Háček Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Zdarte, máte někdo nějaký zkušenosti s u pravama motoru starý 405 1,9l GRD Poslední dobou mi připadá že se motor chová jako s turbem, šlápnu na plyn do těch 2 tis RPM nejede a nad 2tis RPM mě posadí do sedačky motor je v serii bez jakejch koliv uprav takže za prve nevim čim ten ,,Turbo Efekt\'\' a az druhý mi příjde nulová šance zvyšit vykon ... takže asi zbytečnej dotaz, ale pokud někdo máte taky tohle auto tak se určitě rádi podělíte s radama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 odpověděl sis sám..zbytečný dotaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Ja chcem vedieť čo si spravil, že ten motor má taký ťah! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 tak ja nevim čim to je ...vyhodil sem jen ten plast jak vede od sacího filtru do přední části auta ... tim to ale asi nebude ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313Mihal313 Odesláno 7. červen 2012 Sdílet Odesláno 7. červen 2012 Nazdar ten motor je cista mechanika cize ziadna RJ:( Jedine co mozes urobit dat do boxu bavlnenu vlozku namiesto povodneho papiroveho filtru nech motor lepsie dycha (ja mam od firmy Green a som s nim uplne spokojny;) ) potom odstranit Kat ked mas a mozno nejaka ta koncovka namiesto origo vyfuku (ja mam duplex od Remusu a pekne pradie hlavne od 2250ot/min ) inac asi nic...mohol by si este postelovat cerpadlo ale to neodporucam odpises motor:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 8. červen 2012 Sdílet Odesláno 8. červen 2012 A čo zlícovanie sacieho a výfukového potrubia? Dobrá skúsenosť na jednom prehistorickom OHV motore, pomohlo mu to. Ďalšie teoretické nápady: mám motor DJZ, on by mal mať EGR nie? A mimochodom: Ja nemám ani kat ale ani stredný tlmič, je to bežné alebo je to len nejaký pokus o \"športový\" zvuk? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313Mihal313 Odesláno 8. červen 2012 Sdílet Odesláno 8. červen 2012 Da sa to ale potom neviem ci hlava znesie take tlaky:nevim Egr-ko som si neni isty ale asi nie... Ty mas hladkeho D-ieslaka a tam by mal byt bud tento vyfuk stredove tlmice maju len benzinaky:papa 405 1.9 D 7/87-11/96 (1905cc, 47/51kW, 64/70hp, mot. XUD9A/XU9Y) Sedan/Kombi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 8. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2012 ehm, nemam katalizator, nemam EGR Ventil ... a tlumič mam danej vepředu místo vzadu kde byl origo .. ... a čerpadlo stelovat nechci už ted mi lehce teče ... a motoru by byla škoda, ja tipuju že odejde až tak za 10 let .. míso koncovky mam obyč nerez trubku, a filtr asi pořídim jinej no .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 9. červen 2012 Sdílet Odesláno 9. červen 2012 Možno to bude tým výfukom. Ja sa chcem oboznámiť s motorom a prípadne zlícovať potrubia s kanálikmi v hlave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 11. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2012 jo tak nad tim taky premyšlim, ale je to moje jediný auto tak ho nemuzu nechat doma ani jeden den, ale nejspíš budu mít další 405ku na díly takže z ní se budou brát a upravovat věci.... ještě dám Echo jak to dopadlo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Ja zas mám pocit, že môj 1.9D je ako keby v najlepšom. Štartuje na brnk aj bez žhavenia (ale žhavím stále), zožerie 4,5l a ťahá neskutočne:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313Mihal313 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Ked ti taha dobre a malo zere netreba donho zbytocne vrtat;) Jedine vymen vzduchovy filter za bavlneny bud Green alebo jr filter (francuzsky vyrobca) nech lepsie motor dycha:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Veď to aj chcem, ten ak tak vyperiem a je dobre:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313Mihal313 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 jj presne tak ja mam od Greenu a velka spokojnost;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Inak tomu hladkému nič moc nepomôže, resp. nieje tam čo tuniť veľmi:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.