jazdil 100km pri 2700ot a teraz pri 100km toci cca 2900-3000km. cim to moze byt?... Si si iisty, ze je to tak ako pises? Pretoze ak si nemenil prevodovku, akebo rozmer kolies nemohol sa zmenit celkovy pomer: otacka klukovky - potocenie kolesa. Napada ma snad len to, ze ti po vymene rozvodov z nejakeho dovodu meria inak tachometer alebo otackomer . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 Nejdriv mrkni na tu paku, kde mas lanko na plyn a povol ten dorazovy sroub dokud to neprestane reagovat na otacky a pak to normalne serid vzadu za cerpadlem jak mas paku na sytic. Jsou tam dva dorazy, tak tusim pravym, je tam zakontrovane M6 matkou tu povol a serid si ten volnobeh jak chces a pak dotahni. To ze nekdo tvrdi ze je to sytic, nebo dokonce ze to meni predvstrik je blbost a nikdy to nemel asi rozdelane, pouze ti to zvysuje otacky. Na tom cerpadle neni co domrdat, protoze kdyz sundas ten dekl, tak zjistis, ze sytic, tahlo lanka a sroub \"bohatosti\" vede na jedno tahlo, ktere ti pridava a ubira davku nafty. Jo a jeste pokud to neseridis prva na te pace, tak ti ty zadni sroubky nebudou fungovat a jeste ti beztak budou blbe padat otacky na volnobeh. Mrkni na to a dej vedet [upravil dne 8/12/2012 05:17 PM od brko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastafa Odesláno 21. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2012 Dobre chlapci, ide teraz vikend tak sa nato pozriem. v podstate co som vypozoroval tak to bude rozstelovane, aj ked neviem ako je to mozne ze sa to tak rozstelovalo. Aj ked sa do toho nerozumiem, tak by to mohlo byt tym, ze sa menili vsetky vstreky a potom rozvody. Kamos co menil rozvody hovoril ze remen uz mal tak akurat dost, ze bol volny riadne. tedamohlo by byt ze ked sa tam dal novy a naspanoval ze sa to trosku rozladilo tie otacky. termosytic bude predpokladam v poriadku, lebo ked nastartujem zimne auto, tak termosytic sa napne, po zahriati je lanko volnjsie, ale tym padom ze je tak nastavene ako je, nepovoli ist dalej do tych nizkych zahriatych otacok. bal som sa ci to nieje nieco s rozvodmi, ale ked sa tam vsetko zaaretuje tak by nemal byt problem pri vymene. Este jedna vec, je mozne ze uz mi ta pruzina ktora je pod pakou na ktoru je upevnene lanko termosytica nepruzi. je mozne niekde kupit novu, alebo len zohnat z nejakeho druheho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.