Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Loketní opěrka, zrcátko řidiče a další "vady"


xbalu

Recommended Posts

2) zrcátko řidiče (levé) ni nejde nastavit tak, abych v půlce zrcátka neviděl své auto (mám sedačku docela vzadu)

- vypodložit? jak demontovat nedestruktivně...

Tiez som si to vsimol, a to nie som nejaky dlhan, aby som mal sedacku vzadu posunutu.... Mate prosim uz nejake riesenie?

Pytal som sa na vymenu v Peugeote a pozerali na mna zase ako na blazna.... mala pripomienka: fakt mam pocit, ze ked je to auto v zaruke neriesia absolutne nic??? vyhovaraju sa na vsetko mozne......ale ked skonci zaruka uz nebude nic problem...(ked to budem ja platit) kaslem aj taky servis znackovy Peugeot... nech idu kade lahsie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel reseni zatim nemam, az na to budu mit cas, pokusim se zrcatko rozebrat, ale tezko rict jestli neco vykoumam...

Ohledne te zaruky, no mam taky takovy divny pocit, ze se jim do toho nejak moc nechce... Holt v tom nejsou penize, tak se to toho nehrnou...

Mimochodem, posouvani loketni operky vyreseno - stacilo utrit tu vazelinu a odmastit a najednou to jde pekne ztuha...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy nevím, ale co jsem tak při jednáních v servisu vypozoroval, tak dostávají záruční opravy zaplacený od zastoupení Peugeot ČR.

Takže o žádný peníze nepřijdou.:myslim

Já zatím řešil jen dvě maličkosti ( přední repro a trysky ostřikovačů ), ale jakmile jsem vyslovil \"nejde, zlobí\" okamžitě mi bylo řečeno, není problém, objednáme a vyměníme.:super

Asi je to o servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u mňa zatiaľ, ale to bolo len v zime rezonancia od predných reprakov ale taka...... :(

občas sa resetne navi, ale total všetko nastaviť od začiatku (dátum a čas) a teraz najnovšie občas pýta nejaký autentificiation code či čo, ale keď dám esc tak to zmizne... :(

- budú mi meniť v záruke koženku okolo riadiacej páky, ktorá sa v jednom zhybe zlomila a je tam taka malá dierka....

irituje ma vŕzgajúce sedadlo vodiča, premastili ho, chvíľu bol pokoj ale už začína znovu

a občas taký mierny klepot od zadných verí, neviem čo to je akoby vo vnútri občas klepli káble o niečo... fakt neviem.

minule sa mi sama aktivovala navi na jednu z adries n pamäti...:)

Inak neviem či aj vám ale centrálna navi - display nabieha rôzne dlho niekedy hneď niekedy je chvíľu čierny a potom sa to rozbehne

Ešte jedna vec čo ma dosť prekvapuje.... :o všimli ste si ako vám otáčkomer zobrazuje nabiehanie otáčok? cca od 4 prevodového stupňa (skôr to nesledujem) napr pri plnej akcelerácii sa otáčkomer akoby zasekáva....teda presnejšie otáčky nenabiehajú plynule... ručička zostane chvíľu na mieste a potom sa pohne a zase zastane a zase sa pohne, pritom motor samozrejme ide do otáčok plynule.

inak ťažká pohoda :) mám 25 000km cca za polrok prevádzky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a občas taký mierny klepot od zadných verí, neviem čo to je akoby vo vnútri občas klepli káble o niečo... fakt neviem.

minule sa mi sama aktivovala navi na jednu z adries n pamäti...:)

Ešte jedna vec čo ma dosť prekvapuje.... :o všimli ste si ako vám otáčkomer zobrazuje nabiehanie otáčok? cca od 4 prevodového stupňa (skôr to nesledujem) napr pri plnej akcelerácii sa otáčkomer akoby zasekáva....teda presnejšie otáčky nenabiehajú plynule... ručička zostane chvíľu na mieste a potom sa pohne a zase zastane a zase sa pohne, pritom motor samozrejme ide do otáčok plynule.

inak ťažká pohoda :) mám 25 000km cca za polrok prevádzky

O zadnych dverach som tu cital, ze treba premazat panty a zamok vazelinou (alebo aspon hustym olejom)

Co sa tyka otackomeru, tiez mam ten isty problem...ako keby sa zasekaval...

