Micky999 Odesláno 7. červen 2012 Sdílet Odesláno 7. červen 2012 Zdravím, v motoru u 206 1,4i mi začalo něco cvakat v motoru. Po startu je to víc nahlas, když se zahřeje, tak se to trošku utlumí, ale je to slyšet pořád. Někde jsem slyšel, že to jsou rozvody. Je to tak? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Škardič Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 zdarec mám ten samý problém...svíčky jsem vyměnil,zítra budu zkoušet zapalovací rampu...ale připadá mi to že to cvaká o kousek výše jakoby u klapky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 jestli je to obyč 8 ventil tak seřídit vule ventilů .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 14. červen 2012 Sdílet Odesláno 14. červen 2012 nemáš neaky navod ako to udelať?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Škardič Odesláno 14. červen 2012 Sdílet Odesláno 14. červen 2012 jasan 8 venti ale fakt nevím co to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Altman Odesláno 14. červen 2012 Sdílet Odesláno 14. červen 2012 Dobrý den. V příručce \"Jak na to - Peugeot 206\" je zmíněný přesný postup pro seřízení ventilů. Zapáleným Pežoťákům tuto příručku rád pošlu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Škardič Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 jsem amatér takže si to sám neudělám..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 18. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2012 Já jsem taky amatér, takže jistější to bude hodit někam na seřízení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 No tak ono sa to celkom lahko nastavuje len to chce trpezlivost a neni problem najhorsie asi bude spatky nahodit rozvody....takze treba takto.... Dat dole dekel z hlavy motora..poznacit si na vacke a na hlave v akej je polohe .... pak treba postupne nastavovat vôlu a to tka ze ventil b hornej uvrati ma mat volu medzi svojim \"kolikom\" a zdvihadlom (ci ako sa presne vola) musi byt : saci ventil 0,15 -0, 25 ; vyfukovy 0,35 - 0,45 Pak nahodit spatky rozvody ako bolo a zmontovat Moj navod nie z knihy takze v knihe tam bude trosku ine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 rozvody se nesundavaj !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 a jak pak chceš točiť vačkou?? rukou pootočiš cele rozvody resp cely motorom mysliš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanh Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 ventily som nastavoval uz na par typoch aut a nikdy som nezhadzoval rozvody. Motorom ide pekne pootocit racnou na kluke, ak sa niekom nechce tahat proti kompresii, tak nech vyhodi sviecky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 jojo přesně tak nehledět na to že kdyby sundal rozvody tak si bude klepat ventilama o písty kdyby zrovna teda nebyli rozhozený na půl zdvihu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 to je vlastne taky pravda sorry som to ešte nerobil ma to čaka tento vikend akruat tak som len tak napísal navod čo si mylsim že byto tak malo byť ale dakujem za opravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.K Odesláno 15. září 2012 Sdílet Odesláno 15. září 2012 Pánové prosím o radu, náš Pug pokořil 50k km a když jedu kolem nějaké stěny se staženým okénkem, tak motor klasicky cvaká. Jaká má být ventilová vůle? Děkuji, L. edit: to je dobrý, chci info k motoru a neuvedu o jaký se jedná:-D Omlouvám se, je to 1.4i 8V 55kW. [upravil dne 17/9/12 08:17 od Lukas.K] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 15. září 2012 Sdílet Odesláno 15. září 2012 Si napis jak Váš PUG !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 15. září 2012 Sdílet Odesláno 15. září 2012 Pánové prosím o radu, náš Pug pokořil 50k km a když jedu kolem nějaké stěny se staženým okénkem, tak motor klasicky cvaká. Jaká má být ventilová vůle? Děkuji, L. Toto isté robí aj mne poradťe čo s tím urobiť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JuloI Odesláno 15. září 2012 Sdílet Odesláno 15. září 2012 A viete urcite ze su to ventily? Ventily neklepu stale ale napr len ked taha na nizkych otackach... Mne tiez nieco stale cvaka ked je chladnejsie a bolo mi povedane ze je to elektromagnetycky ventil odvzdusnenia benzinovych par. A tiez je to taky kovovy cvakakavy zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.K Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 Tak na 100% to říct nemůžu. Ale kontrolou nic nezkazím. U mě je to naopak, za studena je motor tichý a za tepla cvaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bleifrei Odesláno 20. září 2012 Sdílet Odesláno 20. září 2012 No tak ono sa to celkom lahko nastavuje len to chce trpezlivost a neni problem najhorsie asi bude spatky nahodit rozvody....takze treba takto.............. Toto odporúčam radšej celé vymazať nech to niekto podľa toho neskúša. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.