Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chip 406 2.1td


podgy4

Recommended Posts

já od toho byl odrazován.. problém je, že je to předkomůrkovej motor a kdyby tam šlo víc nafty, budou tam vyšší teploty, tlak při spalování a podobně a pak prej hodně ráda praská hlava.. o něco málo by to asi šlo, těch 105kw by se mi taky moc líbilo, ale ten motor asi potom dlouho nevydrží.. u TDi/HDI je to prej bez problému vzhledem k tomu, že už nemá komůrky amá přímej vstřik, tam ty problémy jako u 2.1 nejsou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no konkretne by som musel komunikovat s kamaratom neviem viac k tomu povedat auto som osobne skusal a ide to fantasticky viem ze tam menili turbo a hrali sa s tlakom turba ako pise barney(tesnenie mu zatial drzi a vobec to nesanuje vzdy na to tlaci), original cip mu zalohovali ten som videl on to dal robit postupne asi na 2 alebo 3 krat zvysili mu zdalo sa mu malo tak potom bol zvysit opet viac mu uz odmietli zvysit :D respektive mu dohovorili :D ten motor ma vo vyssich otackach taky pekny piskavy zvuk (to bude asi tym turbom sposobene a jeho vyssim tlakom)) ak sa s nim stretnem tak skusim zistit viac konkretnejsie veci okolo toho ak mate konkretne otazky tak ich piste aby som vedel co sa pytat

[Edited on 2/6/12 21:09 by krtek 2]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je pokud chce sílu a KW má si koupit auto nato dělané a ne starou perfektni 2.1 TD pro jízdu normálního řidiče motor je dělán tak aby natočil milion bez větších oprav a ne proto aby to někdo točil do 5 tis a výše... a čekal od toho závodnické výkony..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

turbo mi taky píská okolo 3000ot/min celkem hlasite.Ale jak čtu názory, tak někdo tam má 170ps a motor jede.Asi to zkusím a dám pak vědět co to udělalo a jak to jede.nejde mi o to tocit to do 5000tisic ale o to, že při předjízdeni anebo na rozjezdech by to krasny monstrum mohlo mít akceleraci lepší.jak někdo psal, ze neni citit rozdíl mezi jednim a peti pasazery, tak já to cítím hodně teda.jinak mám natočeno 185tis km, tak myslím že 3roky ten chip ten motor nerozbije normálním stylem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen mu dej a budeš dělat spojku a v lepším případě ti rupne nějaká ta guma mezi hliníkovou a plastovou částí sání mě rupli hned dvě ccá po 200km tak upravujte a štelujte turbo, to je ta správná cesta teda aspoň kdysi jsem si to taky myslel ale na to si musí každej přijít sám a s šestnácti metrákové krávky sporťáka fakt neuděláš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no neviem ale ak sa nejaka firma venuje upravam motorov tak zaprve tam plati nejaka zaruka a za druhe nesu taky blby aby to prehnali s vykonom tak ze tam na stopro nieco rupne i ked stat sa to moze samozrejme ale tam je podla mna vela viac faktorov napr technicky stav auta a v neposlednom rade medzikus :) neni problem odsrat spojku aj na seriovom aute ak dotycny by velmi chcel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som poradil vymenu cerpadla za iny typ 050A a mas to hned lepsi. Co sa tyka chipu zle to nie je len problem bude s tou teplotou v spalovacom priestore. Inak turbo dokaze max vatlacit 1,2bar skusal som.

Zastavujem nazor ze ak chce niekto rychlost tak nech si kupi 3 benzina alebo 1.9 MI16 a budete spokojny :DD

Inak budem skladat jedno cerpadlo upravene pre 2,1 tak dam vediet ako to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...