Avsak rozmyslam nad tym lavym spatnym zrkadlom...co s tym???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U otáčkoměru jsem si toho nevšiml , ale u teploty vody jsem to pár krát viděl že to poskočilo. A to celkem dost hodně.

U levých zad.dveří? Mi to dělalo taky. Všechno jsem promazal a dělalo to furt . Najednou z ničeho nic to přešlo samo a už to nedělá. Mi se zdálo,že to je někde u vrchního uchycení pásu .

[upravil dne 25/6/12 16:33 od Danilo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar a silu...

Tak ten otackomer mi to dela taky, vsiml jsem si toho hned, ale nejak jsem to neresil, stejne ho moc nepouzivam, tak mi to nevadi :)

Vzrani se mi obcas objevi pri otevirani kufru (sedan), ale jinak zatim bez pazvuku...

A navigace, zatim jeden restart, ale nic jsem nastavovat nemusel a nabiha mi podle toho, jestli mam pripojene zarizeni pres BT a / anebo USB tak dyl, jinak temer okamzite...

S tim zrcatkem, tak porad nevim, o vikendu jsem se k rozebrani nedostal :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u mňa zatiaľ, ale to bolo len v zime rezonancia od predných reprakov ale taka...... :(

občas sa resetne navi, ale total všetko nastaviť od začiatku (dátum a čas) a teraz najnovšie občas pýta nejaký autentificiation code či čo, ale keď dám esc tak to zmizne... :(

- budú mi meniť v záruke koženku okolo riadiacej páky, ktorá sa v jednom zhybe zlomila a je tam taka malá dierka....

irituje ma vŕzgajúce sedadlo vodiča, premastili ho, chvíľu bol pokoj ale už začína znovu

a občas taký mierny klepot od zadných verí, neviem čo to je akoby vo vnútri občas klepli káble o niečo... fakt neviem.

minule sa mi sama aktivovala navi na jednu z adries n pamäti...:)

Inak neviem či aj vám ale centrálna navi - display nabieha rôzne dlho niekedy hneď niekedy je chvíľu čierny a potom sa to rozbehne

Ešte jedna vec čo ma dosť prekvapuje.... :o všimli ste si ako vám otáčkomer zobrazuje nabiehanie otáčok? cca od 4 prevodového stupňa (skôr to nesledujem) napr pri plnej akcelerácii sa otáčkomer akoby zasekáva....teda presnejšie otáčky nenabiehajú plynule... ručička zostane chvíľu na mieste a potom sa pohne a zase zastane a zase sa pohne, pritom motor samozrejme ide do otáčok plynule.

inak ťažká pohoda :) mám 25 000km cca za polrok prevádzky

když mluvíš o tý koženkce, mě se zase loupe řadička... tak to je něco podobného..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skuci, to je zvláštní, já měl taky černou ruku plnou drobných kousků.. ale z florbalové hokejky a po 2 sezonach.. :-)) a to jsem s ní nakvrdlal hooodně :-) tak to bud máš agresivní pot a nebo máš fakt smůlu na entou... vím, že se něco podobného stávalo u passatů, ale tak po 80 tis km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

A mam prvy vacsi problem...

Vyzera to tak ze sa zasekava plavak v nadrzi alebo palivomer...

O co ide?

ak mam nadrz cca. na 1/2 plnu a zastavim do kopca, tak zrazu mi ukazuje len 1/4 nafty, ked auto vyrovnam, prip. zaparkujem dole kopcom, tak nepride k naprave... samozrejme vyzera to komicky ked jazdim a jazdim a stale ukazuje ze je len 1/4 nadrze plna pricom skutocnost je uplne niekde inde... nechapem preco nedojde ak stojim na rovine k vyrovnaniu teda k \"doteceniu\"... :(

Nepostrehol to zatial nikto alebo je to chyba?

Vdaka.

[Edited on 7.7.2012 22:43 by PeugeotHDi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...