Jump to content

zle emisie...pomoc


igor306
 Share

Recommended Posts

mam 306 1,6 NFZ. pri EK mi namerali hodne vysoky obsach nespaleneho benzinu vo vyfukovych plynoch. nedokazem si predstavit cim to je....neviem ci to je tym no pri rozjezdu ho trha.(hlava, gufera ventilov,tesnenie pod hlavou, su nove...)cim to je? dakujem

Link to comment
Share on other sites

svicky, zapal. rampa nebo civka, cidlo teploty chladici kapaliny pro RJ motoru (zeleny konektor), lambda senzor, MAP senzor, zkontroluj a vymen v tomto poradi

take pripadne mereni komprese valcu a serizeni ventilu

[upravil dne 5/6/12 18:31 od Ferry]

Link to comment
Share on other sites

VN - vysoke napeti, mineno tim bylo zkontrolovat tu zapalovaci civku

MAP senzor je na bud primo na sani vzduchu a nebo muze byt v mistech pred spolujezdcem, typ a umisteni bych dovedl rict podle VIN kodu

Link to comment
Share on other sites

tak MAP ma obj, cislo 1920 K8 a je umisten v motorovem prostoru, pri pohledu zepredu vlevo nahore, pred spolujezdcem

u lambda sondy nejde ani tak o pojistku, ta by asi mela byt F36 v motorove pojistkove skrince a je pouze pro vyhrivaci element lambdy, ktery je dulezity hlavne ihned po startu, nez se staci lambda zahrat od vyfukovych plynu, ale u lambdy jde hlavne o signal, ktery z ni leze primo do ridici jednotky motoru, ten jde naprimo stinenym kabelem

[upravil dne 5/6/12 19:38 od Ferry]

Link to comment
Share on other sites

joooo map senzor uz viem kde je ide donho hadicka zo sacieho potrubia.....takze podla teba su tieto dve varianty bud map senzor alebo lambda sonda.....teraz pozeram protokol z emisnej kontroly a tu stoji lambda sonda pracuje spravne......

Link to comment
Share on other sites

kdyz bude mit jednotka informaci o spatnem mnozstvi vzduchu, ktere proslo sanim ( vypocteneho z tlaku v sani a z teploty vzduchu v sani) tak pak da spatne mnozstvi paliva, jednoducha logika a i to tak funguje, nedavno jsem MAP menil na svem aute, neblbnul mi vzdy, vetsinou pouze pri zahratem motoru a jen chvilkami, ale v ten okamzik se motor silene dusil a z vyfuku sel cerny kour a saze

Link to comment
Share on other sites

jak ma rozprasovat vstrik nevim, nezkousel jsem, ale klidne muze strikat daleko, jednak je v nem velky tlak, takze do volneho prostoru bude strikat daleko, druhak ten proud paliva se v motorovem prostoru chova zcela jinak, nez na volnem vzduchu, takze to posuzovat vizuelne pujde asi jen tezko.

kazdopadne neni problem pripojit to na diagnostiku, netusim, kdo ti co nakukal ohledne diagnostiky stareho modelu, ale vypis chyb z ridici jednotky motoru a prohlidka provozni dat motoru je vicemene zcela shodny jako napr. u nejnovesi 308

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...