Tomas.63 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Zdravím, u mé 406ky po nastartování svítí kontrolka chladící kapaliny a při jízdě po zahřátí motoru cca na 80-90 stupňů zhasne. Potom už se nerozsvítí, ale když vychladne motor a auto chvíli stojí, tak po nastartování se zase rozsvítí. Chladící kapaliny tam je dostatek. Nevíte někdo čím by to mohlo být?? špatné čidlo?? Díky za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 sundej konektor z čidla a jezdi, uvidíš sám, že to je z 99% vadné čidlo, jinak čidlo stojí cca 1000kč, takže bych to neřešil, kdysi to auta neměla a jezdilo to taky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.63 Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 a to čidlo je to navrchu na nádobě??? jiné čidlo tam neni?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mišák406 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 ano, je navrchu na expazní nádobě. na obr. pozice 3. pro vytažení stačí otočit a vytáhnout. při vytahování opatrně na \"packy\" za který to čidlo drží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.63 Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 tak díky a tak to bude asi teda to čidlo vadné ne?? a kde bych mohl sehnat jiné?? to je fakt tak drahé?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mišák406 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 jj, je to raketa kupovat nové, spíš bych se kouknul do inzerce jak do zdejší, tak do ostatních na internetu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peugeot 406 Break Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Já mám zas jiný problém na 406 někdy při nastartování, ale spíš nad cca 1500otáček se rozsvítí kontrolka chladící kapaliny a po chvíli zhasne a už se neukáže jakmile se to natlakuje. Hladina je pod minimem a jakmile se natlakuje za tepla tak je hladina přibližně ve středu mezi min. a max. Letos v lednu jsem doplňoval 2x 200ml a dalo to pokoj na měsíc a půl a znova kontrolka, ale od včerejšího rána už se neukáže a hladina je stále pod minimum i dnes ráno před jízdou do práce. Zkusím jízdou auto zahřát a pak místo víčka nějaký ten přípravek s manometrem a natlakovat a kdyby tlak utíkal tak někde bude téct, ale co kdyby ne proč se mi pak strácí voda a hlavně přes zimu a pod autem žádná louzička. Rozvody jsou dělaný v zimě 2015 a ta vodní pumpa, která tam byla tak K.O. tekla přes ní kapalina. Dnes to doleju a ještě ten přípravek s manometrem a uvidím. Obával jsem se nejhoršího prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava, ale úbytek kapaliny by byl prej už po dvou dnech a v oleji nic není žádná emulze a ani v chladící kapalině není olej neboli skrvny oleje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galvaner94 Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 a neuteka ti ta kvapalina cez vicko expanzky? mne to robilo hlavne ked som siel dlhsie po dialnici, ale niekedy stacilo aj po meste pobehat a to iste. Takiso ta hadica co ide zhora do chladica sa ti da stlacit v pohode (malo by sa to dat celkom lahko uplne stlacit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.