Vapno92 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Zdravím páni kedy sa na tomto motore menia rozvody? Moje majú 90 000, je už najvyšší čas alebo nie? Totižto rozvody chcem meniť preventívne tak či tak. Otázka je, či teraz mám na aute vôbec nebehať a čakať kým sa uvoľní termín, alebo normálne môžem na aute jazdiť ako potrebujem, kým nebude v servise voľné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Šetření na rozvodech = velké výdaje při jejich destrukci Neotálej,vyměn.Jezdit ještě můžeš. Hlavně,za 3000,-Kč je seženeš komplet s kladkama a pumpou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Jedná sa o otázku max. 4 dni kým bude v servise voľno. Kdesi som čítal že rozvody majú 120 000 interval výmeny, to by som za tie 4 dni pojazdil. Ale ak je to naozaj 90 000 tak radšej budem 4 dni bez auta. Niekde som dokonca čítal že interval výmeny je 48 000 míľ. Tak aké je teda reálne číslo? Čo som rátal, tak remeň, kladky a pumpa by sa mali vojsť do +-100€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 120000 km je pro \"dálkový\" provoz,těch 90tkm se ukladá při městském provozu. Těma 3tkč jsem myslel něco od Gatesu,SKF,Ina,jako horní hranici financí. Tohle není díl,kde bys měl brát nejlevnější variantu,ale to je na uvážení každého,jen rada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 No však sa jedná práve o diely zn. INA S remeňom mám totižto nulové skúsenosti. Nemusím sa zas báť, že presne pri 90 000 sa bez nejakých náznakov roztrhne, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 To určitě ne,však ho můžeš pohledem občas zkontrolovat,zda není poškozený,netřepí se.... Ale upřímně,pohledem dobré a špatné rozvody nepoznáš ( viz. třeba kladky,které nijak neohodnotíš... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Takže remeň GATES, kladky INA a pumpa SKF spolu 91,40€. Všetky ostané diely len o málo drahšie ako na moje bývalé auto o ktorom som si myslel, že má najlacnejšie diely:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parlament Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Ak Ti môžem poradiť,vymeň súčasne aj drážkový remeň.Ak si ho nedávno nemenil.Finančne ťa to zaťaží možno + cca 10-12€ a za prácu 0€.Budeš mať na dlhšie kľud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parlament Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Ak Ti môžem poradiť,vymeň súčasne aj drážkový remeň.Ak si ho nedávno nemenil.Finančne ťa to zaťaží možno + cca 10-12€ a za prácu 0€.Budeš mať na dlhšie kľud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Ktorý teraz? Na aute je ich totižto viacero, bude asi nutná výmena remeňa ktorý poháňa servo, píska totiž fajne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.