Hafity Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Blik.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChodeC Odesláno 19. květen 2017 Sdílet Odesláno 19. květen 2017 Výročí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 tři osmnáctky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Tvl, co mate všichni s těma dvojkama? Mě ted taky naběhli:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldiss Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 taky jsem nedávno měl pár dvojek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 (upraveno) Co tady pořád machrujete dvojkama trojkama a tisicema za měsíc. Jediný kdo si zaslouží uznávání je můj starter a AKU A proč ? Od 9/2009 do 5/2017 mám stav cca 87 500 km . A z toho 44 000 za první dva roky. Takže zbytek za 5 a půl roku A to jezdím autem každý den ! 6km tam a 6km zpět Tak si to vydelte a zatleskejte mému statecnemu motoru. Upraveno 24. květen 2017 uživatelem Klemoň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Proč ? Žádné horentní sumy to nejsou .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 (upraveno) StibTo - To bylo na mne ? Pokud áno , myslel jsem to obráceně. Najet za den 100 km da motoru ale hlavně starteru a AKU jak jsem psal určitě méně zabrat než start , 6km , vypnout , odpoledne start , 6km a zase vypnout. Za tu dobu se NIC neohreje, maximálně v zimě zamlží okna Upraveno 24. květen 2017 uživatelem Klemoň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Tak to pak jo Jj na Tebe .. Tak to je fajn, že to drží, když ten motor de facto ničíš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Proto taky motor benzín a trošku ho odmenuji VIFem Tak hlavně aby mu to vydrželo tyhle BMW motory prý nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Tak co si budem povídát,ono cokoliv do cca 20km je pro motor díku tomu ,že se neprohřeje katastrofa,a hlavně totálně nerentabilní,ještě tak voda se ohřeje,ale olej je na hraně. Sám taky tak jezdím,ale co už,ted to se služebním bolí méně,ale jedu místo 3,5 cca 13-15km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 mno, mluvit o katastrofě v případě neprohřátí motoru při krátkých jízdách --no chlapyy, to snad nemyslíte vážně, vždyť je to jen hromada železa, spotřební zboží... samozřejmě se snažím jezdit tak, aby motor (auto) trpěl co nejméně, ale v prvé řadě auto musí sloužit mně, řešit, jestli se zahřeje na krátké trase přenechávám koňovi (má větší hlavu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Píšu to s nadsázkou,ale i tak to žádná hitparáda není. A s tím sloužením máš naprostou pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 S 206 se blížím ke 200 000km a v práci jsem dostal na směnu "milionáře" Snad mě neukamenujete že to není Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 Neumíš přelepit nápis Iveco samolepkou Peugeot ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 Tak hlavně na Ivecu, co má najeto takhle málo, není nic zajímavého Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 Čo to je za motor ? To je Turbo Daily? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 1. červen 2017 Sdílet Odesláno 1. červen 2017 Nebudu lepit nálepku abych jí na konci směny zase sundaval Ano, neříkám že je to hodně na nákladní auto, ale u Pošty se málo aut dostane přes milion, takže pro mě je to dost Je to Iveco EuroCargo 140 E240 euro3 - 14t 240koní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 chyba budiku 406 v praxi, kdyz mel naskocit stav 400 000, misto 4 se zobrazila jen 1, s napetim jsem cekal 100tis km, jestli naskoci 500 000, ale nestalo se tak, dneska rano se objevilo tohle Asi se postouram v EEPROM a nastavim si rovnou skutecny stav cca 620 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Co je to to GPL za signalizaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.