v.panenka Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Zdravím, viditelně mi tekl olej kolem těsnění pod hlavou. Proběhla výměna (pouze výměna těsnění) a po opětovném smontování a pokusu o nastartování motor nenaskočí. Při přidání plynu to má snahu naskočit, ale jen někdy. Je možné, že by to mohlo zapříčinit možné pootočení ozubeného kola s ventily? Hnulo se s tím max. o zub. Neoznačil jsem si postavení ozub. kola. před demontáží. Lze to nějak nastavit zpět? Má smysl zkoušet s tím pootočit o zub opačným směrem, než si myslím, že se to pohlo? Předem děkuji, nechce se mi s tím do servisu. Zátím jsem vše zvládl sám. P 306 1.6 65kw r.v. 1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor306 Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 na remenici vackoveho hriadela mas aretacnu dieru, ja tam zvyknem strcit vrtak asi 8mm alebo 10mm uz presne neviem. a klukovy hriadel si daj do polohy 1valec(od baterie) upltne hore....ked to poskladas tak to pojde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 to znamená zase shodit hlavu dolu, abych nastavil válce, jinak na ten první asi neuvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomhais Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Houby. Za startérem je aretační díra 6mm, na vačkovém kole taky (8 nebo 10).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 takže stačí tyhle dva otvory (kola) zaaretovat nasadit řemen a je to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 tak to jsou dobré zprávy. Všem děkuji za rady, zítra to zkusím a poreferuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 dobrý ale je, než to budeš startovat, tak si protočit celej motor (už s řemenem) ručně přes kliku, aby ses ujistil, že to máš dobře a při startu aby sis nerozmlátil ventily třeba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 7. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2012 takž zaaretovet vrchní kolo nebyl problém, byla to ta 10 díra, ale spodní ozubené kolo na sobě žádnou aretační díru nema. Takže co teď??? Přikládám foto Dole je vidět povolený šroub spodního ozubeného kola. Po jeho vyšroubování a sejmutí, zůstane jenom osa se zubem. Žádná aretační díra... Do jaké polohy nastavit ten spodek??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 7. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2012 Tady foto se sundaným kolem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 7. červen 2012 Sdílet Odesláno 7. červen 2012 Neni hore psane ze za starterem?? A stareter je zoo strany prevodovky ci sa mylim??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 7. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2012 Aha, to jsem přehlédl. Ale kde u starteru je neco na zaerotovani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. červen 2012 Sdílet Odesláno 7. červen 2012 u starteru je setrvák, ten se točí stejně s klikou, ten se aretuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 7. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2012 na ten setrvák se dostanu nějak normálně, nebo musím něco ještě sundat (rozebrat). Vzduchovej filtr už je dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 9. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2012 Takze to budu muset nejak vypatrat. Dobra... I pres to diky vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 19. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Ten setrvak se aretuje ze strany od baterky, nebo od starteru? Nemuzu nic najit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 19. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Ten setrvak se aretuje ze strany od baterky, nebo od starteru? Nemuzu nic najit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomhais Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 To je motor TU, tzn. startér vzadu, což? To mi nějak uniklo. V tom případě je ta díra zepředu, jakoby od baterky. Za startérem je u mototu XU... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 19. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Uz mi taky doslo, ze to bude od baterky kdyz za starterem nic neni, ale stejne to nemuzu najit. Vidim zuby setrvaku skvirou kousek vpravo od lamdasondy, ale diru zadnou. Je to nekde kolem tahla spojky? Uz do toho cumi 2 hodiny a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.panenka Odesláno 19. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2012 Jediny co mne zachrání je asi foto, kam tu 6 sroubek zastrcit. Jinak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.