Tomas.63 Odesláno 6. červen 2012 Sdílet Odesláno 6. červen 2012 Zdravím, u mé 406ky po nastartování svítí kontrolka chladící kapaliny a při jízdě po zahřátí motoru cca na 80-90 stupňů zhasne. Potom už se nerozsvítí, ale když vychladne motor a auto chvíli stojí, tak po nastartování se zase rozsvítí. Chladící kapaliny tam je dostatek. Nevíte někdo čím by to mohlo být?? špatné čidlo?? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. červen 2012 Sdílet Odesláno 6. červen 2012 sundej konektor z čidla a jezdi, uvidíš sám, že to je z 99% vadné čidlo, jinak čidlo stojí cca 1000kč, takže bych to neřešil, kdysi to auta neměla a jezdilo to taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.63 Odesláno 6. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2012 a to čidlo je to navrchu na nádobě??? jiné čidlo tam neni?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišák406 Odesláno 7. červen 2012 Sdílet Odesláno 7. červen 2012 ano, je navrchu na expazní nádobě. na obr. pozice 3. pro vytažení stačí otočit a vytáhnout. při vytahování opatrně na \"packy\" za který to čidlo drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.63 Odesláno 7. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2012 tak díky a tak to bude asi teda to čidlo vadné ne?? a kde bych mohl sehnat jiné?? to je fakt tak drahé?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišák406 Odesláno 7. červen 2012 Sdílet Odesláno 7. červen 2012 jj, je to raketa kupovat nové, spíš bych se kouknul do inzerce jak do zdejší, tak do ostatních na internetu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 30. březen 2017 Sdílet Odesláno 30. březen 2017 Já mám zas jiný problém na 406 někdy při nastartování, ale spíš nad cca 1500otáček se rozsvítí kontrolka chladící kapaliny a po chvíli zhasne a už se neukáže jakmile se to natlakuje. Hladina je pod minimem a jakmile se natlakuje za tepla tak je hladina přibližně ve středu mezi min. a max. Letos v lednu jsem doplňoval 2x 200ml a dalo to pokoj na měsíc a půl a znova kontrolka, ale od včerejšího rána už se neukáže a hladina je stále pod minimum i dnes ráno před jízdou do práce. Zkusím jízdou auto zahřát a pak místo víčka nějaký ten přípravek s manometrem a natlakovat a kdyby tlak utíkal tak někde bude téct, ale co kdyby ne proč se mi pak strácí voda a hlavně přes zimu a pod autem žádná louzička. Rozvody jsou dělaný v zimě 2015 a ta vodní pumpa, která tam byla tak K.O. tekla přes ní kapalina. Dnes to doleju a ještě ten přípravek s manometrem a uvidím. Obával jsem se nejhoršího prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava, ale úbytek kapaliny by byl prej už po dvou dnech a v oleji nic není žádná emulze a ani v chladící kapalině není olej neboli skrvny oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galvaner94 Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 a neuteka ti ta kvapalina cez vicko expanzky? mne to robilo hlavne ked som siel dlhsie po dialnici, ale niekedy stacilo aj po meste pobehat a to iste. Takiso ta hadica co ide zhora do chladica sa ti da stlacit v pohode (malo by sa to dat celkom lahko uplne stlacit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.