DominikaF Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Zdravím, mám dotaz : 1/ v poslední době se mi při jízdě stane, že auto se oklepe, klesnou otáčky a chcípne, jak když se dusí - když se ale nedám a pořádně ztlačím plyn, tak vyletí jak raketa, a tohle se opakuje než zaparkuji. Všimla jsem si, že to dělá hodně, když mi stoupne teplota - na palubce, když se to blíží k 90. 2/ nefouká mi klimatizace - ani se to nehne... na diagnostice to neukázalo jediný problém. Poradíte mi ? Děkuji Dominika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Auto? Motor? VIN? Ak je to benzín tak ma hneď napadá krokový motorček, čidlo teploty, špinavá klapka, zanesený vzduchový filter atď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikaF Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 206 CC , motor 1,6 vin VF32DNFUF42285304 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikaF Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 BENZÍN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Podle nicku soudím, že pisatelem je žena. Protože už jsem se mockrát namáhal s popisem opravy zbytečně, začnu jinak: Rozhodni se, jestli jsi schopna sama měřit voltmetrem a měřit tlak v klimatizaci, jinak navštiv servis. Takže bych rady převedl na téma \"který servis\". Blízko Prahy je např. PP205, anebo bývalý Vašenda. Pražáci laskavě upřesní kontakty. Pro info: klima - ani se nehne - tedy nefouká ventilátor - závada v: pojistky, motor, řídící jednotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikaF Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 ano, jméno Dominika je ženského původu opravdu neumím sama měřit VOLTMETREM Děkuji za vyčerpávající odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 no ja jen upresnim, co asi uz jsme zkouseli merit a diagnostikovat: k te chybe v motoru, pred zimou byla v ECU motoru ulozena chyba P1327 s nazvem Detekce faze integrovana v zapalovani, chyba vymazana, nyni se na diagnostice neukazala, ale auto stejne od te doby blblo (tipuju zapalovaci rampu, ale musela by se vyzkouset nova nebo jina) ke kabinovemu ventilatoru, promerena pojistkova skrinka v motoru, zkusebne vymenen jiny overeny a funkcni panel klimatizace, vymeneny vykonnove tranzistory na regulaci na ventilatoru. Na primo na 12V ventilator bezi, ale ve svazku od panelu klimatizace na minusovem dratu k motoru nelze nic namerit (tipuju, ze krome vykonnovych tranzistoru odesly na tom regulatoru na vetraku jeste nejake dalsi soucastky, takze asi jedine vyzkouset jeste jiny ventilator) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikaF Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Díky )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 jirina - je chlap, atd. Takže tak jednoduché to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misule77 Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Zdravím, mám dotaz : jak jste vyřešila problém s chcípáním auta za jízdy? Mám stejný model auta i obsah a bohužel i stejný problém. I v mé servisu nad tím kroutí hlavou. Moc děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.