Vapno92 Odesláno 8. červen 2012 Sdílet Odesláno 8. červen 2012 Zdravím páni, tak sa mi takto pekne prejavuje ten vetráčik kúrenia. Problém s PWM regulátorom je mi známy, tu však ventilátor raz ide a raz zas nejde, pričom \"opravenie\" vetráka sa prejaví cvakaním. Hlavná otázka, ako sa k nemu dostanem? A podotázka, ktorá je jeho poistka? Merci:) [upravil dne 8/6/12 18:48 od Vapno92] [upravil dne 11/6/12 16:59 od Vapno92] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 8. červen 2012 Sdílet Odesláno 8. červen 2012 poistku neviem, ale je to pri nohach spolujazdca pod palubovkou, odspodu asi tri sroby.... a inac to bude zly kontakt, tiez znama chyba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. červen 2012 Sdílet Odesláno 8. červen 2012 Opotrebované uhlíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 8. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2012 Díky chalani, len som potreboval vedieť kde je. Zajtra pomeriam čo je zlé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. červen 2012 Sdílet Odesláno 9. červen 2012 U mňa to robilo tak, že po pohýbaní s káblom sa motor rozbehol. Boli to uhlíky - dostali sa do inej polohy a chvíľu ešte pracovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 9. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2012 Pohol som sa s autom z parkoviska a začal ísť a išiel celú cestu. Všimol som si, že aj v minimálnej polohe sa vetráčik stále točí. Bude to chcieť asi spraviť iný PWM regulátor, lebo životnosti toho motorčeka to asi neprospieva:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 A toci sa ti to naplno, alebo len tak na hranici minima,? Neviem ako na 406ke, ale na 306-kach s polovodicovou regulaciu je to normalny stav (mimichodom, elektronika je myslim rovnaka). Aj ked dam ovladanie rychlosti na nulu, ventilator sa na minimalneotaca obracky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Tie minimálne otáčky sú preto, aby šiel nejaký kyslík dovnútra za každých okolností. Oprav uhlíky a regulátor nerieš, nové uhlíky už prežijú auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 No takto. Mne ten vetrák ide plynulo od najmenších otáčok až po maximum ale občas sa stane že úplne prestane reagovať a stojí. Stačí sa s autom pohnúť a už to ide normálne. BTW tak či tak riešim regulátor, nie však v mojej 405, ale v inej. Jemu zas vetrák ide len na maximum. Tam odchádza výkonový tranzistor. Takže by som sa rovch,no chcel aj opýtať prítomných, jedná sa o spojitú alebo PWM reguláciu? Viem o tom, že sa jedná p PNP tranzistor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim.sk Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 ...netočí sa ten ventilátor náhodou skôr preto, že počas jazdy prúd vzduchu vtláčaný do vetrania roztáča lopatky?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 No, proste dakedy sa stane, že sadnem do auta a vetrák nereaguje, proste stojí aj na maxime. Auto sa pohne a vetrák začne reagovať normálne ako má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 ...netočí sa ten ventilátor náhodou skôr preto, že počas jazdy prúd vzduchu vtláčaný do vetrania roztáča lopatky?... Nie. Aj ked je motor nenastartovany a auto stoji, ventilator sa pomaly toci. Suhlasim s tym, ze by to asi malo zabezpecovat aspon minimalnu cirkulaciu vzduchu aj pri tychto podmienkach. Myslim, ze v casti Modely ---> P406 bola popisana oprava regulatora ventilatora. Skus pohladat tam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Ak je raz niekto DEBIL, tak ho za to trestať nemôžeme... ale radšej by sa nemal ničoho chytať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Opravené. Radšej som obetoval rozoberateľnosť spojov a celé to zospájkoval a dal zmršťovaciu bužírku. Ale chcem sa opýtať. Do regulátora ide jeden 4pin konektor, v ktorom je +12V, GND a potenciometer. No a z regulátora idú káble na motorček. Lenže na + motorčeka sú ešte pripojené 2 tenké káble, ktoré idú dakam do preč. Na čo sú? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.