Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Roman Bazi - 307 SW 2.0 LPG


Roman Bazi

Recommended Posts

Takže 8 litrů na 100 ... A o ceně nafty "nemluvě" ??? Podívej se na dlouhodobý vývoj cen, za Prahu když to vezmu hodně nahrubo - nafta 27, benzín 30 - tj rozdíl je 10%. Když budu chtít "UŠETŘIT" například někde nákupem elektroniky apod. na -10% mě teda rozhodně neutáhnou. Sečteno podtrženo - pro naftu subjektivně není důvod. A pro kecy o šetření taky ne.

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to s cenou nafty neřeš,už jsi mi to tu jednou vytýkal.:papa A to není 10% ale pro mě + dalších. Nemotej do toho elektroniku,kolikrát jsi tu taky myslím psal třebas jen o cenách dílů,kde jsi co levněji koupil. Každý se snaží ušetřit a ne jen psát at to žere co to žere a pak přemýšlí proč nejezdí za tolik co ostatní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepozerajte kolko auto zere nafty, nech je to aj 10 litrov, ale pozerajte na to, kolko by rovnake auto pri rovnakom pouzivani s benzinovym motorom zralo toho benzinu. Strelit udaj, ze 7 alebo 8 je vela je strasna hovadina, ak tomu nedate na porovnanie adekvatny benzin. To aj ja mozem dat udaj, ze na 508 jazdime dlhodobo so spotrebou 6.6 litra nafty a jazdime na tom cez tyzden styria /obcas piati/ a cez vikend dvaja + batozina, ale na golfe co mam v robote 1,4 benzin a jazdia na tom max dvaja, ale casto jeden, ziadna dalsia zataz ako batozina a spotreba sa dlhodobo nedostala pod 7,5. ked sme niekolko dni jazdili styria, spotreba bola 8,9....

Upraveno uživatelem TomasARN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Milan+  To je kouzelný, jak si v rámci 2 po sobě jdoucích příspěvků protiřečíš - takže na jednu stranu Ti vadí, že jako příklad uvádím cenu elektroniky, na druhou stranu mi vmeteš něco o cenách náhradních dílů. Neměl jsi už moc toho cukroví letos ? ;)

A teď k věci - v AK málokdy bývá sleva na klub "jen" 10%, z pravidla je to víc, 30 ale i 50 procent, využiji-li týdenní akci. Litr PHM stojí okolo 30kč, ale takové komplet brzdy by mě na 407 vyšly na 10.000 v materiálu. Opravdu tohle budeme srovnávat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem to zase napsal věc:-D 

Je fakt že dneska benziny žerou jen o trochu více než nafta. Já mám blbuvzdorny HDi, kde se dělá jen údržba. Takze ja jsem usetril.

Věřte nebo ne ... moje další auto bude v benzínu... aby se člověk trochu svezl. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D tak to jo - při "úspoře" 10% za PHM mi to při mém nájezdu vychází, že bych za to tak asi za 3-4 roky mohl udělat ty brzdy za 10.000 co jsem o nich psal. A to se vyplatí !!! A pokud narážku na to, že jsi asi snědl moc cukroví a proto píšeš blbiny bereš jako urážku, tak prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, StibTo napsal:

:D tak to jo - při "úspoře" 10% za PHM mi to při mém nájezdu vychází, že bych za to tak asi za 3-4 roky mohl udělat ty brzdy za 10.000 co jsem o nich psal. A to se vyplatí !!! A pokud narážku na to, že jsi asi snědl moc cukroví a proto píšeš blbiny bereš jako urážku, tak prosím.

Když to stále vztahuješ vůči mě,tak je to jednoduché,nikde jsem teď nebral naftu za vice než asi 28 a já tam mám dolů ,takže 23,20x 7,9- t.j.184kč . Tvoje pokud se nepletu píšeš vždy,že dopřáváš prémiový benzín a ten je průměr cca 31,5x 9 neberu v potaz jestli je to  9,1 či 9,9 u tvého,beru minimum co uvádíš ,takže je to 284kč na 100km,tady máš rozdíl pro mě 100kč. Při mém teď malém nájezdu cca 8000km/rok to je v můj prospěch 8000kč a za to pokud vychytám akci na slevu v AK na brzdy 50%,tak mi ještě zbyde i z této částky.   Blbiny mi tu předsouvá někdo jiný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, není potřeba mazat, já napsal první něco proti nafťákům.

Ono to není jen o penězích za kolik kdo jezdí. Když jdu v Blansku po hlavní ulici (já bydlím daleko od hlavní tepny a mnohem výše), tak tam skoro nemohu dýchat, jak ty auta smrdí. A většina jich je na naftu. Kdyby všichni jezdily na LPG, lépe by se nám dýchylo, naše děti by neměly astma, a naše ženy rakovinu. Nejsem žádný ekologista, ale tohle jsem si v hlavě srovnal. Každý by měl začít u sebe, tak jako je to v západních zemích, a ne říkat, "proč já, když letadla ... . Ale ten sajrajt z letadel nedýcháme. Můj dvoulitr má obsah CO2 = 0, a pevné částice = 0. Kdo další :aut .

Taky slyším od souseda (nejen od něj), já ten sajrajt nedýchám, to ti za mnou. Ráno přijde k autu, nastartuje, přijdou děti, manželka, a dávají tašky do kufru a dýchají černý saze z nafty, co mu jdou z výfuku. Má to cenu riskovat jejich zdraví??? 

Četl jsem studii, jak v postkomunistických zemích s masivním nárustem dieslových motorů rapidně přibylo onemocnění rakovinou, naproti tomu v západních zemích s úbytkem naftových vozidel ubývá toto onemocnění. Ta souvislost tam je.

Já měl třikrát za sebou jen plicní chlamydie, nic s čím by se nedalo bojovat, ale slušně mě to na několik let znepříjemnilo život.  Teď už si uvědomuji, že zdraví je to nejdůležitější.

Možna vám připadá že to moc žeru, ale v mém okolí bylo pět lidí, co bojovali s rakovinou, (jeden boj prohrál), a všech pět jezdilo dieselem. Žadný s benzínem. Možna je to náhoda, možna ne. 

Toť můj naprosto klidný názor ;)

No, a teď do mě :D

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...